Hotel Vincents

Hotel Vincents
7,1

4 tips over Hotel Vincents

SGroningen, 23-9-2014
Fiets huren, met de trein naar Breda in de zomer lekker een terrasje pakken in Etten Leur
Nico, 25-7-2012
De prijs kwaliteit is prima. Wij haddden een boeking via VOORDEEL UITJES gedaan. Geen spijt van gehad. Etten-Leur is een leuk stadje en heeft een groot winkelcentrum en woensdagmorgen is er een uitgebreide markt. Ik durf een aanbeveling met gemak aan te geven.
rick en irna, 13-2-2012

1- Zoek een goedkope aanbieding uit

2- Vraag een kamer aan de achterzijde, aan de voorkant is geluidsoverlast te verwachten.

3- Bel van tevoren op en neem kopiën van alle boekingen en betalingen mee bij in- en uitchecken!

We hebben een aantal aanbieders voor Vincents voor je op een rij gezet:

J.A. de Vries, 13-11-2011

Komt u na 18.00 uur aan? Dan heeft u kans dat uw geboekte 4* kamer in het Trivium wordt vergeven en u in dit hotel belandt.

Ondanks berichtgeving dat u later arriveert, loopt u de kans alsnog in het Witte paard (zelfde kaliber) of dit hotel te belanden.

We hebben een aantal aanbieders voor Vincents voor je op een rij gezet: