Vakantiehuis De Berken ****

Vakantiehuis De Berken
9,4

Weer vandaag6°-2°

55 reviews over Vakantiehuis De Berken in het Nederlands

Schitterende accomodatie op een prachtige plek

Jeroen, 12-1-2018

Supergastvrije ontvangst en er ontbreekt niets!

👍🏻

Fam. R. Hesselmans, 11-12-2017

Heel mooi huis! Veel ruimte binnen en buiten.

Een dikke 10!

Familie Hesselmans, 11-12-2017

Heerlijk huis voor de hele familie. Ieder gezin had zijn eigen kamer met hele fijne bedden. In de grote huiskamer konden we aan de grote tafel met z'n allen eten en in de zithoek lekker bij de openhaard rustig zitten. De kelder met daarin een bar en een heleboel spelmogelijkheden was ook erg leuk. Mooie grote tuin met volop skelters en fietsen voor de kinderen. Kortom: we hebben met zijn allen erg genoten van ons familieweekend!

Geweldig mooi vakantiehuis, Schoon, Super ligging

Fam. van Loon- Verbruggen, 29-10-2017

We werden warm ontvangen, het voelde meteen goed!

Een ontzettend mooi huis, schoon, verzorgd, gezellig en heel veel ruimte.

Een lekkere gevulde theedoos met koekjes, chocolaatjes en koffie stonden al klaar. Genoeg spellen en spelletjes aanwezig. Wij raden dit huis zeker anderen aan, het is van vele gemakken voorzien. De gastvrouw Joyce was ontzettend aardig, ze maakte ons wegwijs in en om het huis en vertelde over de geschiedenis van het huis. Top!!!

Wij hebben enorm genoten en komen hier waarschijnlijk nog eens terug.

Joyce, bedankt namens Fam. Verbruggen en aanhang!

UNIEK vakantiehuis voor grote groep!!

Jolanda Ritzen, 28-10-2017

Alles wat ik schrijf,doet tekort aan hoe goed het werkelijk was.Wij gaan al vele jaren een week met de hele familie op vakantie,maar deze vakantie was werkelijk TOP!Bij aankomst stond er een grote gevulde theedoos klaar én een pak koffie, dus je voelde je meteen welkom.De kinderen vermaakten zich buiten op de skelters, fietsjes en niet te vergeten de trampoline.'s Avonds werd er door de jeugd een chillplek gecreëerd met de loungestoelen rondom de zandbak met de vuurkorf.Wij genoten buiten op het mooie terras met vele tafeltjes en stoelen en keken uit over de prachtige grote tuin met achterin 2 paarden.De zwaluwen vlogen af en aan om hun jongen te voeren.Een mooi gezicht.De sauna in de tuin was heerlijk.Binnen kon je gezellig zitten rond de open haard.De keuken was van alle gemakken voorzien, van keukenlinnen, vuilniszakken tot schoonmaakmiddelen aan toe.Beneden een gezellige ruimte met bar, tafelvoetbal en dartbord.Een prachtig meer in het bos om te zwemmen en rondom te wandelen in de buurt. Niets dan lof voor gastvrouw Joyce!

Geweldig!

I. Mühlradt, 13-10-2017

Een geweldige accomodatie! Prachtig gelegen met een grote zonnige tuin en een paardenweide en een goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Huis voldoet aan alle voorwaarden die nodig zijn voor een geweldig verblijf: erg knus en huiselijk, mede door het haardvuur! De bar in het souterrain was ook top! Zo gezellig dat we van de sauna (mooie ruimte) nauwelijks gebruik hebben gemaakt (en dat zegt iets!).

Ook een goed geoutilleerde keuken: van alles meer dan voldoende.

Daarbij de geweldige service van Joyce, bij wie we ons erg welkom voelden! Erg prettige mailwisseling op voorhand met volledige info en vele tips. Kortom: een heerlijk weekend voor onze groep van 14 Deerntjes.

In een woord: Geweldig!

Fam. de Koning, 4-9-2017

We hebben alle 19 genoten v.a. 2 t/m 70 jaar!

Er was voor elk wat wils!

Fantastisch huis voor een fantastische vakantie!

Brigitte Dolvelde, 27-8-2017

Het was onze eerste vakantie met de hele familie. Grootouders, ouders en kinderen. Een hele bende, 18 personen waarvan 8 kinderen tussen 1 en 7 jaar! Het viel reuze mee! Het huis was groot genoeg en tip top in orde. Een leuke tuin met grote trampoline, de paarden, fietsjes en gocarts,... En een hele lieve gastvrouw die altijd klaarstond om te helpen!!! Wij zijn 100% tevreden!!! Hopelijk worden al onze volgende vakanties even goed!!!

Fantastisch voor volwassenen én kinderen

Fam. V. RAMOS, 16-7-2017

Wij hebben de accommodatie gehuurd om met kinderen en kleinkinderen onze 50-jaar Huwelijksfeest te vieren. In totaal 20 personen. Het is echt een huis voor 20 personen, alles compleet aanwezig. Een huis voor volwassenen én voor kinderen. Veel speelgoed, gezelschapsspellen, tafelvoetbal, TV, WIFI, enz., enz. Vooraf contact gehad met de Beheerder en bij aankomst alle informatie gekregen over gebruik en instructie van aanwezige toestellen, installaties, kookgelegenheid, enz. Een mooie recreatieplas (Rooye Plas) in de buurt, een mooie Kerk (Kerk in Handel) in de nabijheid, weilanden met paarden, véél privacy. Zeer vriendelijke Beheerder met goede adviezen en begeleiding.

Fantastische plek!

Tommy, 22-6-2017

Geweldig weekend gehad met vrienden en kinderen. Zeer gastvrij en mooie locatie.

We hebben een aantal aanbieders voor De Berken voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Berken in Gemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Berken scoort een 9.4 uit 10 op basis van 56 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: