Camping Minicamping De Tramhalte

Tonen op kaart

35 reviews over Camping Minicamping De Tramhalte

• 9Dinie04-08-2013

Geweldig!

Mooie, rustige camping. We werden heel gastvrij ontvangen met koffie. Daarna een mooie plek gekozen in de schaduw (36 graden!!) Keurig, net toiletgebouw. Echt een aanrader. Een camping om terug te komen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Ria en Eli16-07-2011

brabants gemoedelijkheid en gastvrij.

Camping de Tramhalte is mooi gelegen in een prachtig natuurgebied, Jan en Luus van Dal die gaan er gewoon voor . Geen wonder dat de meeste gasten hier graag terug komen.Wij kwamen hier voor het derde jaar en het was weer goed.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Chris10-07-2011

Mooie camping, goed onderhouden terrein.

Twee velden met zon of schaduw. Verharde ondergrond voor de voortent. Goed en schoon sanitair. Mooi onderhouden terrein, kortom een prachtige minicamping in Brabant.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

• 9M. Kloosterman21-09-2010

We komen zeker terug.

Afgelopen zomervakantie hebben mijn man en ik vijf weken op mini-camping De Tramhalte in Esbeek gestaan. Wij waren door andere vekabo-kampeerders op deze camping gewezen. Wij zijn zeker niet teleurgesteld. Het terrein is keurig en gezellig aangelegd, met verhard gedeelte voor de voortent/ luifel. Het sanitair is keurig en wordt goed onderhouden. De gastheer en gastvrouw, Jan en Luus zijn heerlijk Brabants gastvrij en staan direct voor je klaar als er wat is. Je voelt je er meteen thuis. Het lijkt alsof je elkaar al jaren kent. Ook de omgeving is geweldig om er met de fiets op uit te trekken. Wij hebben zo genoten, dat wij er in de Herfstvakantie weer heengaan.

Don en Marjo Kloosterman.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10ton02-08-2010

kan niet beter

ZEER GASTVRIJE mini camping. eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam. Je wordt ontvangen met een kop koffie men kan een map lenen met allerlei informatie en fietskaarten van de omgeving. Camping zeer mooi en zeer goed onderhouden,verharde plaats voor caravan of camper,sanitair perfect en zeer schoon. omgeving bosrijk leuk om te wandelen en fietsen. een aanrader

Gereisd met partner in september 2009

3 tips over Camping Minicamping De Tramhalte

• Yvon, 20-08-2013

Safariepark dichtbij. Kijk op internet voor kortingen anders 21,50 pp . Nu hadden wij de tweede intree gratis bij Croky chips.

• melina21, 06-04-2016

Heel veel leuke wandel- en fietsroutes verkrijgbaar bij d receptie.

• Bert Spruit, 10-05-2018

Geweldige Gastvrije Camping ,Genieten en Ontspannen ,van alles wat Je in een Vakantie nodig hebt.Super mooie natuurlijke relaxe omgeving,en Fietsen .... dat doe je in Brabant !

2 vragen over Camping Minicamping De Tramhalte

• Cor van Egmond, 30-07-2019

BBQ

is er bij het huisje een BBQ

• Winand Callewaert, 30-10-2016

Binnenkomen camping

Wij vertrekken woensdag 2 november rond 19.00u in Leuven, België, komen bij u aan rond 21.00u. Kunnen we dan nog de camping binnenrijden of moeten we proberen vroeger te komen. Hartelijke groet [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig