Vakantiehuis De Berken

63 reviews over Vakantiehuis De Berken in het Nederlands

Onvergetelijk

Celine
26-7-2018

Het is een geweldig huis met een zalige tuin waar iedereen geniet van heeft! Zeker een aanraden, wij komen terug!

Prachtige ligging, veel ruimte en volop mogelijkheden in en rondom het huis! Het mooie weer werkte ook zeker mee, waardoor het hele weekend zich buiten afspeelde. De verzorging van de paarden op verschillende momenten zorgde er wel voor dat je niet altijd geheel van je privacy kon genieten, maar waarschijnlijk zijn hierin weinig andere mogelijkheden! Zeker een aanrader!

Een dikke duim!

Pleun den Ouden
9-7-2018

Met drie gezinnen met kinderen tussen de 18 - 24 jaar een heerlijk weekend in vakantiehuis de Berken gehad. Joyce zorgt ervoor dat je niets te kort komt en komt dit ook regelmatig checken. Het huis is van alle, maar echt alle gemakken voorzien. We bevelen aan iedereen dit huis aan.

Geweldig!!

Monique
1-7-2018

Met een woord geweldig. Van alle gemakken voorzien. Iedereen aan te raden voor groot en klein. Wij waren met drie gezinnen, 12 kinderen tussen de 18 en 23 jaar.

Absolute aanrader!

Margot
20-3-2018

Prima huis, schoon,sfeervol, goede inrichting voor een groep,royale zitruimte en prima bedden. Basisbehoeften(vuilniszakken, wc papier ect. aanwezig )

Vriendelijke,warme ontvangst. Heerlijke sauna!

Misschien een extra vaatwasser en meer (aparte) toiletten en douches.

Hartelijke groet, Joyce Snijders, Beheerder, 3-4-2018
Hartelijk dank voor jullie leuke review, wij nemen jullie tips in overweging. Fijn dat jullie met ons mee willen denken, dat stellen wij erg op prijs.

Geweldig vakantiehuis!!

Annet van 't Wout
19-3-2018

Voor de 2e keer genoten met familie in dit heerlijke vakantiehuis. Ruimte in overvloed, je komt niets tekort, leuk voor zowel jong als oud + gastvrijheid ten top!!

Een echte aanrader!!

Volgens onze tieners 'Awesome', kortom geweldig.

Aaltje Penninx
1-3-2018

Genoten in deze heerlijke accommodatie, geweldig uitzicht, heerlijke bedden en alle ruimte met veel voorzieningen voor jong en oud. Een echte aanrader.

Supergastvrije ontvangst en er ontbreekt niets!

👍🏻

Fam. R. Hesselmans
11-12-2017

Heel mooi huis! Veel ruimte binnen en buiten.

Een dikke 10!

Familie Hesselmans
11-12-2017

Heerlijk huis voor de hele familie. Ieder gezin had zijn eigen kamer met hele fijne bedden. In de grote huiskamer konden we aan de grote tafel met z'n allen eten en in de zithoek lekker bij de openhaard rustig zitten. De kelder met daarin een bar en een heleboel spelmogelijkheden was ook erg leuk. Mooie grote tuin met volop skelters en fietsen voor de kinderen. Kortom: we hebben met zijn allen erg genoten van ons familieweekend!

Natuurhuisje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Berken in Gemert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Berken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Berken scoort een 9.36 uit 10 op basis van 63 reviews.