Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Restaurant Trivium voor je op een rij gezet:

1677 reviews over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in het Nederlands

altijd goed!

Schoon
9-6-2018

Wij hebben weer een uitstekend verblijf gehad in het Trivium, het was alleen erg warm en het wordt nu toch de hoogste tijd dat ze eens airco gaan krijgen. Het is niet meer van deze tijd dat een Hotel van dit calliber nog zonder klimaatcontrole functioneert .

Matig

Paula schouten
22-5-2018

We hebben wel eens een beter verblijf gehad in Fletcher hotels. Bed was niet schoon, badkamervloer was vies, vieze randen om douchescherm. Dit maakt het wel verblijf minder.

Top verblijf!

Jolanda
20-5-2018

Klein familiehotel met een gemoedelijke sfeer, je voelt je gelijk thuis.

Prima service en schone, ruime kamers. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

prima

Henrieke
16-3-2018

goed hotel. kamer en douche schoon. was wel erg warm op de kamer

Redelijk

Linda
14-3-2018

Ontvangst prima. Kamer redelijk, beetje smoezelige badkamer. Leuke brasserie, die er gezelliger uitzag dan het restaurant. Complimenten voor Irene van de bediening, Zij bleef rustig en servicegericht ondanks drukte. Top bediening dus! Prima gerechten en redelijke huiswijn. Wellness zag er mooi uit. Ontbijt echt onder de maat, oud en hard brood. Alleen gewone koffie. Niet 4 sterren waardig!

Vreselijk op welness na ..

Jef
9-3-2018

Na diverse negatieve reacties gelezen hebben toch maar heen gegaan .

Hotel lobby / bar ziet er leuk uit .

Personeel overal zeer vriendelijk .

De 1e kamer zeer slecht . Melding gedaan , kregen we een vernieuwde kamer . Deze was nog erger . Wat een smerige bende . Haren op bed bij binnenkomst , zeer smerig tapijt , badkamer te vies voor woorden . Blij dat we badslippers hadden . Zal foto toevoegen . Douche kop viel er steeds af . Te erg en ranzig voor woorden .

Welness zeer aangenaam , en schoon . Klein maar zeer relaxed . Hier wel schone fijne douche . Dus hier maar douchen .

Geen waardig hotel . Echt betere Fletcher gewend . Hier komen we echt niet weer .

mooi hotel

Hans45
2-2-2018

gunstig gelegen bij snelweg en paar minuten van centrum EttenLeur

Mooie ruime schone kamer en badkamer

Bad met douchegedeelte en douchescherm

Rolstoelvriendelijk

Koffie/theevoorziening op de kamer

Bijzonder vriendelijk personeel

Ontbijt en diner goed maar geen hoogstandje en aan de prijs

Gratis parkeren

Prima bedden

4 sterren voldoet

Uitstekend hotel

Jan
9-1-2018

Het ontbijt en de wellness zijn super. Ook een keer gedineerd in het hotel en dat was ook in orde.Het enige minpuntje zijn de aparte matrassen in de kamer terwijl wij een tweepersoonsbed gevraagd hadden. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, zeker als je dit hotel in het laagseizoen via een of andere promotie kan boeken. Dicht bij de autosnelweg, maar helemaal geen last van geluid. Kortom een aanrader

Never again

Gillis
1-1-2018

Let op je geldbeugel. Heel hoge consumptieprijzen. Geen verwarming op de badkamer. Geen handdoek aan lavabo.

Facturen meer dan wat overeengekomen was !!

Waardeloos!

de Rouw
26-12-2017

Samen met mijn partner heb ik een kerstarrangement geboekt bij hotel Fletcher trivium te Etten-Leur. Wij kozen een all-in (kerst) arrangement, te weten:

- Binnenkomst een kopje koffie of thee met een lekkernij.

- 3 gangen menu.

- Glas bubbels.

- Wijnarrangement.

- Kerstontbijt.

Op zondag 24 December 2017 heb ik in de middag nog even gebeld naar het Fletcher hotel hoe laat we konden inchecken en hoe laat we konden eten.

Er werd gezegd aan de telefoon dat we dat helemaal zelf konden bepalen.

Wij dachten helemaal goed dan kunnen we inchecken en een wandeling maken en rond een uurtje of 8 eten.

Om half 6 kwamen we aan in het Fletcher hotel. een chagrijnige receptioniste verwelkomde ons en gaf aan dat het 3 gangen diner om 6 uur begon. Dus totaal wat anders als gezegd is aan de telefoon. We hadden er niet op gerekend en wilde later eten. na een discussie is de manager van het Fletcher hotel erbij gekomen. Ze zou voor 100 procent zeker weten dat we gebeld waren met de informatie dat om 6 uur het 3 gangen diner starten.na dat ze de gegevens erbij had gepakt bleek dus inderdaad dat we Niet gebeld waren en bood ze ons wat te drinken aan.

Conclusie: we waren gelukkig op tijd en wisten totaal niet wat ons te wachten stond.

Na snel onze koffers te hebben gedumpt in de hotelkamer, zijn wij naar het restaurant gelopen. Mijn partner heeft een speciaal dieet en hier kon geen rekening mee worden gehouden, immers waren wij gebeld werd in het restaurant nogmaals benadrukt. U begrijpt, wij hadden geen zin meer in discussies!

Het voorgerecht hebben wij beidden laten staan. Het hoofdgerecht deels opgegeten en het nagerecht ging ermee door. Wij hebben voor dit menu ongeveer 60 euro p.p. betaald. Geloof mij, bij de wok eet je beter.

Na het eten gingen we even naar onze kamer en werden daar gelijk gebeld over het feit dat we hadden moeten tekenen voor een cola light van €2.75. er was niemand meer aanwezig in het restaurant dus waren we naar onze kamer gegaan. Ik gaf aan dat ze het op de hotelkamer konden zetten maar dat was niet de bedoeling ik moest die avond nog even tekenen.

Gelukkig zit er vlakbij Trivium een Mac Donalds, u begrijpt wij hebben na het heerlijke 3 gangen menu hier maar vertoeft.

Het kerstontbijt stelde niks voor de broodjes waren keihard en sfeer is er niet.

Bij het uitchecken vroeg de chagrijnige receptioniste niet eens of dat we het naar ons zin hebben gehad.

Kortom Neem nooit geen kerstarrangement het is je geld niet waard €207.- veel te duur!

Waardeloos nooit meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium scoort een 8.24 uit 10 op basis van 1683 reviews.