Hotel De Hoefpoort

Kleine hotelsWeer vandaag2°-3°
Hotel De Hoefpoort
8,1

6 reviews over Hotel De Hoefpoort in het Nederlands

Goed hotel verder met wat kleine aandachtspuntjes.

Jan Vlietstra,
20-5-2018

Leuke ligging en kamers zijn goed...een wekker ontbrak echter..Goed gegeten in t restaurant maar heb me echt gestoord aan een medewerker die doodleuk de lepels en vorken op nog geen 10 meter van me vandaan gedurende 20 minuten aan t oppoetsen of afdrogen was. Waarom dit soort klussen tijdens de avond en in t restaurant moeten geschieden is mij een raadsel maar niet passend in de classificatie van dit hotel ..

fantastisch

Colleke
15-9-2016

Een leuk hotelletje,met super aardige mensen,een lekker goed verzorgd ontbijt,fantastisch gewoon

Mooi Hotel

Arienne
7-8-2010

Wij hebben hier een nachtje cadeau gekregen voor onze huwelijksnacht. Wij komen zelf beide uit Gemert en na een prachtige bruiloft mochten we hier overnachten. Het hotel heeft verschillende thema kamers en het ziet er allemaal prachtig uit. Bij aankomst lag er een leuke attentie en stond er champagne klaar. Lekkere bedden en leuk aangekleed allemaal. 's ochtends champagne ontbijt gehad (moest je uit de kast pakken) en omdat dit onze huwelijksnacht betrof geen uitchecktijd.

AANRADER!!!

16-9-2009

dit hotel is een aanrader,mooie ligging, mooie kamers, super service! wat wil je nog meer? s'morgens ontbijten bij de heeren van ghemert(diner en lunch ook super!) en daarna zo in eindhoven(prachtige winkelstad). gemert is zelf ook een leuke plaats. zeker een mooie plek

2007

Goed hotel, met prima ligging

Anneke en Sandra
23-8-2007

Goed hotel, met prima ligging. Leuke kamers en het is geheel zelfvoorzienend. Je krijgt de sleutel en 's ochtends haal je je ontbijt uit een kast. Leuk. Wij genoten.

2005

Leuk sfeervol hotel met een super ligging tegenover het kasteel van Gemert en toch midden in het gezellige centrum met tal van leuke restaurantjes. De kamers zijn gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. De kamers hebben allemaal een naam, wij sliepen in "Die Beke". kortom privacy en gezelligheid ten top, wij komen zeker terug!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Hoefpoort in Gemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Hoefpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.