Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Breehees

• 10Martine Glebbeek22-08-2022

Fantastisch - dit gun je iedereen

De allerbeste vakantie in eigen land. Ondanks de warmte maakten ze het toch mogelijk dat de meiden konden paardrijden. De instructrices stonden voor dag en dauw op voor de kinderen, zodat de lessen konden doorgaan of je nou beginner bent, semi gevorderd of gevorderd, iedereen kan en mag rijden.

Het team zet zich volledig in voor de gasten, dag en nacht, staan altijd voor je klaar.

Ondanks dat onze meiden al wat langer paardrijden hebben ze hier weer heel veel geleerd en zijn ze uitgedaagd, kwaliteit van de lessen gaat een stap verder dan op de manege.

Voor alle kinderen (en ouders) een hele leuke ervaring/vakantie of je nou wel of niet van paarden houdt, de liefde doe je hier wel op, zo niet dan kan je heerlijk spelen in de grote speeltuin, voetbal veldje, skelter pakken of verdwalen in het maisdoolhof. Er worden hele leuke activiteiten georganiseerd.

En voor de ouders is er een heerlijk terras met een uitgebreide menukaart

• 9Manon18-08-2022

Heerlijke vakantie gehad. De kinderen vermaken zich elke dag weer in de leuke speeltuin en de vele dieren. Personeel en de paarden juffen zijn heel vriendelijk! Echt weer een fantastische vakantie gehad!!

• 9Vlaming05-05-2022

Super kind gericht waardoor de ouder ook ontspant.

Je voelt je vanaf de eerste dag welkom, de kinderen staan voorop leeftijd is geen issue. Als ouder kun je ontspannen kijken of een kop koffie drinken op het terras terwijl de kinderen in de speeltuin spelen of zich bij de paarden vermaken. Zwembad geen ervaring opgedaan is niet aanwezig op de camping maar wel eentje dichtbij echter geen tijd voor gehad.

• 8frans Hegeman20-09-2021

geweldig taem met de paarden.Kunnen paard rijden e

top met kinderen.Goed eten.Goed taem met de ponnys en paarden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie Kolenburg20-09-2021

fantastisch

Super leuke camping, met vele activiteiten. We hebben ons geen seconde verveeld. Ondanks dat we geen paardenmensen zijn, vonden de kids het geweldig om met de ponys bezig te zijn. Het rijden vonden ze wel beetje eng, maar dat mocht de pret niet bederven.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Verbruggen24-08-2021

Fantastisch geweldig!!!

Waar je kinderen moeten zijn als ze van paarden houden.Het was super.

• 10Esther04-08-2021

Wat een fantastische vakantie

We waren met een zoon van 11. We konden onze pony meenemen. Wat een schot in de roos! Iedereen even vriendelijk en aardig. Privé-sanitair is netjes/nieuw. We zijn de camping nauwelijks af geweest. Lunch, diner, koffie met wat lekkers is er allemaal te krijgen. Elke dag is er wat te doen. En bij slecht weer ging de hele bups met de trekker naar de film. Wat ons opviel is dat je snel een praatje met iedereen maakt, waarschijnlijk omdat het niet zo groot is en de kids veel samen komen. Brabantse gezelligheid! En ook bijzonder: elke avond komen de medewerkers naar je plekje om te vragen wat voor broodjes je de volgende dag wilt. Een hele bijzondere, leuke vakantie gehad.

• 9Karin28-04-2021

een zorgeloos weekend voor ons, een feest voord ki

Wat werken deze mensen hard om alles, (binnen de richtlijnen) draaiende te houden! Voor de kinderen is er steeds wat te doen en het terrein is zo overzichtelijk dat wij een zorgeloos weekend hadden met een drankje en boekje bij de tent. Wij zullen dit zeker aanraden bij vrienden en kennissen!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Chris van Eck27-10-2020

komen zeker weer terug

Leuke camping, aardige eigenaren, veel te doen voor kinderen (tenminste als ze van dieren houden) het enige dat er ontbreekt is een schuur o.i.d. waar de kinderen kunnen spelen als het wat minder weer is.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Susanne23-08-2020

Geweldig leuk, een echte aanrader!

Paardrijden, ponyspelen, tramsafari naar de boer en de bossen, gezellig terras met lekker eten en erg leuke speeltuin. Een dikke vette aanrader. Super lieve hardwerkende mensen!

Camping Breehees info

Camping-informatie