Camping Minicamping De Boltsebroek

57 reviews over Camping Minicamping De Boltsebroek

• 2019
    10Jan van Vugt28-10-2019

Fantastisch!!!!

Fantastische herfst weken gehad met kampeergroep,Prima camping rustig gelegen met mooi sanitair en zeer goede wifi. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaars Wilma en Arie Zij hebben ons op een avond heerlijke soep en broodjes aangeboden,zodat wij niet hoefde te koken. Al met al is deze camping aan te bevelen,en kom kom daarom zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Henk Bakker17-10-2019

Een echte aanrader!!!

Alle voorzieningen zijn prima. Niets op aan te merken en een mooie omgeving om te fietsen of te wandelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Wendy16-09-2019

Fijne kleine camping!

We werden bij aankomst meteen vriendelijk ontvangen door Wilma. Nadat we de camper geïnstalleerd hadden en wilden wandelen naar Grave, kregen we nog goede tips welke route leuk was, fijne gastvrijheid! Mooi veld, schoon sanitair (mooie douchegelegenheid in het gebouwtje achter in het veld!), vriendelijke eigenaren. We komen graag een keer terug Wilma&Arie!!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Teun en Hanny Sloof12-08-2019

Een waar paradijsje !

Super mooie verzorgde minicamping met eigenaren die heel hun hart en ziel er in steken! Arie loopt te sjouwen met tafel en stoelen als er kleine tent kampeerders komen, Wilma regelt de plaatsen, en voor de kinderen heel veel speeltoestellen. Sanitair is ruim en schoon, de tuin er om heen wordt netjes bijgehouden, er is een bibliotheek voor veel leesplezier en spelletjes voor de kinderen en ook fietskaarten en tips over de omgeving kun je daar vinden. De vaste gasten die daar een seizoensplaats hebben zijn erg gezellig en gastvrij! Wij hebben het als een waar paradijs ervaren, TOP! We komen zeker nog een keer terug! Dank je wel Arie en Wilma Melis!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Matthijssen07-08-2019

Fantastische camping

De camping is heel ruim opgezet. De plekken zijn erg groot; een grote caravan, voortent, luifel en bijzettentje passen makkelijk. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. De ligging van de camping is ontzettend goed. Tussen de weilanden (toch beschut) en de natuurgebieden. Voor wandelaars, fietsers en cultuurliefhebbers is dit de perfecte uitvalsbasis. De camping is een echte aanrader voor iedereen die van rust en genieten houdt.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dhr. Broesder24-06-2019

Uitstekende camping in prachtige omgeving

Bijzonder gastvrije ontvangst op deze goed onderhouden camping met schoon en goed onderhouden sanitair heeft ons doen besluiten om hier zeker nog een keer terug te komen om de omgeving nog meer te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10j boumans02-06-2019

fantastisch

na een hartelijk ontvangst een prachtig plekje toegewezen gekregen. wij zijn vol lof over deze camping. gezellig, schoon, mooie omgeving. al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Jans Vrieling21-09-2018

Voor herhaling vatbaar mede gezien omgeving.

Mooie schone minicamping. Deel van het sanitair gedateerd maar schoon en bruikbaar. Ander deel nieuw los daarvan met ruime douchegelegenheid en wastafel geen scheiding mannen en vrouwen. Hier ontbreekt bij navraag bewust een spiegel omdat dames daar kennelijk nogal lang voor kunnen staan, maar geeft voor de heren geen mogelijkheid zich te scheren. Dat dus maar in de oude gelegenheid gedaan. Betaalde douche à € 0,50 waarvoor je 6 minuten kan douchen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Maartje12-08-2018

Super fijn

Fijne en kleine camping. De kinderen kunnen mooi hun gang gaan in de speeltuin. Genoeg te doen voor hun! Alles netjes onderhouden en zeer vriendelijke en attente eigenaars. Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9sandra05-08-2018

Beslist voor herhaling vatbaar

Heel kleinschalig, gezellig en betrokken. Bij slecht weer geen overdekte picknickplek voor klein kampeerders.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

3 tips over Camping Minicamping De Boltsebroek

• w.r.peters, 16-07-2013

Mooie startplaats voor vele fietstochten

• Hogendijk, 13-08-2013

Super fijn plekje, om heerlijk te kamperen. Geen grote weg of sneltrein langs de camping en ook geen stank van vee. Super ligging.

• Fam. De Ridder, 11-08-2014

Meer warmwaterpunten aan de wastafels!

0 vragen over Camping Minicamping De Boltsebroek

Camping Minicamping De Boltsebroek info