Vakantiehuis De Berken

Kleine hotelsWeer vandaag7°4°
Vakantiehuis De Berken
9,3

65 reviews over Vakantiehuis De Berken in het Nederlands

Wij hebben een super leuke tijd gehad in het huis

Vera,
29-11-2018

Weekendje met meiden voetbalteam, zaterdag naar Eindhoven geweest

fantastisch, elk jaar komen we terug

Judith,
29-10-2018

Een heerlijk groot huis met een nog grotere heerlijke tuin! Al jaren op rij komen wij (vriendengroep; 10 volwassenen+12 kinderen van 1-11 jaar) hier een weekend naar toe. Gastvrouw Joyce is super; vriendelijk, makkelijk te benaderen, heel gastvrij. En altijd staat er iets lekker klaar als je komt, een hartelijk welkom. De tuin met trampoline en zandbak + garage vol fietsen/skelters/steppen maakt dat we elke keer terugkomen. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat geeft niet met zo'n tuin, je hoeft niet weg.

geweldig !!

leo en maayke caniels,
4-9-2018

Een geweldig huis. We hebben van 24 tot en met 27 augustus 2018 hier onze 50 jarige bruiloft gevierd met onze kinderen en kleinkinderen In totaal 18 personen. Het huis leent zicht hier prima voor. Alles tip top in orde, prachtige tuin en vele speelmogelijkheden voor de kinderen .Alle afspraken keurig nageleefd inclusief de verrekening van de waarborgsom. Echte aanrader en een cliënt vriendelijke beheerder. Een aanrader !

Onvergetelijk

Celine,
26-7-2018

Het is een geweldig huis met een zalige tuin waar iedereen geniet van heeft! Zeker een aanraden, wij komen terug!

Prachtige ligging, veel ruimte en volop mogelijkheden in en rondom het huis! Het mooie weer werkte ook zeker mee, waardoor het hele weekend zich buiten afspeelde. De verzorging van de paarden op verschillende momenten zorgde er wel voor dat je niet altijd geheel van je privacy kon genieten, maar waarschijnlijk zijn hierin weinig andere mogelijkheden! Zeker een aanrader!

Een dikke duim!

Pleun den Ouden,
9-7-2018

Met drie gezinnen met kinderen tussen de 18 - 24 jaar een heerlijk weekend in vakantiehuis de Berken gehad. Joyce zorgt ervoor dat je niets te kort komt en komt dit ook regelmatig checken. Het huis is van alle, maar echt alle gemakken voorzien. We bevelen aan iedereen dit huis aan.

Geweldig!!

Monique,
1-7-2018

Met een woord geweldig. Van alle gemakken voorzien. Iedereen aan te raden voor groot en klein. Wij waren met drie gezinnen, 12 kinderen tussen de 18 en 23 jaar.

Absolute aanrader!

Margot,
20-3-2018

Prima huis, schoon,sfeervol, goede inrichting voor een groep,royale zitruimte en prima bedden. Basisbehoeften(vuilniszakken, wc papier ect. aanwezig )

Vriendelijke,warme ontvangst. Heerlijke sauna!

Misschien een extra vaatwasser en meer (aparte) toiletten en douches.

Hartelijke groet, Joyce Snijders, Beheerder, 3-4-2018
Hartelijk dank voor jullie leuke review, wij nemen jullie tips in overweging. Fijn dat jullie met ons mee willen denken, dat stellen wij erg op prijs.

Geweldig vakantiehuis!!

Annet van 't Wout,
19-3-2018

Voor de 2e keer genoten met familie in dit heerlijke vakantiehuis. Ruimte in overvloed, je komt niets tekort, leuk voor zowel jong als oud + gastvrijheid ten top!!

Een echte aanrader!!

Volgens onze tieners 'Awesome', kortom geweldig.

Aaltje Penninx,
1-3-2018

Genoten in deze heerlijke accommodatie, geweldig uitzicht, heerlijke bedden en alle ruimte met veel voorzieningen voor jong en oud. Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor De Berken voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Berken in Gemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.