Camping Dorpscamping Gemert

Meer camping info

6 reviews over Camping Dorpscamping Gemert

• 10Fam Barkema25-09-2019

Top !

Als je het terrein op komt is de vraag: Model-landschap of camping? Prachtig aangelegd met een strakke grasmat en zeer fraaie beplanting, altijd een plekje in de zon of in de schaduw. De plaatsen zijn groot met veel privacy, stroom en water aan/afvoer. Sanitair is zeer verzorgd. De camping heeft een speelse recreatieruimte. Een dorpscamping midden in de natuur, toch is het centrum van Gemert met veel voorzieningen maar 5 minuten lopen. Prima WiFi (30 Mb/ps download). De camping is zeer geschikt voor rustzoekers en hoort zeker thuis in de top 3 van kleine, charmante campings. P.S. Vergeet vooral niet te gaan eten bij Kota Radje; voortreffelijk

• 10Jan kostwinder17-09-2019

Volgend jaar komen we zeker terug .

Aankomst dinsdag 10 sept. Van te voren gereserveerd voor 2 bestelwagens met caravans. Met het verzoek om de auto s bij de caravan te parkeren. Waren gevuld met exclusieve Classic racemotoren . Wij kwamen van Hamburg Stadtpark Rennen 8-9 sept. 3 dagen op de camping. Vrijdag naar het Kokscircuit voor de volgende Classic Race 15 sept. Een fantastische camping. Mooie velden. Sanitair alles Nieuw. Iedere dag 11 uur rondje koffie in de cantine. Koffie , bier en limonade alles Euro 1,--. Alles daar perfekt .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Lia28-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie groene camping met superschone sanitair.Grote staplaatsen met aan en afvoer en 16 ampère. Winkels op loopafstand. Fietsroutes zijn prachtig, afwisselend boeren land en bossen.

• 9Eetgelegenheden

• 9Marjan14-08-2019

Prachtige groene plek in centrum!

Mooie, groene rustige camping. Grote plaatsen die middels hagen/struiken worden afgescheiden waardoor je veel privacy hebt. Er heerst een ontspannen en gemoedelijke sfeer. Sanitair is echt heel schoon en erg mooi. Er is een grote gezellige, ruimte waar je bij slecht weer evt kan gaan zitten en een potje kunt poolen. Je bent op 5 minuten loopafstand in het centrum van Gemert met veel leuke eetgelegenheden, terrassen en winkels. Ik de omgeving kun je heerlijk fietsen en wandelen. Wij komen hier zeker vaak terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Clemens vd Ven14-08-2019

Een prachtige groene plek dichtbij het centrum!

Prachtige groene camping met ruime plekken en top sanitair. Op fiets/wandel afstand van het mooie centrum. Voor wie op zoek is naar rust en ruimte en een gastvrij ontvangst!

• 9Marianne alewijnse02-07-2019

Een absolute aanrader!!

Absolute aanrader voor de mensen die van rust houden. Sanitair echt schoon. Midden in het dorp maar als je op de camping bent voelt dit totaal niet zo. Voordeel is dus dat horeca en winkels heel vlakbij zijn. Campingeigenaar wilt het iedereen naar de zin maken! Ruime recreatieruimte. Hele grote staplaatsen, omgeven door groen dus veel privacy.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair