Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Wellness hotel, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°10°
Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Restaurant Trivium voor je op een rij gezet:

1683 reviews over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in het Nederlands

Redelijk hotel!

Cinderella
28-8-2018

Wist niet wat ik moest verwachten na het lezen van alle slechte recensies. De kamer was ruim , bedden waren goed,badkamer was niet goed schoon. Het was wel warm in de kamer. Hotel is wel aan renovatie toe op een aantal gebieden.

Ontbijt was goed en uitgebreid en het personeel was vriendelijk.

Nooit meer boeken. Slechte hygiëne.

Fam. Blankers
17-8-2018

Helaas is mijn ervaring deze week met dit hotel minder.

Bij aankomst niet de kamer gekregen die we geboekt hebben, en het toppunt was bij aankomst in de kamer een nieuwe kamergenoot.

Een kakkerlak in de kamer !!!!!!!! hoe krijg je het voor elkaar.

Na melding een andere kamer gekregen en op de gang 1 etage hoger wederom een kakkerlak gespot. Wat een tegenvaller.

Verder ligt het hotel langs de snelweg. Erg gehorig. Heeft geen airco.

Wij hebben er niet gegeten. Ivm slechte reviews. En ivm slechte hygiëne.

Nee voor mij niet gauw weer een Fletcher hotel!

Jordan en Cathy
9-8-2018

Geen best hotel. Geen airco, erg lichte gordijnen, wasbak gebarsten waar veel vuil in is gaan zitten, ontbijt karig én zeker voor 15,- per persoon.

Er was een heel tray met glazen gevallen bij het sinaasappelpersapparaat en al die scherven lieten ze gewoon liggen, ze legden er wel een stoffer en blik bij, lekker hygiënisch ook. Koffiezetapparaat zonder vast waterpunt, personeel loopt onnodig veel te sjouwen met zware jerrycans. En sowieso alleen koffie thee niet eens een lekkere cappuccino of zo. Oh op de kamer in de buurt van je nachtkastje helemaal geen stopcontact.

Spijt van onze boeking

J. Piek
20-7-2018

Bedienend personeel vergeet alles. Brengen wel het menu maar vergeten het bestek. Eten wordt koud want het duurt even. Taai en droog vlees en later als klap op de vuurpijl koude uitgedroogde patat. Bij het sumiere ontbijtbuffet zijn geen ontbijtbordjes, lepels, koffiebekers, zoetjes, koffiemelk, bacon, vers fruit. Alles is op. Krentenbrood is uitgedroogd.

Bediening leg bestek op tafel (buiten) zonder deze tafel eerst te reinigen of zonder servet eronder. Vlekken van glazen en flessen van de vorige gasten waren duidelijk zichtbaar.

Het kamerpersoneel slaat het dekbed dicht en trekt alleen het dekbed een beetje glad.

Nooit meer naar toe. Jammer van deze mooie locatie.

Fijn om te slapen, eten kan beter bij de mac.

J. Kuipers
18-7-2018

Heel fijn hotel, mooie kamer aardig personeel. Totdat je naar het restaurant gaat.... Personeel is totaal niet behulpzaam en denkt niet met je mee. Met een allergie is het niet fijn. Ik kreeg toch last, toen ik dit aangaf werd hier niks mee gedaan. De medium-rare steak was doorbakken, we kregen wel een nieuwe maar een excuus of 'hè wat vervelend' hoef je niet te verwachten.... Uiteindelijk zorgt dit voor een nare ervaring.

Mooi terras geen airco

P bosma
9-7-2018

Eten ging omdat we wat later kwamen maar de kamer niet slecht maar Warm op de kamer airco is bij warme dagen een must

altijd goed!

Schoon
9-6-2018

Wij hebben weer een uitstekend verblijf gehad in het Trivium, het was alleen erg warm en het wordt nu toch de hoogste tijd dat ze eens airco gaan krijgen. Het is niet meer van deze tijd dat een Hotel van dit calliber nog zonder klimaatcontrole functioneert .

Matig

Paula schouten
22-5-2018

We hebben wel eens een beter verblijf gehad in Fletcher hotels. Bed was niet schoon, badkamervloer was vies, vieze randen om douchescherm. Dit maakt het wel verblijf minder.

Top verblijf!

Jolanda
20-5-2018

Klein familiehotel met een gemoedelijke sfeer, je voelt je gelijk thuis.

Prima service en schone, ruime kamers. Prijs-kwaliteit is uitstekend.

prima

Henrieke
16-3-2018

goed hotel. kamer en douche schoon. was wel erg warm op de kamer

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.