Camping Breehees

Meer camping info

45 reviews over Camping Breehees

• 10LB05-08-2020

Heerlijk!

We hebben hier enorm genoten. Zowel voor overnachting als voor activiteiten is dit adres een aanrader, ook in deze coronatijd. De camping en huisjes zijn ruim opgezet, de bedden liggen heerlijk en het eten is er goed. Er zijn veel leuke activiteiten te doen waar ook rekening wordt gehouden met de coronamaatregelen. De Brabantse gastvrijheid weten Huub, Carolien en het personeel, ondanks deze periode, toch goed uit te dragen. Wij komen snel weer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Elly05-08-2020

Super geweldige camping

Echt wat een super vakantie hebben we gehad! Gastvrijheid van Huub en Carolien was fantastisch. Vooral de paardenmeiden die daar lopen neem ik echt mijn petje voor af wat zijn die meiden geweldig voor de kinderen en wat een geduld! En dan t terras nog wat hebben we lekker gegeten een vakantie om NOOOOIIIIT te vergeten! We komen volgend jaar weer terug👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Renske & Martijn05-08-2020

Genieten

Het verblijf op camping Breehees was/is echt heerlijk. We kamperen hier en het is fantastisch zo midden in de natuur. De camping is ruim, ziet er goed uit en natuurlijk heel leuk met alle dieren. We vermaken ons de hele dag goed met alle leuke activiteiten en tussendoor genieten op het terras van lekker eten en ijskoude biertjes. En ik was blij verrast dat er ook voor mij als vegetariër genoeg opties zijn op de kaart en ook nog moeite gedaan wordt om iets anders te regelen. De camping is super geschikt voor families maar ook wij als stel vermaken ons hier goed. Zo dichtbij huis in Nederland toch echt dat vakantiegevoel! Een dikke aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9OK05-08-2020

Intiem genieten

Wat een geweldige energie! Carolien bruist, is een super paardenjuf en een mega aanjager van een mooi team jonge mensen. Liefde en aandacht maken deze plek een absolute aanrader. Wij gaan in ieder geval volgend jaar voor de 3e keer terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6P05-08-2020

Niet coronaproof

Terras met vieze tafels en glazen met vieze aanslag. Sanitair van de camping wordt niet regelmatig schoongemaakt. In de ochtend is het nog net zo vies als de avond ervoor. Paardenmeisjes die hun handen niet wassen na het toiletbezoek en vervolgens weer verder gaan met de paarden en andere kinderen. Camping eigenaar wil niet voor politie agent spelen dus doet niks met feedback, terwijl het schoonmaken bij de camping zelf ligt. Ook wordt er niet voldoende afstand bewaard tijdens de activiteiten.

Ondanks dat de kinderen de paarden geweldig vinden, zullen wíj niet snel terugkomen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Smit19-07-2020

Aanrader!

Echt fantastisch. Ik kan een uitgebreid verhaal schrijven, maar gewoon gaan ervaren. Moet wel aangegeven dat onze oudste jongen blij was dat er nog een paar jongens waren. Want er zijn vooral meiden of jongere kids.

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Dank je wel voor jullie lieve woorden , graag tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Roy02-07-2020

Fantastisch!

Zelden zoveel gastvrijheid gezien als bij Breehees. Carolien en Huub hebben de gasten echt op de eerste plaats staan. We zijn net terug, maar de kinderen willen nu alweer terug!

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Echt heel erg bedankt voor jullie lieve woorden , Tot de volgende keer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 10Linda Henkelman02-06-2020

Genieten!

Wij zijn afgelopen weekend voor het eerst op deze fantastische (mini) camping geweest, via farmcamps boekte we een safaritent. Niets anders dan lof voor deze ondernemers die werkelijk alles doen om het iedereen naar de zin te maken! Ik ben zelf mee geweest met Breesjeezen (elektrische stepjes) door de prachtige bossen en heb een mooie buitenrit te paard gemaakt. Onze dochters Bo (5) en Puk (3) voelde zich meteen thuis in de gezellige mooie tent, de grote speeltuin, pony's, varkentjes, het bezoek aan de melkveehouderij en alle super lieve paardenmeisjes die er werken. De ponsspelen op de laatste dag was echt een hoogtepunt, en als afsluiter een lekkere lunch op het mooie grote terras voor vertrek (op 1 juni) Heerlijke broodjesservice waar ze voor lange de tent komen om de bestelling op te nemen voor de volgende dag, zo hoort vakantie te zijn! Carolien, Huub, meneer de Boer en alle andere van Breehees, bedankt en tot de volgende keer!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Dank je wel Linda, voor je lieve woorden

Graag tot ziens

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 10Edwin De man22-05-2020

Amazing

Wauw in 1 woord geweldig. Nu binnen 3 weken voor de tweede keer hier. Super gastvrij en vriendelijk eigenaren en personeel. Niets moet alles mag. Heerlijk eten wat ze bij huisje brengen. De spareribs en stoofpotje waren heerlijk. Ook de koffie met smaakjes. Kids vinden het helemaal gewelidig. Super huisjes en heel schoon. Wij zaten in een 14 persoons met 4e. Alle slaapkamers een eigen toilet em douche. Komen elke dag langs voor de activiteiten zodat je niks hoeft te missen. Ook de broodjes elke dag vers gebakken. Het brood van huub is een echte aanrader. Wauw wat is die lekker. Gelukkig hebben we nog 3 dagen. Komen zeker nog terug.

Carolien, eigenaar, 05-08-2020

Dank je wel , voor jullie lieve woorden .

Tot snel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    10Jeroen Reijnaars11-07-2019

In een woord “fantastisch”

Fantastische plek om heerlijk te ontspannen. Hier kan je als ouders tenminste echt tot rust komen. De kinderen de hele dag bezig met de dieren of skelters, papa en mama lekker voetjes op een bankje en een boek lezen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping Breehees info