Géén boekingskosten

Vakantiehuis De Berken

NederlandNoord-BrabantGemert

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Berken voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 79 reviews

Meer vakantiehuis info

79 Reviews over De Berken

• 10Doornenbal24-02-2022

Super weekend!

Het is een heerlijke locatie midden in het groen met super veel mogelijkheden. Er is van alles te doen, ook als het een weekend is met slecht weer. Wij hebben ons prima vermaakt in dit mooie en zeer schone huis. Echt een aanrader!

• 10Natuur
  • 10Ligthart09-11-2021

Een prachtig vakantiehuis met álles erop en eraan!

• 10Natuur
  • 7Els en Ton Oomen04-10-2021

Een geweldig huis met veel ruimte buiten

Het was een ruim huis alles voldoende aanwezig met goede bedden en mooie badkamers zeer mooie ligging en geschikt voor kleine en grote kinderen mooie ruime tuin en goede sauna goed voor herhaling

• 8Natuur
  • 10Marion Koot14-09-2021

Een geweldige groepsaccommodatie

Ben je op zoek naar een groepsaccomodatie met veel comfort en ruimte? Dan is Vakantie huis de Berken een echte aanrader! Een geweldige plek voor een grote groep (zelfs voor 20 personen). Het vakantie huis heeft alles dat je maar kunt wensen om een heerlijke tijd te hebben met elkaar. Met veel genoegen hebben we op deze plek de 80-ste verjaardag van mijn moeder met het hele gezin (kinderen, kleinkinderen en vriendjes) gevierd. Een prachtige ligging in een bosrijke omgeving, een grote zeer verzorgde tuin met terras en leuke zitjes, een ruim, gezellig en brandschoon huis, grote slaapkamers (geen stapelbedden!), luxe badkamers/ toiletten, twee keukens met twee ovens en koelkasten én genoeg mogelijkheden voor vermaak voor iedereen ook de jeugd (ook twintigers), waaronder een chillruimte en buitenschuur met tafeltennistafel en sauna in het buitenhuis. Voor ieder dus wat wils en succes verzekerd voor een geslaagd verblijf!!

• 10Ruimte
  • 10Sylvia Bleeker10-08-2021

Werkelijk GENIETEN op deze heerlijke locatie !

Wij zochten een fijne vakantiewoning voor ons grote gezin en vonden gelukkig deze geweldige locatie!!De Berken ligt op een heerlijke, rustige locatie aan een bospad en de mooie woning is werkelijk van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, ruim voorzien van alle dingen die je nodig hebt voor veel mensen, met bijv. twee fornuizen en twee vaatwassers (ook heel fijn!!) Een mooie, maar vooral heerlijke tuin met een overweldigend uitzicht. Een geweldige trampoline voor jong en oud! We genoten ontzettend van de rust en de gezelligheid op het terras, maar ook van de fijne zithoek binnen, met de mooie warme haard. Voor Joyce, de eigenaresse, was geen enkele vraag te veel en ze voorzag ons van hele leuke tips over de omgeving, zoals de Rooye Plas, dierenpark Overloon, maar ook het Boerenbontsmuseum.Zoek maar niet verder, als je op zoek bent naar een fijne plek voor je gezelschap, want dit is echt dé ultieme, fijne en mooie plek :-)

• 9Victor Hoenderdos07-01-2020

Heerlijke kerstweek. Fraai en degelijk huis.

Met het hele gezin 6 volwassenen en 5 kinderen hebben we een heerlijke kerstweek doorgebracht in De Berken. Voor ons was dit een herhaling van twee jaar geleden omdat het destijds zo goed was bevallen. Het huis is heel ruim en volledig ingericht met twee keukens. Er zijn heel veel binnen en buiten spelletje voor de kinderen dus er is genoeg te doen. Ook voor ouderen is er een dartboord, sauna en fietsroutes. Joyce is een super gastvrouw en kan je alles over paarden vertellen. Het omliggende bos is groot genoeg voor een leuke speurtocht met echte schatkist. Kortom, we hebben ons weer prima vermaakt.

• 10Marita12-09-2019

Heerlijk en onvergetelijk

Hele gezellige en sfeervolle accommodatie met een fijn groot terras, mooi uitzicht over de weilanden die tussen de bossen liggen. Rust en meer dan voldoende ruimte voor jong en oud om zich te kunnen vermaken. De oudere kinderen hebben een heerlijke tijd gehad in het barretje in het souterrain terwijl wij gezellig op het terras zaten.

• 10Priscilla28-05-2019

Fantastisch weekend gehad in dit heerlijke huis!

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Leuke bar in de kelder, mooi tuin. Heerlijke bedden en genoeg ruimte in en om het huis. Winkels zijn dicht in de buurt.

• 9Peter en Bianca26-04-2019

Helemaal geweldig.

Het leek ons leuk om ons huwelijk te vieren met een weekendje weg, en leuk was het zeker!!!!! We waren met een groep van 13 volwassenen en 9 kinderen (0-5 jaar). Het huis is geweldig! Mooie ligging, fantastische tuin en genoeg te doen voor iedereen. De kinderen hebben een fantastische tijd gehad met al het speelgoed dat aanwezig is, zoals fietsjes en skelters. Op zaterdag mochten de kinderen samen met gastvrouw Joyce en haar dochter de paarden die in de weide achter het huis lopen gaan verzorgen. Dit was hartstikke leuk. Ik zou Vakantiehuis de Berken zeker aanraden!!

• 9Pien07-04-2019

Fantastisch!

Heerlijk ruim en comfortabel huis, fantastische tuin. Gastvrije ontvangst. De barbecue is ook fijn, wij hadden bbq catering besteld bij Millie’s thuiskeuken uit Elsendorp. Absoluut een aanrader! Heerlijk vlees, vega, vers brood en super lekkere huisgemaakte salades en sauzen. Alles netjes op tijd gebracht en weer opgehaald.

Vakantiehuis De Berken info

Soort hotel