Vakantiehuis De Berken

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

74 reviews over Vakantiehuis De Berken

• 9Victor Hoenderdos07-01-2020

Heerlijke kerstweek. Fraai en degelijk huis.

Met het hele gezin 6 volwassenen en 5 kinderen hebben we een heerlijke kerstweek doorgebracht in De Berken. Voor ons was dit een herhaling van twee jaar geleden omdat het destijds zo goed was bevallen. Het huis is heel ruim en volledig ingericht met twee keukens. Er zijn heel veel binnen en buiten spelletje voor de kinderen dus er is genoeg te doen. Ook voor ouderen is er een dartboord, sauna en fietsroutes. Joyce is een super gastvrouw en kan je alles over paarden vertellen. Het omliggende bos is groot genoeg voor een leuke speurtocht met echte schatkist. Kortom, we hebben ons weer prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10Marita12-09-2019

Heerlijk en onvergetelijk

Hele gezellige en sfeervolle accommodatie met een fijn groot terras, mooi uitzicht over de weilanden die tussen de bossen liggen. Rust en meer dan voldoende ruimte voor jong en oud om zich te kunnen vermaken. De oudere kinderen hebben een heerlijke tijd gehad in het barretje in het souterrain terwijl wij gezellig op het terras zaten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Priscilla28-05-2019

Fantastisch weekend gehad in dit heerlijke huis!

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Leuke bar in de kelder, mooi tuin. Heerlijke bedden en genoeg ruimte in en om het huis. Winkels zijn dicht in de buurt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Peter en Bianca26-04-2019

Helemaal geweldig.

Het leek ons leuk om ons huwelijk te vieren met een weekendje weg, en leuk was het zeker!!!!! We waren met een groep van 13 volwassenen en 9 kinderen (0-5 jaar). Het huis is geweldig! Mooie ligging, fantastische tuin en genoeg te doen voor iedereen. De kinderen hebben een fantastische tijd gehad met al het speelgoed dat aanwezig is, zoals fietsjes en skelters. Op zaterdag mochten de kinderen samen met gastvrouw Joyce en haar dochter de paarden die in de weide achter het huis lopen gaan verzorgen. Dit was hartstikke leuk. Ik zou Vakantiehuis de Berken zeker aanraden!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Pien07-04-2019

Fantastisch!

Heerlijk ruim en comfortabel huis, fantastische tuin. Gastvrije ontvangst. De barbecue is ook fijn, wij hadden bbq catering besteld bij Millie’s thuiskeuken uit Elsendorp. Absoluut een aanrader! Heerlijk vlees, vega, vers brood en super lekkere huisgemaakte salades en sauzen. Alles netjes op tijd gebracht en weer opgehaald.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 7Bianca v beelen02-04-2019

Heerlijk!! Genoten...en huis was mooi

Heerlijk huis, met hottub en sauna Alleen zeer weinig opberg ruimte voor in de slaapkamers

VH De Berken - Joyce Snijders, Beheerder, 09-05-2019

Hartelijk dank voor uw review fijn dat u daar de moeite voor heeft willen nemen.

Naar aanleiding hiervan heb ik een vraag over zeer weinig opbergruimte op de slaapkamers, over welke slaapkamer gaat het? De meeste slaapkamers bij De Berken hebben ruime inbouwkasten op twee slaapkamers na, op de ene slaapkamer hebben we legplanken gemaakt en een mogelijkheid om kleding op te hangen en op de andere twee-persoons slaapkamer hebben we haken gemaakt om kleding op te kunnen hangen. Daarnaast staat er nog een grote kast op de overloop.

Als wij weten waar u op mis heeft gepakt tijdens uw verblijf kunnen we dit wellicht verbeteren. Alvast bedankt. Hartelijke groet, Joyce Snijders VH De Berken

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Ros15-03-2019

Geweldig

Een prachtig, compleet en comfortabel huis voor ons gezelschap van 15 personen, én een fraaie, stijlvolle plek om een 50-jarig huwelijk te markeren! Groot, maar toch knus als een woonhuis, mooi ingericht, met een heerlijk uitzicht aan alle kanten (bos en tuin) en voor de kinderen genoeg te doen, zowel buiten als binnen. En dan was daar een superhartelijke ontvangst met een beschikbaarheid gedurende het weekend voor alle evt vragen. Het voelde al met al prima en we waren erg blij met deze keuze.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Nicole19-02-2019

Verwachtingen overtroffen!

Vakantiehuis De Berken is in één woord fantastisch. Het huis, de tuin, de faciliteiten in en om het huis zijn allemaal super. Wij zijn een weekend met onze familie te gast geweest en alles was tot in de puntjes geregeld. Lekkere bedden, heerlijke BBQ (jawel in februari), vuurkorven en open haard. Tot slot een geweldige gastvrouw die er alles aan zal doen om je een geweldige tijd te bezorgen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Vera29-11-2018

Wij hebben een super leuke tijd gehad in het huis

Weekendje met meiden voetbalteam, zaterdag naar Eindhoven geweest

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Judith29-10-2018

fantastisch, elk jaar komen we terug

Een heerlijk groot huis met een nog grotere heerlijke tuin! Al jaren op rij komen wij (vriendengroep; 10 volwassenen+12 kinderen van 1-11 jaar) hier een weekend naar toe. Gastvrouw Joyce is super; vriendelijk, makkelijk te benaderen, heel gastvrij. En altijd staat er iets lekker klaar als je komt, een hartelijk welkom. De tuin met trampoline en zandbak + garage vol fietsen/skelters/steppen maakt dat we elke keer terugkomen. In de omgeving is niet veel te doen, maar dat geeft niet met zo'n tuin, je hoeft niet weg.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

9 tips over Vakantiehuis De Berken

• Lione, 22-06-2012

Erg leuk om te 'happen en trappen'. Wij hadden zelf fietsen meegenomen. In het dorpje Handel start je bij 't Hofke met de fietsroute en je fiets door de omgeving van restaurant naar restaurant, op iedere stopplaats krijg je een ander gerecht.

• Lione, 22-06-2012

IJssalon de Gimmerse Verleiding in Gemert, echt Italiaans ijs op een mooie fietsafstand van de vakantiewoning.

• Lione, 12-09-2013

Vanuit de woning is het heel gemakkelijk om leuke wandelroutes op te pikken. Ook loopt er een mountainbike route langs het huis af. Neem zelf spellen voor de WII mee.

1 vraag over Vakantiehuis De Berken

• andreleo, 09-02-2017

Huur vacantiewoning

Geachte,

Graag uw prijs voor het huren van uw vacantiewoning in De Peel tijdens het weekend van 13 – 15 oktober 2017. Wij zijn een familie met ca. 20 personen.

Vriendelijke groeten,

André De Clercq