Hotel Nijver Geldrop

29 reviews over Hotel Nijver Geldrop in het Nederlands

Geweldig

COR
24-9-2017

Vriendelijk personeel en prima diner.

Fijn hotel met goede sfeer

Anja de Vries
12-6-2017

Gemoedelijk hotel met een fijne sfeer. We hadden mooie kamers achter in het hotel met een eigen terras. Omdat het mooi weer was heerlijk op het terras kunnen zitten. Ook het ontbijt was prima en werd buiten op het terras geserveerd. Vriendelijk personeel, echt een aanrader !

zeker nooi meer

Annie
11-6-2016

We hadden de bruidssuite gehuurd. De kamer zag er goed uit. Maar voor bruidssuite geen sfeer. Geen extra's op de kamer nog geen mogelijkheid om een glas Koud water te pakken.

Kwam lauw/warm water uit de kranen.

Temperatuur binnen veel te warm buiten was het 20 graden Hoe zou het dan in de zomer zijn?

Enkel de mogelijkheid om een raam omhoog te schuiven. Maar dan had je de herrie van buiten van het terras.

1 badjas voor 2 personen.

Geen prullenmand in toilet/ douche. Geen douchekapje. Geen zeep bij douche of toilet. Alleen bij het bad.

Wel koffie apparaat maar geen koffie cups.

Het verblijf in Hotel Nijver was voor ons de kater van de dag!

Ontbijt geen eigen keus wat je wil hebben. Als je bv niet van eieren houdt werd het niet door iets anders vervangen. 2 sneetjes brood 1 glas jus d'orange 1 kop koffie + ruim broodbeleg (waarvoor?) samen €12,50 te ruim betaald vind ik.

Waarom in Zoover zo veel positieve reacties. Wij kunnen toch niet de enigen zijn met slechte ervaringen daar.

Wij kunnen geen reklame maken voor Hotel Nijver. Het blijft een cafe!

We hebben een aantal aanbieders voor Nijver Geldrop voor je op een rij gezet:

Super! Voor herhaling vatbaar.

Wim
9-12-2015

Om ons 25 jarig huwelijk te vieren, hadden we de bruiloftssuite geboekt. Een schitterende ruime kamer met een leuke wand vol bruiloft foto's. Heel origineel verzonnen. Zoals meer elementen in het hotel. Van weverij foto's op de gangen tot klossen garen op kamers en receptie. Het gaf prima aan waarom het hotel Nijver heet.

Dit was ook terug te vinden in het bijbehorende café restaurant dat ingericht was met affiches van de plaatselijke koekfabriek Peijnenburg. Het geheel straalde een gezellige gemoedelijke sfeer uit dat nog eens extra naar voren kwam door het personeel. Vriendelijk en gastvrij werden we bediend.

Ook het ontbijt wat hier in de ochtend werd geserveerd was uitstekend. Ook al was er geen buffet, hetgeen wat aangeboden werd was meer dan voldoende! Verschillend beleg en zoetwaren en niet te vergeten het vers gebakken brood. Te veel om eigenlijk op te krijgen.

Een locatie waar we zeker nog een keer terug gaan en aan vrienden adviseren.

Verrassend mooi!

Ike Kromodjojo
11-5-2015

Afgelopen weekend hebben wij in dit hotel mogen verblijven. Wat hebben wij genoten! Het hotel was netjes en mooi ingericht. De ligging was perfect: Geldrop is niet groot maar we zaten aan een plein met vele terrasjes en genoeg gezelligheid. Wil je de echte drukte opzoeken, 5 km verderop ligt Eindhoven... De bediening was klantvriendelijk en het eten was heerlijk. Kortom een aanrader!

Wij komen zeker terug!

Teresia
14-2-2015

Nav een feest in Geldrop dit hotel geboekt met vrienden. Wat een verrassing! De kamers waren ruim, schoon en prachtig divers ingericht. Zelf hadden wij 1vd appartementen wat een ruimte en luxe! Wij komen terug! Nog sterker hebben reeds weer geboekt voor in mei!

Genoten van lang weekend

Hans Groenewegen
18-1-2015

We hebben geboekt om in Eindhoven en omgeving kerstsfeer op te snuiven. Toevallig vonden we dit hotel in Geldrop en het is prima bevallen. Voor het hotel was een leuke ijsbaan aangelegd en het plein voor het hotel was in een gezellige kerstsfeer. Heel aparte, maar leuke kamer; vintage stijl. Prima kamer: keurig schoon, heerlijk bed en lekker donker in de nacht. Het hotel is verder "industrieel" aangekleed en het restaurant is vol met ouderwetse plaatjes van de Peijnenburg koekfabriek. Wij voelden ons er meteen op ons gemak. Heerlijk gegeten (en gedronken) overgoten met een Brabants, gastvrije bediening.

Super hotel

Jacqueline de Haan
13-1-2015

Afgelopen weekend gelogeerd in hotel Nijver. Erg leuk gelegen super hotel. Zeer bijzondere kamers, echt iets heel anders dan de standaard kamers die je overal ziet. Zeer vriendelijke bediening, en de eigenaren Wencke en Carlo zijn hele spontane vriendelijke behulpzame mensen, ze zullen er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Goed eten, en ontbijt wordt leuk geserveerd (kant en klaar op een "dienblad". Er hangt een huiselijke sfeer, met aan de wand prenten van de Pijnenburg fabrieken. Kortom wij gaan hier zeker nog eens terug komen en kunnen dit hotel ook zeker aanbevelen.

Hoge verborgen kosten

eb
23-7-2014

Twee overnachtingen waren geboekt via bon bij Hotel Nijver. Niet op de voucher en nergens op de website van Hotel Nijver staan de verborgen kosten vermeld. Bij aankomst op de kamer lag de "Basic Stay Order". Deze liet ons weten dat er extra kosten werden berekend. De kamer werd voor 7 euro de tweede dag "opgefrist" (schoonmaak badkamer en opmaken bed), voor 5 euro kregen we schoon douchetextiel, en bad en doucheproducten kosten 1,50 euro.

Het ontbijt was "Basic", maar voor 1,50 euro kreeg je een glas melk, voor 4,50 euro een verse fruitsalade en scrambled eggs waren 4 euro pp.

De kamer zelf lag pa lboven het terras van het hotel en we sliepen daar in minimaal 40 graden C, zonder airco en er was geen ventilator te leen.

De eigenaresse vertelde de volgende dag dat dat kwam doordat er erg dikke muren waren en de ramen niet goed opengeschoven konden worden doordat het een oud gebouw was. De overlast van het terras (35 graden C!) was afschuwelijk, tot diep in de nacht was er lawaai.

Hotel Nijver is "the place to be"

ymi dekker-Zijlstra
28-5-2014

Wat een leuk hotel in een mooi historische pandje aan een karakteristiek plein met heerlijke terrassen en geen autoverkeer.Van binnen is het hotel artistiek ingericht met details uit het verleden (textielweverijen en Peijnenburg koekfabriek), heel verrassend. De ontvangst was erg hartelijk en het driegangenmenu smakelijk en verzorgd. Ook de omgeving is leuk met het kasteel op loopafstand en prachtige natuurgebieden in de onmiddellijke omgeving. Wij hebben erg genoten van ons weekendje met bon. Ook zonder de bon zijn de prijzen voor een kamer bij het hotel zeer schappelijk. Wat ons betreft dus voor herhaling vatbaar.

Verbeterpuntjes: betere wifi-ontvangst (op de kamer niet te ontvangen), een kluisje op de kamer en een planchet in de badkamer voor onze toiletspullen. Die moesten we nu op de grond zetten.

We hebben een aantal aanbieders voor Nijver Geldrop voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nijver Geldrop in Geldrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nijver Geldrop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.