8,9

Weer vandaag5°-4°

23 reviews over Camping KC d'n Geffense berg in het Nederlands

Super knus

Marco, 28-8-2017

De camping was heel leuk en de mensen top. Leuk met al die dieren er bij

Geweldige camping

AFH( Guus) Naaijkens, 11-5-2017

Camping de Geffense berg is een prima kleine camping, waar we graag nog ern keer terugkomen

Leuke, kleine rustige camping.

Hanneke, 11-5-2017

Rustige ligging, op fietsafstand van Oss en Geffen. Keurig sanitair. Enkele speeltoestellen en heel veel kleinvee zoals bv pauwen, kangoeroes en hertjes.

Mooie en verzorgde kleine camping met warm welkom

A. Depmann, 11-5-2017

Het is een mooie kleine camping met bijzonder gastvrije ontvangst. Je kiest in overleg zelf je plaats. Het sanitair is prima verzorgd, douche ook goed. Toiletpapier aanwezig. Kleine "slecht weer ruimte" met bibliotheek. Op apart stukje dieren, zoals kippen, kangoeroes, hertjes en pauwen. Omgeving heel mooi en op korte fiets-afstand ligt Oss met goed winkelcentrum. Prijs-kwaliteit verhouding heel oké. We hebben geen restaurant bezocht in de omgeving dus daar geen beoordeling over gegeven. Als we weer in die omgeving willen zijn dan komen we zeker terug!

Geweldig gastvrij

Jen Vos, 13-9-2016

Camping De G effense Berg is een gezellige camping

Keurig nette, rustige en kleinschalige camping

Durken52, 29-8-2016

Kamperen bij de boer. Vriendelijke en enthousiaste familie.

Sanitair was wat ouder, maar niet verpaupert en wordt keurig schoon gehouden.

Mooi kunnen fietsen en wandelen.

Prima! zoals we al verwacht hadden.

Henk Hoorn, 4-7-2016

We kenden deze camping al van twee jaar geleden toen we hier 2 weken een fantastische vakantie hadden. We moesten dit weekend ergens in de buurt zijn en boekten 2 nachten op deze voor ons bekende camping. De kwaliteit, het brandschone sanitair en de vriendelijkheid is onveranderd! Ongetwijfeld komen we hier nog vaker terug. Wel jammer dat er vrij veel seizoenplaatsen aanwezig zijn. Op een of andere manier vinden we dat minder leuk dan een groep "nomaden" die steeds van samenstelling wisselen.

een heel gezellig en spontane camping

Joost Verbruggen, 16-6-2016

leuke gezellige ontvangst, veel rust en genoeg te doen voor de kinderen.(speeltuin en mini boerderij). ook het sanitair was uitstekend.

Gezellig

Jan en Ria van Haastrecht, 10-5-2016

Heel vriendelijke ontvangst helpen met vouwwagen op z'n plek zetten.Heel schoon sanitair en heel kindvriendelijk. Vooral de dieren vonden de kleinkinderen leuk.

fantastisch

van otten, 8-5-2016

Heel vriendelijk en behulpzaam ontvangst gekregen.

Proper sanitair.

verzorgd dierenpark.

Kindvriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping KC d'n Geffense berg in Geffen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping KC d'n Geffense berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping KC d'n Geffense berg scoort een 8.92 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: