Camping Menmoerhoeve

8 reviews over Camping Menmoerhoeve in het Nederlands

Twijfelgeval wat sanitair betreft

Abe Kooiker,
24-10-2017

Toiletgebouw was erg smerig.

Afvalbak was vol bij aankomst en bij vertrek was hij nog niet geleegd

Bij ons verblijf op de camping is er nooit schoongemaakt

Vloeren vol met gras en drek

Bij vetrek gemeld .

Werd alleen gezegd dat is jammer .sorry

Gereisd met partner in oktober 2017

Gastvrij en gewoon goed

Fam Mutsaers,
13-9-2017

Na een rit met de caravan in de storm richting Domburg de camping aangedaan om de storm voorbij te laten gaan omdat het te gevaarlijk was op de weg

Heel erg gastvrij gewoon goed , Het eten gewoon goed , Het sanitair gewoon goed en wat men ook schrijven over het sanitair vergelijk het dan maar met het Hof van Domburg waar je het vier voudige betaald dan besef je pas wat goed is in verhouden met wat je betaald...

Fam van Dijck bedankt voor jullie gastvrijheid en het lekker eten

Fam Mutsaers

Gereisd met partner in september 2017

Prachtige locatie

Familie Mom
16-10-2016

Wij waren hier in september 2016 om onze jaarlijkse familiedag door te brengen. Een prachtig plekje maar buiten hier en daar niet echt netjes. Drinken en aandacht om er een leuke dag van te maken is prima. De lunch en het boerenbuffet vonden wij redelijk. Bij de lunch was er brood genoeg maar het randgebeuren was minimaal en werd niet of niet tijdig bijgevuld. Ook bij het boerenbuffet was het vlees ruim aanwezig maar het randgebeuren heel minimaal. Misschien hiervoor grotere schalen vullen zodat 25 personen bij hun 1e gang echt kunnen kiezen en bv.allemaal wat rauwkost kunnen pakken.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Twijfelgeval zeg maar

gertenmirna
12-10-2016

Wij kwamen daar aan en het ging regenen. We gingen dus eerst maar wat eten. Erg lang wachten en wat ongeorganiseerd. Het is allemaal goed bedoeld maar het is het net niet. Sanitair ook wat gedateerd. maar voor kinderen is het zeker leuk. dierentuintje zou ook wat beter onderhouden mogen worden want het stinkt er enorm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Klompschilderen een leuke ervaring.

R.Lubbers
28-8-2016

De organisatie van het klompschilderen was uitstekend voorbereid. Op een uitstekende plaats uit de brandende zon lag alles klaar. Het was lang geleden dat de groep van elf personen die al 35 jaar de laatste zaterdag van augustus dit doen zo eenduidig tevreden waren.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een mooie rustig en groene camping

Heddie en Heleen
27-5-2014

Camping de Menmoerhoeve is een prima camping met een hele mooi uitzicht en grasmat voor je tent of caravan. De sfeer is er ongedwongen en goed. Het is er heerlijk vertoeven met de bossen ( De panhoef) bijna tot aan je tent. Het sanitaire is wat sober en niet van deze tijd, maar wordt wel goed schoongehouden. Het is dan ook een boeren camping en dat heeft ook wel wat. Deze camping is zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in mei 2014

Prima locatie voor tussenstop

Miranda
16-7-2013

De Menmerhoeve ligt op een prima locatie. Een fijne uitvalsbasis tijdens een fietstochtje.

Een heerlijk terras in de tuin voor een drankje en/of een hapje.

Wij hebben er geluncht. De lunch is niet hoogstaand, maar wel prima.

Voor de kinderen is het er ook heerlijk. Ze kunnen op de verschillende speeltoestellen spelen of naar de beestje in de aan de speeltuin grenzende mini boerderij gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Unieke gelegenheid

Wim
11-7-2013

Bij de Menmoerhoeve is van alles te doen; er is een mini-camping en er staan blokhutten. Verder een cafe met terras waar het goed toeven is.

Ze hebben daar ook een moestuin waar men vergeten groenten kweekt, er is nog een kleine boerderij en een vlindertuin. Voor groepen is er ruimte genoeg voor activiteiten binnen, zoals voor een familiedag. Men kan een puzzeltocht houden rond de Menmoerhoeve, er zijn genoeg spellen aanwezig, zoals boerenspelletjes, boerengolf en boerenbowlen. Voor de kinderen is er nog een speeltuin. Ook kan men met groepen eten en men kan kiezen uit verschillende buffetten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menmoerhoeve in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menmoerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.