Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°9°
Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

16 tips over Hotel Van der Valk Gilze-Tilburg

M.J. van Boxtel, 6-7-2015
Vergeet niet net zoals ons je zwemspullen mee te nemen!
Myrthe, 26-8-2014

Locatie is perfect voor uitstapjes zoals de Beekse Bergen en de Efteling.

Hou de aanbiedingen in de gaten van hotelspecials omdat ze leuke deals hebben met ontbijt en diner!

Bastiaan Bakker, 16-8-2014
Een echte aanrader om jullie bruiloft te vieren, alles onder 1 dak voor een mooie prijs. Mooi hotel, mooie omgeving. Ideaal voor een bruidsreportage! Lekker eten en mooie kamers. (vooral de suite met jacuzzi en sauna).

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Gilze-Tilburg voor je op een rij gezet:

Sander, 23-3-2014

Eetcafe/Ierse pub The Banner voor een prima diner tegen een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Moti Museum Breda

faith, 8-9-2013
Breda is een superleuke stad om te winkelen.
Sandra, 4-8-2013
Het ontbijtbuffet wat je voor €12,50 p.p. kunt bijboeken is subliem, zeker een aanrader!!

Claudia, 17-2-2013

Verder is het casino een echte aanrader, gratis hapjes en drankjes en goede sfeer, soms live band. Ook mensen aanwezig van buiten het hotel.

Een andere tip is hotel Etenstijd in Tilburg op kwartiertje rijden. All you can eat in buffetvorm voor een vast bedrag. Een groot restaurant, maar erg sfeervol en goede kwaliteit van eten. Ook volop kinderanimatie en kinderbuffet. Zelfs voor de moeilijke eters volop keuze. Wel tijdig reserveren.

Wilma, 27-12-2012
Shoppen Tilburg, en hadden ook Oisterwijk on ice bezocht!
Joyce_2205, 23-9-2012
Vanuit dit hotel sta je snel in het centrum Tilburg. Leuk om te shoppen of voor een hapje en drankje.
Semmeke, 22-8-2012
Als je geen zin hebt om vroeg te ontbijten, vanaf 10.00 kan je van de kaart eten. Hier staan heerlijke dingen op zoals boerenomelet etc. voor een redelijke prijs.