Bed and Breakfast Bij Corrie

Anders

Fantastische plek!

miep
14-4-2014

Vrijstaand huisje met zelfs een sauna. Bijzonder aardige eigenaren, heerlijke plek , veel privacy, ingericht met veel liefde en aandacht voor detail; heerlijk om te zijn en te ontspannen. De beste B&B die we op onze wandeltochten hebben getroffen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bij Corrie in Giessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bij Corrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.