Camping Breehees

Weer vandaag25°
Camping Breehees
8,9

36 reviews over Camping Breehees in het Nederlands

In een woord “fantastisch”

Jeroen Reijnaars
11-7-2019

Fantastische plek om heerlijk te ontspannen. Hier kan je als ouders tenminste echt tot rust komen. De kinderen de hele dag bezig met de dieren of skelters, papa en mama lekker voetjes op een bankje en een boek lezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische boeren camping!

Marjolein
10-6-2019

Boeren camping met Brabantse gezelligheid. Hier kan (bijna) alles! De kippen lopen rond over de camping tussen de gasten- en verblijven. Leuke speeltuin voor de kids en een modern en gezellig terras welke hierop uit kijkt (rekening houdend met allergieen), top! De Luxe boerentent van touroperator met bad in een veekar, is netjes en van alle gemakken voorzien. Gastvrouw Carolien zorgt ervoor dat je niets te kort komt en staat voor iedereen klaar. De camping wordt door de hele familie gerund. Van SuperHuub, Paardenjuf Carolien, Maria's taarten en met Meneer de boer op de tractor + tram langs het melkveebedrijf van boer Ronnie. Er worden vele verschillende boeren activiteiten hier georganiseerd.

Gereisd Met partner in april 2018

Helemaal geweldig!

Laura
12-5-2019

Samen met onze zoon van 6 en dochter van 5 een weekend op deze camping verbleven in een luxe 6-persoonstent. Heerlijke bedden en zeer ruime tent!

Er is van alles te zien en te beleven; een huifkartocht, rondleiding op het boerenbedrijf, gloednieuwe speeltuin, allerlei activiteiten met paarden en pony’s, maar ook heerlijk eten, genieten van de rust en lekker relaxen!

Voor de eigenaars is niks te veel en met veel enthousiasme zorgen ze voor iedere gast. Wij komen hier zeker terug! Ook de high tea is een absolute aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

fantastisch voor de hele familie

Theo Denissen
26-4-2019

wij hebben een geweldige pasen gehad, bij jullie alles was goed verzorgd, onze kleinkinder die hebben genoten van alles wat er te doen was Floor met de paarden Tjeu met z'n kip geweldig hou hij er mee bezig was Robin met de skelters en Melissa met de speeltuin en vooral de kabelbaan Carolien en Huub bedankt voor alles ga zo door Groetjes Fam Denissen

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Top!

Miranda
23-10-2018

Gastvrij, vriendelijk, lief, behulpzaam, schoon en super gezellig! Dit was de vierde keer voor ons (3x tent, 1x huisje) en we komen zeker terug ;).

In een woord fantastisch ! brabantse gastvrijheid

John en Gaitlin
2-9-2018

Hier is het altijd fantastisch vertoeven, wij zijn hier al 6x geweest en gaan door het jaar heen ook wel eens een dagje. Zo ook vandaag. De Brabantse gastvrijheid is hier echt fantastisch. Niets moet alles mag. Er worden geweldige activiteiten georganiseerd en Carolien en Huub staan altijd voor je klaar. Ook de bediening is geweldig !!!! Altijd vriendelijk en behulpzaam De kippen in de ochtend op je terras zijn fantastisch. De paarden activiteiten zijn goed geregeld. De kinderen worden overal in betrokken, opzadelen, afzadelen, paarden in de wei zetten en in avond weer ophalen . Poetsen en eten geven.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dochter genoot van paardjes. Voor ons nooit meer!

Lily
25-8-2018

Kleine camping maar door het aantal tenten van touroperator te groot geworden denk ik. De persoonlijke aandacht en Brabantse gezelligheid heb ik niet gezien. Elke dag een activiteit waarvan mijn dochtertje genoot. (Paard rijden/pony spelen enz) verder weinig te doen. Tent was leuk om te zien alleen matrassen en kussens slecht. Erg leuk zijn de kippen die loslopen. Helaas hadden ze ons terras van de tent verkozen om te slapen/zitten. Elke ochtend alles onder gepoept,waardoor we niet van picknicktafel gebruik konden maken. De bbq was heel smerig. Dit 2x aangegeven de eerste dagen,maar nooit iemand voor gekomen. Bediening terras was zeer slecht. Toen eten na lang wachten op tafel kwam en hij nog mayonaise erbij wilde werd hem verteld dit voortaan gelijk te bestellen en dat ze dit voor 1x wel gingen halen.... en zo meer dingen. Eten was verder prima. En het zelf gebakken brood door Huub heerlijk. Leuk maar niet wat ik verwacht had.

Carolien Schellekens, eigenaar, Tue Sep 04 2018 12:36:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste ,

Bedankt voor u feedback .

Graag zouden wij in contact komen met u via de mail of telefonisch om te kijken of wij dingen intern kunnen veranderen en zodoende een volgende keer dingen beter of anders kunnen doen.

Wij horen graag of u hiervoor open staat.

Top!👍🏼

ANonieM
21-8-2018

Leuke camping, worden (hele) leuke activiteiten georganiseerd en de Brabantse gezelligheid staat er hoog in ‘t vaandel. Het nieuwe dierenverblijf is ook echt leuk en er wordt goed voor de paarden gezorgd (evenals alle dieren trouwens). Eten & drinken is ook prima!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch!

Menno, Anja en Noortje.
21-7-2018

Een super vakantie gehad!! De compleet ingerichte safaritent met de badkamer in de paardentrammen was fantastisch!Heel gezellig ingericht, heerlijke bedden, goed warm water, heerlijk eigen terras. De paardrijlessen van juf Caroline waren echt geweldig! Onze dochter heeft in een week tijd zoveel geleerd en vooral meer zelfvertrouwen gekregen. Mocht voor het eerst mee op buitenrit. Goede begeleiding en ze heeft genoten!De uitstapjes met meneer de boer en Huub waren ook super gezellig. Al het personeel verdient een dikke pluim. Zo gastvrij, behulpzaam en gewoon kei gezellig!! Leuke activiteiten en heerlijk eten. Het was een super vakantie en dat op 40 km vanaf huis!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Vooral teleurstellend ! Nooit meer voor ons !

Familie Verelst
9-7-2018

Voor ons was het eerst teleurstellend. Waarschijnlijk misschien door omstandigheden -> teveel lawaai op het terras, ponylessen die al geweest waren doch waar we gerekend op hadden. Wel vriendelijke obers. Dochter was cap vergeten doch eigenaar heeft het achteraf rechtgezet door deze direct op te sturen. Bedankt alsnog .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Breehees in Goirle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Breehees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.