Tijdelijk €25 aanbetaling

Theaterboerderij Op 't Hogt

We hebben de beste aanbieders voor Camping Theaterboerderij Op 't Hogt voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

8.8FantastischScore uit 6 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Theaterboerderij Op 't Hogt

• 9Ineke10-08-2021

Zeer gastvrijVeel faciliteitenFantastische boomgaard( heerlijke kersen)Niet duur

• 9Inekevanalphen05-07-2021

Fantastisch!

Zeer gastvrij Veel service en faciliteiten Fantastische boomgaard( heerlijke kersen) Niet duur

• 9Dhr. Bongers23-08-2016

Dat voelt als thuiskomen

Een aantal dagen mogen logeren bij Els en Richard. Wat hebben ze een prachtige plek. Alles zelf opgebouwd. En dat merk je. Je word behandeld als een vriend eerder dan als klant. De keuze is reuze. Je hoefde maar iets te vragen of het werd geregeld. Een warm onthaal. De honden zijn op het erf aanwezig, maar goed afgericht en voor het grootste deel van de tijd niet voor gasten bereikbaar. Je slaapt hier in een warm nest. Geen klinisch hotel. Ook de creativiteit waarmee het terrein en de slaapkamers zijn ingericht bevat een eigenheid die gezien moet worden. Wij komen terug.

• 4Erik09-08-2016

Hemeltergend slechte Bed & Breakfast

Rommelig terrein, de hele avond blaffende honden in de buurt. De kamer was nauwelijks afgewerkt en had een kale betonnen vloer, slechts deels bedekt met een oud tapijt. Slechte verlichting, niet passende gordijnen, en één bed met een te groot matras dat daardoor niet recht lag. De kamer was slechts door een niet goed sluitende tussendeur gescheiden van de naastliggende ruimte, waar een gezin met vijf kinderen verbleef: erg gehorig dus, waardoor slapen alleen lukte met hulp van ohropax. Het ontbijt werd te laat geserveerd in een zeer rommelige keuken, waarbij dat serveren bestond uit het kriskras op tafel zetten van allerlei halfvolle of halflege potjes, een stuk kaas dat bijna alleen nog korst was, vleeswaren en zalm die onafgedekt waren en daardoor vrij toegankelijk voor de vliegen die door de openstaande deur naar binnen konden komen, evenals twee honden en een kat, welke laatste naar verluidt nog wel eens op de tafel wilde springen (zalm!) als de bazin even weg was. En dit alles voor de prijs van 65 euro. Nooit weer!

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Agnes23-05-2016

Ruimte, vrijheid, veel mogelijkheden

Eerste indruk is rommelig, maar men is nog aan het opbouwen, en alles is schoon. Elke dag vers, zelf gebakken brood bij het ontbijt; ruim voldoende, ook voor grote eters. We waren het weekend met 12 personen (6 2-peroonskamers), en mochten de kantine met het zitje buiten, als groepsaccomodatie gebruiken: dus gebarbequed en de avonden samen doorgebracht. We komen nog een keer terug.

• 8Harald06-05-2014

Geweldige minicamping

Wij hebben hier een lang weekend gestaan van 2 t/m 4 mei, de camping zit in de opstart fase en is nu al erg leuk voor jong en oud. Er zijn voor de kids veel speel toestellen en de boer en boerin doen veel om het de gasten naar de zin te maken. Richard en Els zijn erg vriendelijk en nemen de info van tips gelijk mee wat erg leuk is. Zo gaven we aan om bij het kampvuur broodjes aan een stok te doen en de volgende dag had Els al deeg voor alle kinderen gemaakt helemaal top. Wat betreft sanitair het is nieuw dus niets op aan te merken, wat betreft afwas gelegenheid die was er nog niet maar zou in de start fase gereed zijn dus daar gaan we gewoon van uit. Elke dag verse eieren van de kippen die gewoon overal lopen en je gezelschap houden bij de tent of caravan. Richard en Els bedankt en we komen zeker nog een keer.

Camping Theaterboerderij Op 't Hogt info

Camping-informatie