Vakantiehuis De Berken

Vakantiehuis De Berken
9,4

9 tips over Vakantiehuis De Berken

Koffiebende, 22-1-2015
Veel te doen in de omgeving
Familie Snel, 28-10-2014
Wij zijn naar het Boerenmuseum in Gemert geweest. Leuk voor groot en klein! Ook lekker gefietst en gewandeld.
Annelies van der Mull, 9-10-2014

De kast met speelgoed is een schatkist voor kinderen. Ook de schuur met allerlei fietsen en een skelter zijn geweldig.

Voor iedereen is de bank heerlijk. De keuken ruim genoeg.

We hebben een aantal aanbieders voor De Berken voor je op een rij gezet:

Lione, 12-9-2013
Vanuit de woning is het heel gemakkelijk om leuke wandelroutes op te pikken. Ook loopt er een mountainbike route langs het huis af. Neem zelf spellen voor de WII mee.
Rianne Janssen, 9-8-2012
Voor mountainbikers is het een perfecte start van een mooie, gemarkeerde tocht. Die loopt langs het huis.
Lione, 28-6-2012
Zwemmen, waterskiën en wakeborden bij de Rooye Plas, dit ligt op ca. 500 meter van de vakantiewoning en is erg leuk. Ook kun je er een leuke wandeling maken.

Lione, 22-6-2012
Erg leuk om te 'happen en trappen'. Wij hadden zelf fietsen meegenomen. In het dorpje Handel start je bij 't Hofke met de fietsroute en je fiets door de omgeving van restaurant naar restaurant, op iedere stopplaats krijg je een ander gerecht.
Lione, 22-6-2012
IJssalon de Gimmerse Verleiding in Gemert, echt Italiaans ijs op een mooie fietsafstand van de vakantiewoning.
deberken, 19-6-2012
In de omgeving kun je erg veel leuke dingen doen. Met ons gezelschap zijn we via de Coxse hoeve met de fietstrein op stap geweest. Een erg leuke ervaring. Ook kunnen zij een koeiensurvival voor je organiseren, zeker een aanrader voor de volgende keer. Ook zijn we met de kids naar de speeltuin in Handel geweest (gratis), echt een geweldige plek waar je ook heerlijk kunt picknicken. Op de terugweg nog even gezwommen bij de Rooye Plas. Beide plekken zijn dicht bij de vakantiewoning.

We hebben een aantal aanbieders voor De Berken voor je op een rij gezet: