Bed and Breakfast Acacia

BedAndBreakfastWeer vandaag21°9°
Bed and Breakfast Acacia

1 review over Bed and Breakfast Acacia in het Nederlands

Super en heerlijk rustig !

A. Kelder
12-6-2014

We hebben al heel wat B & B's bezocht, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit! Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Zelfs een chamoagneontbijt en een wellnessarrangement zijn mogelijk! Prima prijs- en kwaliteitsverhouding! Wij komen hier zeker terug, als we een plaats kunnen bemachtigen. Mensen dit is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Acacia in Goirle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Acacia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Acacia scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.