Camping Breehees

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

50 reviews over Camping Breehees

• 10Willy07-08-2020

Sfeervol, attractief en (Corona) veilige camping

Deze camping biedt meer dan een gemiddelde camping. Plezier voor de kinderen met paardenjuf Carolien met gezellige en goed gestructureerde lessen, op de electrische step met Superhuub en heerlijk...... Nee fantastisch eten in het restaurant met vlees van de beste slager uit de omgeving. Wij hebben al geboekt voor volgend jaar omdat zowel de kinderen als wijzelf zo enorm genoten hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Melissa06-08-2020

Super! Top! Fantastisch!

Wat een fantastische camping. Genoeg te doen. Bunkertocht, Breesjezen en natuurlijk vooral de pony’s als hoogtepunt voor de kids! Zelfs met de enorme hitte wordt er een alternatief plan gemaakt (wandeltocht van 7.00-8.30 met aansluitend ontbijt), zodat de kinderen en de pony’s toch samen aan de gang kunnen zijn! Echt super! Sanitair wordt goed bijgehouden. Terras is gezellig druk met leuke thema-avonden. Kortom: wij blijven terug komen! Al is het maar voor het desembrood elke ochtend vers van Huub!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Albert Holtrust06-08-2020

FANTASTISCH!

Als (o)pa en (o)ma samen met kinderen en kleinkinderen en fantastische week gehad! Ponyspelen, paardrijden, varkens voeren, overal werden wij door de kleinkinderen meegesleurd :-). Uitslapen is er niet bij want de kleinkinderen willen helpen de pony's uit de wei halen en opa moet (wil zelf) mee. Enthousiaste meiden die de paardrijlessen geven, vriendelijk personeel op het terras. Mooie speeltuin. Echt een aanrader voor opa's en oma's die willen genieten van hun kleinkinderen. Ook mooi om te zien dat er allerlei "coronamaatregelen" zijn en worden getroffen. Op het campeerveld werd druk gewerkt aan privé sanitair per plek. Dat gaan we volgend jaar zeker uitproberen (wel ga je dan de gezellige gesprekken met de medecampeerders bij de (schone) toiletten en douches missen).

• 9Just,Vess, papa en mama06-08-2020

Intens genieten!!!

Wederom ontzettend aan het genieten!! Dit jaar op het kampeerveldje,vorig jaar in een safaritent. Optimaal vakantievieren door enthousiaste paardenjuffen, gastvrijheid van Huub en Carolien, de leuke activiteiten en het heerlijke eten/drinken op het terras! De jongens genieten van alles waarbij ze mogen helpen met de paarden. De jongens konden niet wachten om weer te gaan en wij merken dat we hier ondanks de coronamaatregelen onbezorgd kunnen genieten!! Het privésanitair in aanbouw is een mooie aanvulling bij de kampeerplekken👍! Dat gaan we volgend jaar uitproberen!! Een dikke knuffel van Just en Vess(ook van papa en mama)

• 9TB06-08-2020

Zo sfeervol

Al voor de tweede keer hier met mijn dochter en kleindochter - wat een cadeautje! Ruime glamping en elke dag iets te doen. Een Coronaproof terras met als aanrader de thema avond alwaar de lekkerste spare ribs ever. Een geweldig spontaan team, super broodjes service en top paardrijles van juf Carolien. Energie en enthousiasme maken het geheel een warm verblijf. Ik zeg doen...

• 10LB05-08-2020

Heerlijk!

We hebben hier enorm genoten. Zowel voor overnachting als voor activiteiten is dit adres een aanrader, ook in deze coronatijd. De camping en huisjes zijn ruim opgezet, de bedden liggen heerlijk en het eten is er goed. Er zijn veel leuke activiteiten te doen waar ook rekening wordt gehouden met de coronamaatregelen. De Brabantse gastvrijheid weten Huub, Carolien en het personeel, ondanks deze periode, toch goed uit te dragen. Wij komen snel weer terug!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Elly05-08-2020

Super geweldige camping

Echt wat een super vakantie hebben we gehad! Gastvrijheid van Huub en Carolien was fantastisch. Vooral de paardenmeiden die daar lopen neem ik echt mijn petje voor af wat zijn die meiden geweldig voor de kinderen en wat een geduld! En dan t terras nog wat hebben we lekker gegeten een vakantie om NOOOOIIIIT te vergeten! We komen volgend jaar weer terug👍

• 10Staat v/h sanitair

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Super bedankt voor u lieve woorden. Tot volgend jaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Renske & Martijn05-08-2020

Genieten

Het verblijf op camping Breehees was/is echt heerlijk. We kamperen hier en het is fantastisch zo midden in de natuur. De camping is ruim, ziet er goed uit en natuurlijk heel leuk met alle dieren. We vermaken ons de hele dag goed met alle leuke activiteiten en tussendoor genieten op het terras van lekker eten en ijskoude biertjes. En ik was blij verrast dat er ook voor mij als vegetariër genoeg opties zijn op de kaart en ook nog moeite gedaan wordt om iets anders te regelen. De camping is super geschikt voor families maar ook wij als stel vermaken ons hier goed. Zo dichtbij huis in Nederland toch echt dat vakantiegevoel! Een dikke aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Dank je wel lieve Martijn en Renske,

Hopelijk tot snel weer

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9OK05-08-2020

Intiem genieten

Wat een geweldige energie! Carolien bruist, is een super paardenjuf en een mega aanjager van een mooi team jonge mensen. Liefde en aandacht maken deze plek een absolute aanrader. Wij gaan in ieder geval volgend jaar voor de 3e keer terug.

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Dank je wel voor jullie lieve woorden , tot volgend jaar

• 6P05-08-2020

Niet coronaproof

Terras met vieze tafels en glazen met vieze aanslag. Sanitair van de camping wordt niet regelmatig schoongemaakt. In de ochtend is het nog net zo vies als de avond ervoor. Paardenmeisjes die hun handen niet wassen na het toiletbezoek en vervolgens weer verder gaan met de paarden en andere kinderen. Camping eigenaar wil niet voor politie agent spelen dus doet niks met feedback, terwijl het schoonmaken bij de camping zelf ligt. Ook wordt er niet voldoende afstand bewaard tijdens de activiteiten.

Ondanks dat de kinderen de paarden geweldig vinden, zullen wíj niet snel terugkomen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Beste,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u het verblijf zo ervaren heeft . Wij doen echt onze uiterste best het iedereen naar hun zin te maken , en proberen dat echt zo coronaproof te doen. We zullen nog een keer alle dingen langs lopen waar we volgens jullie steken laten vallen en deze te gaan verbeteren en deze gaan aanpassen waar nodig mocht zijn. Wel fijn om te lezen dat de kinderen het zo fijn hebben.

Bedankt voor uw feedback

Camping Breehees info