Hotel NH Geldrop ****

7,4

107 reviews over Hotel NH Geldrop in het Nederlands

Etape naar huis

Chantal, 11-2-2018

Extra super en dîner zeer lekker

Nooit meer

Kimberley, 21-1-2018

Het NH hotel is erg ouderwets, plus de meiden die achter de receptie zitten nemen hun werk niet erg serieus.

Gedateerd,badkamer zeer nodig aan vervanging toe. Vieze voegen,douchegordijn,tegeltjes,laag stof op wc rolhouder,niet schoon. Onproffesioneel ontvangst op de receptie en bij vertrek werd er gezegt; " groot gelijk,lekker weer naar huis".😨 heel vreemd! Kamermeisjes op de gang veel lawaai en lol maken met elkaar ook heel onproffesioneel! Tijd hadden ze beter kunnen besteden aan t schoonmaken vd kamer. Openbare ruimtes ook toe aan lik verf en vernieuwing. Bubbelbad en sauna is een pluspunt. Wij hadden 1e kerstdag wel een ontbijt verwacht met een kersttintje,er waren zoveel kinderen daar was echt geen aandacht aan besteed behalve de kerstservetten. Ontvangst vd ontbijtmedewerkster was wel heel netjes en vrolijk,voor deze oudere dame t enige compliment!

gewoon geweldig

chequita, 28-8-2017

voor de prijs naar kwaliteit, zeker een aanrader!

Ontbijt is super uitgebreid en het diner was gewoon heerlijk.

Vriendelijk personeel, zodra je iets vraagt wordt het zsm in orde gemaakt.

Gedateerd

Marko Huijgen, 6-8-2017

We komen regelmatig in dit hotel. Het enigste wat verandert is de prijs van een overnachting. En dit weegt niet meer op tegen de kwaliteit. Badkamers zijn oud, en nodig toe aan renovatie. Vieze kit randen, kleuren verschoten. Vies oud douche gordijn. TV is nog steeds een oud vierkant scherm, met slechte ontvangst. Je mag tegenwoordig op zijn minst een breedbeeld tv verwachten.

Personeel is nog altijd even vriendelijk en het ontbijt is super.

Echter de prijs die je moet betalen voor de kamer vind ik te veel voor wat je krijgt. Dus we zullen na al die jaren moeten gaat zoeken naar een alternatief. Dus als iemand ideeën heeft in de omgeving van Heeze....

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gerard, 28-3-2017

Prima kamers, prima ontbijt. Redelijk oudbollig, met name douchegelegenheid is erg gedateerd. Alles heeft zijn prijs, het gebodene is prima voor een zeer aantrekkelijk tarief!

Zeer goed personeel goede klachten afhandeling

Alette van Hemmen, 7-3-2017

Personeel en directie zijn warme kundige mensen die hun vak verstaan. Klachten afhandeling zeer goed geregeld Werd erg deskundig aangepakt. Hotel erg goed. lekker ontbijt prijs kwaliteit verhouding erg goed.. Echt een aanrader!

Teleurstellend

Bertus, 20-8-2016

Ontbijt was goed. Solarium kapot op maandag, op zaterdag nog steeds.

Geen refund voor solarium munten.

Snack-automaat buiten gebruik, later gerepareerd.

Pool-biljart buiten gebruik.

Deur stoombad kon op vrijdag niet dicht.

Kluisje op kamer was defect bij aankomst.

Leuk hotel

Bianca, 6-8-2016

Leuk hotel. We zijn er met onze 2 meiden geweest. De kamer was prima. De matrassen van de bedden hadden een kuil. Hierdoor hebben we niet zo goed geslapen. De badkamer was wat verouderd. Douchegordijn was aan de onderkant niet echt schoon en uit de douche kwam een kleine straal water. Zwembad was prima. Ontbijt was ook prima, erg uitgebreid.

Handig dichtbij Waalre training centrum

Matthijs, 25-6-2016

In combinatie met een training die redelijk vroeg begint handig om te boeken als je van ver komt omdat de snelwegen snel vastlopen.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Geldrop voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Geldrop in Geldrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Geldrop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Geldrop scoort een 7.41 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: