Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium

Wellness hotel, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag2°-2°
Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Restaurant Trivium voor je op een rij gezet:

Laatste review

We kwamen aan het was heel slecht weer maar het hotel maakte alles goed we kwamen binnen het was net een binnenkomsthal van een palijs zo mooi de kamers heel erg ruim alles netjes heel erg vriendelijk personeel we hebben echt een heel goed verblijf gehad echt een aanrader

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

1688 reviews over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in het Nederlands

Een super verblijf gehad het is echt een aanrader

cindy merkx,
1-12-2018

Hotel met lekkere wellness

Maike,
11-11-2018

Mooi groot hotel, met gezellig restaurant. De wellness is klein maar van alle gemakken voorzien. Heerlijk bubbelbad, 2 sauna's, stoomcabine, zwembad, infrarood en scrubzout. Lekker om een paar uurtjes in te ontspannen. De kamer was netjes met een goede douche. Bedden waren hard en niet voor rugpatienten, bijna niet geslapen. Ook erg warm op de kamer. Alleen raam kon open, maar dan veel lawaai van snelweg. Ontbijt simpel, weinig keus en erg druk in kleine ruimte.

Prima hotel

Erik,
7-11-2018

Ik heb een heerlijk verblijf gehad. Ontvangst was heel vriendelijk en hartelijk. De kamer was ruim, schoon en netjes. Fijne bedden en een ruime badkamer. De fitnessruimte was aangenaam en de wellness heerlijk. Ontbijt goed verzorgd en personeel vriendelijk. ik heb wel een tip voor het hotel: als je een nespressoapparaat op de kamer zet met nespressokopjes, maak dan desnoods de kamerprijs een kwartje duurder en leg 2 nespressocupjes in het nespressodoosje en niet van die goedkope aldi-cups. Kleinigheidje, maar het kan net het verschil maken. Al met al een aanrader, dit hotel!

Niet snel weer

Fam. Prins,
28-10-2018

Wij vonden het hotel wat tegen vallen, wij misten stopcontacten naast het bed, en we willen graag eten in het restaurant, maar ivm personeels te kort waren wij niet welkom om in het restaurant te eten, niet echt klantvriendelijk. Misschien kamers toe aan renovatie.

Heerlijk

Mirjam,
15-10-2018

Goed hotel met heerlijke wellness! Wij waren te vroeg om in te checken zijn toen naar de wellness gegaan, die beviel erg goed! Het was er op dat moment ook heerlijk rustig!

Redelijk hotel!

Cinderella,
28-8-2018

Wist niet wat ik moest verwachten na het lezen van alle slechte recensies. De kamer was ruim , bedden waren goed,badkamer was niet goed schoon. Het was wel warm in de kamer. Hotel is wel aan renovatie toe op een aantal gebieden.

Ontbijt was goed en uitgebreid en het personeel was vriendelijk.

Nooit meer boeken. Slechte hygiëne.

Fam. Blankers,
17-8-2018

Helaas is mijn ervaring deze week met dit hotel minder.

Bij aankomst niet de kamer gekregen die we geboekt hebben, en het toppunt was bij aankomst in de kamer een nieuwe kamergenoot.

Een kakkerlak in de kamer !!!!!!!! hoe krijg je het voor elkaar.

Na melding een andere kamer gekregen en op de gang 1 etage hoger wederom een kakkerlak gespot. Wat een tegenvaller.

Verder ligt het hotel langs de snelweg. Erg gehorig. Heeft geen airco.

Wij hebben er niet gegeten. Ivm slechte reviews. En ivm slechte hygiëne.

Nee voor mij niet gauw weer een Fletcher hotel!

Jordan en Cathy,
9-8-2018

Geen best hotel. Geen airco, erg lichte gordijnen, wasbak gebarsten waar veel vuil in is gaan zitten, ontbijt karig én zeker voor 15,- per persoon.

Er was een heel tray met glazen gevallen bij het sinaasappelpersapparaat en al die scherven lieten ze gewoon liggen, ze legden er wel een stoffer en blik bij, lekker hygiënisch ook. Koffiezetapparaat zonder vast waterpunt, personeel loopt onnodig veel te sjouwen met zware jerrycans. En sowieso alleen koffie thee niet eens een lekkere cappuccino of zo. Oh op de kamer in de buurt van je nachtkastje helemaal geen stopcontact.

Spijt van onze boeking

J. Piek,
20-7-2018

Bedienend personeel vergeet alles. Brengen wel het menu maar vergeten het bestek. Eten wordt koud want het duurt even. Taai en droog vlees en later als klap op de vuurpijl koude uitgedroogde patat. Bij het sumiere ontbijtbuffet zijn geen ontbijtbordjes, lepels, koffiebekers, zoetjes, koffiemelk, bacon, vers fruit. Alles is op. Krentenbrood is uitgedroogd.

Bediening leg bestek op tafel (buiten) zonder deze tafel eerst te reinigen of zonder servet eronder. Vlekken van glazen en flessen van de vorige gasten waren duidelijk zichtbaar.

Het kamerpersoneel slaat het dekbed dicht en trekt alleen het dekbed een beetje glad.

Nooit meer naar toe. Jammer van deze mooie locatie.

Fijn om te slapen, eten kan beter bij de mac.

J. Kuipers,
18-7-2018

Heel fijn hotel, mooie kamer aardig personeel. Totdat je naar het restaurant gaat.... Personeel is totaal niet behulpzaam en denkt niet met je mee. Met een allergie is het niet fijn. Ik kreeg toch last, toen ik dit aangaf werd hier niks mee gedaan. De medium-rare steak was doorbakken, we kregen wel een nieuwe maar een excuus of 'hè wat vervelend' hoef je niet te verwachten.... Uiteindelijk zorgt dit voor een nare ervaring.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.