Boerenbondsmuseum Gemert

Boerenbondsmuseum Gemert

9Fenomenaal

• 9familie lammers23-08-2019

Geweldige dag en dito ervaring.

vandaag 23 augustus een familiedag gehouden. Ontvangst met koffie en gebak met rondleiding met een bekwaam gids. daarna een geweldige rondrit met de tram naar mooie plekjes in het gemertse ook nu weer met geweldige mensen die bij mijn groepsleden alleen maar bewondering oogste. zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9j.hoeks13-09-2018

geweldig dat dit nog kan met vrijwilligers!!

het was een geweldige dag!! wij waren er met de senioren vereniging budeldorplein op twaalf september iedereen was van mening, geweldige uitleg, lekker gegeten!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Nichtjes en Tantes uit Dongen12-09-2018

Fantastisch, komen terug!

we , 3 nichtjes, waren met onze 3 tantes van in de 90 , op onze jaarlijkse tantesvakantie. Het terug in de oude tijd vonden we geweldig, heel herkenbaar:-)) mooie locatie, heel interessant museum. Gezellige mensen die prachtig kunnen vertellen, wat wil je "Brabanders"hé !! Voor herhaling vatbaar. Goeie koffie ook! Het was puur genieten!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Jan van der Meer14-04-2018

Heel gezellig terug in de tijd en het landleven in

Mooi kleinschalig museum met lokale geschiedenis uit oost Brabant

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Kees25-09-2017

Blik op historie

Super leuk om eens te bezoeken met een blik terug op het boeren leven. Wel even kijken wat voor activiteiten er zijn op de betreffende dag. Je kunt het in 2 uur gezien hebben, e.e.a. hangt af van je interesse. de organisatie draait op vrijwilligers.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 7Dam Visser10-08-2017

Heel charmant!

Wat vind ik dit toch een charmant museum! Al meerdere keren in verschillende samenstellingen geweest. Super leuk museum voor jong en oud. Kijk voor de agenda op hun site. Er zijn vaak activiteiten. Heel verzorgd allemaal. Je mag eigen brood meenemen.

juli 2017

• 10Maarten01-05-2017

Gezellig

Gezellige familiedag gehad en mooie rit met de goede moordenaar.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 6Eva25-01-2017

Koffietafel

Trouwerij gehad van vrienden met koffietafel. Lekker maar niks aparts. Museum zelf leuk maar niks voor mij.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Zonnebloem Tilburg, afd.Groot Zorgvlied - de Blaak29-09-2016

G e w e l d i g

Heerlijke Brabantse koffietafel, lieve bediening, goede gidsen, prachtig onderhouden compact terrein, rolstoel/rollator-vriendelijk, prima invalidentoilet. Voor onze Zonnebloemgasten was dit museum een feest van herkenning: de mandenvlechterij, de smid, het snoepwinkeltje, de weverij, het bakhuis, in één woord fantastisch en dan te weten dat het allemaal gerund wordt door bevlogen vrijwilligers. Met als klap op de vuurpijl: een zeug met 9 biggetjes. En niet te vergeten nostalgische prijzen (entree, luxe heerlijke koffietafel, 3 gidsen en consumptie naar keuze 20!!! euro p.p.). Als Zonnebloemafdeling bevelen wij dit prachtige museum van harte aan voor ouderen met een lichamelijke beperking.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10ronny17-07-2016

Prachtig museum

Erg mooi, hier hangt de geur en sfeer van vroeger. Erg vriendelijke vrijwilligers, meest oudere mensen die met plezier hun taak doen. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2016

10 van de 45 reviews gezien