Wellness hotel, Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag12°4°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Restaurant Trivium voor je op een rij gezet:

1696 reviews over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem,
25-3-2019

We hadden een kamer met 2p bed (geen losse bedden) en een bad geboekt. Toen we in kamer aankwamen, wel een bad maar 1p bedden. Dus tegen elkaar aanliggen ging niet, verschoven matrassen uitelkaar. En zat een mega grote (wijn?!) vlek op muur aan 1 kant van het bed...op badkamer veel (kalk?!) aanslag op vloer en muren , ziet er vies en onhygiënisch uit. Z

Wel netjes tissues, bad/douche /shampoo dispenser. 2e paar handdoeken en Hoofdkussens in kast. Helaas geen extra deken.. Frisjes... Ontbijt was goed, behalve dat je er alleen koffie of thee kan pakken. Geen cappuccino ofzo. En het "vers" fruit smaakte zurig. Stukje appel erin waren echt niet meer goed..

Na ontbijt gemeld bij receptie ; gevraagd waarom we niet 2p bed hadden gekregen, mevrouw; u kunt via de website u voorkeur doorgeven, dit is niet gegarandeerd. Wel vreemd, nog nooit gehad zoiets. Zelfs in Indonesië snappen ze nog als je een 2p bed boekt,dat je een 2 p bed krijgt

Gereisd met partner in maart 2019

Zeer klant-onvriendelijk

AJM,
8-3-2019

Mooie kamers, prima wellness maar organisatorisch en administratief een ramp !

Gereisd met partner in maart 2019

Kamer komt niet totaal overeen met foto op website

Fam Janssen.,
9-2-2019

We hebben de kamer geboekt naar aanleiding van de foto's op de website. Helaas komen deze totaal niet overeen met de werkelijkheid. Veel minder luxe. En dan kregen we bij aankomst nog wel een upgrade, nou dat was niet te merken. Televisie zat erg ver weg, waardoor je zeer goede ogen moet hebben om iets te zien op de kleine televisie. Tevens kijk je tegen een grote lelijke badkamerschuifdeur aan wat niet echt sfeer geeft. Badkamer had veel kalkaanslag. Daarnaast achterstallig onderhoud. Kregen na klacht wel direct een nieuwe kamer, hier zat de tv dichterbij het bed en was de tv ook groter.

Ontbijt was prima.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk verblijf

Marlieke,
22-1-2019

Heerlijk weekend gehad! Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamer met zitje, badkamer is wel wat verouderd, verder van alle gemakken voorzien. Restaurant en bar zijn gezellig, heerlijk gegeten, zowel ontbijt, lunch als diner. Wellness is niet heel groot maar erg mooi en relaxed, met name overdag erg prettig, savonds was het er wat druk.

Gereisd met partner in januari 2019

Geen 4 sterren waardig

Esmi,
12-1-2019

Wat een aftands hotel. Heel veel achterstallig onderhoud in het hotel zelf en op de kamer. De badkamer te smerig voor worden en de kamer zelf oude meuk. Voor het geld van socialdeal en de extra kosten, vrijdag en 4 sterren betaal je extra bij, kun je beter een ander hotelletje boeken waar dan wel een ontbijt bij zit. Dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2019

Jammer net niet

Rdr,
6-1-2019

Geen zeep en tissiues op de badkamer 1 handdoek per pers

Alleen koffie en thee

Rest van het ontbijt heel netjes

Dus net niet

De puntjes op i

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

slecht service

eddy,
26-12-2018

een welness nacht gewonnen in het welness centrum van fletcher trivium. Die avond was er een grote groep vaste bezoekers. De sfeer was heel luidruchtig en de schunnige opmerkingen gingen over en weer. Het personeel deed hier niks aan. Hier geen eens een uur geweest. Maar daarvoor wel 2,5 uur enkele reis in de auto gezeten. Nu na de tijd wil Fletcher ( behalve nog een gratis welness bezoek ) nergens meer van weten.

nee, voor ons geen fletcher meer

Gereisd met partner in december 2018

Te veel mis om een aanrader te zijn!

Rob,
14-12-2018

We hebben het hotel geboekt voor twee dagen en betaald met vouchers. De eerste dag ging het goed, redelijke kamer, lekker gegeten in het restaurant. Ook het ontbijt de volgende ochtend was goed, weliswaar basic, maar zeker voldoende. In de middag werkte onze keycard niet, terug neer de receptie, in de rij wachten waarna het probleem zonder enige verontschuldiging werd verholpen. Eindelijk op de kamer bleken er geen handdoeken te zijn. Weer actie moeten ondernemen om dat geregeld te krijgen. Daarna het diner. Na 5 kwartier eindelijk het hoofdgerecht op tafel. Het vlees van het hoofdgerecht van mijn vrouw was taai en de berekende toeslag niet waardig. Bij het klagen hierover de respons dat er al meer mensen hadden geklaagd en zij het op gingen nemen met hun slager. Tsjaa... waarom dan nog geserveerd, denk je dan. Uiteindelijk 10 procent korting gekregen op de rekening. Jammer allemaal. Te veel fouten. Geen aanrader!

Gereisd met partner in december 2018

Een super verblijf gehad het is echt een aanrader

cindy merkx,
1-12-2018

We kwamen aan het was heel slecht weer maar het hotel maakte alles goed we kwamen binnen het was net een binnenkomsthal van een palijs zo mooi de kamers heel erg ruim alles netjes heel erg vriendelijk personeel we hebben echt een heel goed verblijf gehad echt een aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

Hotel met lekkere wellness

Maike,
11-11-2018

Mooi groot hotel, met gezellig restaurant. De wellness is klein maar van alle gemakken voorzien. Heerlijk bubbelbad, 2 sauna's, stoomcabine, zwembad, infrarood en scrubzout. Lekker om een paar uurtjes in te ontspannen. De kamer was netjes met een goede douche. Bedden waren hard en niet voor rugpatienten, bijna niet geslapen. Ook erg warm op de kamer. Alleen raam kon open, maar dan veel lawaai van snelweg. Ontbijt simpel, weinig keus en erg druk in kleine ruimte.

Gereisd met partner in november 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium in Etten-Leur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Restaurant Trivium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.