Hotel Vincents

Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Hotel Vincents
7,1

44 reviews over Hotel Vincents in het Nederlands

Vriendelijk personeel, maar geen bijzonder hotel. Prijs en kwaliteit zijn niet in verhouding met elkaar. Kamers verouderd en niet wat je ervan mag verwachten. Suites zijn absoluut deze naam niet waard. Terras was gezellig en ligging is ook gezellig. Wel veel overlast in het weekend (geluid) van de naastgelegen horeca en warm zonder airco op warme dagen.

De "suite" had een douche, maar dat was net zoiets als bij een sportschool. Een sproeiertje (klein) in de muur. Je kon er nauwelijks onder staan. Veel defecten (verlichting, TV en stroomstoring gehad). Kamer klein en gedateerd. Bedden waren overigens prima en het was er schoon. Collega had een slaapkamer met kinderen, maar die paste er nauwelijks op. Dit werd met enige verbouwing opgelost. Ontbijt vonden we belachelijk. 15 EUR p.p. Je moet dan wel zelf je ontbijt klaarmaken! Je moet je eigen ei bakken en er is geen bediening. Kwaliteit van eten was niet slecht, maar niet bijzonder.

nooit meer

nettie peeters
9-4-2018

Het ontbijt en de kamer waren goed. Alleen als je aan het ontbijten was werd er gedweild en gestofzuigd rondom je heen . Dit wil niet zeggen dat de vloer schoon was hierna. Verder was het schijnbaar normaal dat het personeel dwars door de ruimte naar elkaar toe schreeuwde. Ook nam het personeel heerlijk de tijd om een croissant te eten ondertussen dat de gasten geen croissants hadden. Servetten moest je om vragen. Achter het buffet waar je je drinken en eten moest halen was de vloer nog vies van de avond ervoor en de friet bleef ook liggen, daar kwam de stofzuiger en de dweil niet . Het personeel liep er gewoon langs.

Het uitzicht was inderdaad op de straat maar ook het uitgaansgeluid was onder je raam. Er waren ook vriendelijke personeelsleden alleen sneeuwden die bij de andere ervaringen onder.

Een absolute aanrader

Jan
6-3-2018

Rustig, ontspannen, interessante verblijfplaatsen van Van Gogh in de buurt, heerlijk fietsen, lekker ontbijt, gezellige kamer...

Fijne fiets dagen gehad in en rond Etten Leur

H. v. Dalen
19-2-2018

Hotel Vincents ligt midden in Etten Leur.

Hebben een goede vriendelijke en ontvangst gehad en konden direct naar onze kamers. Deze waren niet erg ruim, maar voldoende. De badkamer was enigzins gedateerd. Wel werd er druk gewerkt om de toko aan te passen.

Hebben fijne dagen gehad en alleen het afrekenen ging niet erg goed.

Heel goed!

Francis
13-2-2018

Hoetel ligt aan het dorpsplein, met Kerk waarvan de klokken regelmatig luiden, leuk! Prima kamers. Aan eind van de dag nog wat gedronken in het cafe/restaurant van het hotel, gezellig!

Super gastvrij hotel, heel mooi ingericht restaurant, heerlijk diner. Kamers zijn prima, niks bijzonders maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ontbijt super leuk dat je zelf in de keuken je ei mag bakken. Prijs kwaliteit is echt super!! Het hotel uitlopen en meteen middenin het centrum, leuke winkels.

Redelijk, maar niet volgens afspraak/beloften

van Dam
30-6-2017

Ligging in het centrum van Etten-Leur aan een rustiek pleintje. Kleine slaapkamer, kamerdeur en kastdeur weinig ruimte, vriendelijk personeel en een gezellig ingericht restaurant.

Redelijk ontbijt; nadeel - dat je door de open keuken loopt ( met grote koelkasten=ongezellig) en langs de PC waar gegevens van klanten op staan.

2e dag melk op ( je weet toch dat je gasten hebt, zorg dan voor voorraad)

Ondanks informatie van touroperator waren er geen parkeerplaatsen en een fietsenstalling. Daarvoor moest je verderop in de straat zijn bij Het Witte Paard.

Gebreken op de kamer: lampje stuk, lampenkap bij bed stuk, schimmel bij tegels van douch/bad en slechts 2 kleerhangers. Na klacht werden een aantal dingen verholpen. Vooraf gevraag om geen kamer bij de trap, maar juist wel een kamer naast de trap gekregen - erg gehorig, ook door kroeg naast het hotel.

Tip: Grand Café De Butler en bezoek Antwerpen ( P. Linkeroever en fietsen

fietsen: natuurgebied Pannenhoef enz.

nooit meer

R.Schelvis
6-3-2017

wat ik gewoon niet goed vind voor een hotel is dat als dingen stuk zijn het gelijk na weten gerepareerd moet worden. na 2 keer een andere kamer te hebben gekregen om dat het raam stuk was, was bij de 3de kamer ook het raam stuk , niet stof gezogen en het rook naar riool. dus ik adviseer u daar niet heen te gaan. Geen Aanrader.

Eten was onvoldoende

Arjan
28-1-2017

Eten in het restaurant is qua prijs kwaliteit onvoldoende. Ik had een slecht(e kwaliteit) vlees

heerlijk relaxte vakantie gehad

Marieke
6-8-2016

ruime, schone kamer met badkamer incl. bad. Goede Wifi verbinding. Matrassen sliepen erg lekker. Gezellig het carillon vlakbij. Voor het ontbijt moesten we een paar minuutjes lopen, maar dat was zeker de moeite. Uitgebreid ontbijtbuffet, het zelf bakken van een eitje was ook erg leuk. Erg vriendelijke gastvrouw bij het ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincents in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.