Bed and Breakfast Acacia

Laatste review

zo jammer

een oma,
27-9-2018

jammer dat ik dit moet schrijven ....maar me vertrouwen is geschonden van vrijdag 3augustus tot en met 7augustus 2018 verbleven ....en toch een som 113euro betaald voor annulatie kosten naar touroperator en we zijn er geweest ..en als ik een mail stuur naar b&b acacia antwoorden ze niet meer ...wel een heel duur 5daagse ik vind dit zo jammer groetjes

Kenmerken
Animatie programma
Restaurant
Speeltuin

2 reviews over Bed and Breakfast Acacia in het Nederlands

zo jammer

een oma,
27-9-2018

Super en heerlijk rustig !

A. Kelder
12-6-2014

We hebben al heel wat B & B's bezocht, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit! Een vriendelijke en gastvrije ontvangst. Zelfs een chamoagneontbijt en een wellnessarrangement zijn mogelijk! Prima prijs- en kwaliteitsverhouding! Wij komen hier zeker terug, als we een plaats kunnen bemachtigen. Mensen dit is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Acacia in Goirle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Acacia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.