Camping Minicamping De Tramhalte

Tonen op kaart

35 reviews over Camping Minicamping De Tramhalte

• 9Theo Spiekermann08-09-2015

Hartstikke goed!

Verblijven op deze minicamping is echt geweldig. In de eerste plaats vanwege de zorg, betrokkenheid en gezelligheid van de eigenaars. Alles ziet er picobello uit en wordt goed bijgehouden. Een plek om heerlijk bij te komen maar van waaruit je ook van alles kunt ondernemen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Els08-09-2015

fantastisch

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Vanuit de camping loop je zo het bos in. De eigenaars zijn zeer gastvrij en je wordt altijd verwelkomt met een kopje koffie of thee. Ze doen altijd hun best om de gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Junus24-08-2015

Fantastisch in de Hooiberg

Wij hebben een nachtje overnacht in de Hooiberg. Dit omdat mijn zwager en schoonzus op de camping verbleven. Wat mij is opgevallen; rustige, mooie ligging en vooral schone toiletten en douche ruimtes. Je hoef niet met een rolletje over de camping te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Fam. Achterberg15-08-2015

Heerlijk rustig

Het was heerlijk. Wij verbleven 1 nacht in de hooiberg, wij waren op visite bij opa en oma die op de camping stonden. Speciaal tarief voor de kinderen. Er was voor hen een mini speeltuintje waar zij heerlijk konden spelen. Ideaal als je wilt fietsen, wandelen of helemaal tot rust wilt komen. Wij als gezin hebben verderop een zwembad gezocht voor de kinderen anders is er niets voor hen te doen. Dit wisten wij van te voren. De wifi werkt goed en is krachtig. Heerlijke douches, geen muntjes!!!!! Heel gemoedelijke en warme sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Marijke van Os van Boheemen25-07-2015

mooie camping in mooie omgeving!

Er wordt heel veel zorg besteed om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Dank aan Luus en Jan hiervoor.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Henk Kempen18-07-2015

Fantastische plek

Als je een mooie rustige en gemoedelijke camping zoek is dit een aanrader. Vriendelijke ontvangst met koffie. Goed onderhouden terrein en een schoon toilet gebouw. Hele aardige vriendelijke gastvrouw, je voelt je hier direct thuis. Wij gaan nooit terug naar zelfde camping, maar hier zijn we de afgelopen week voor de tweede keer geweest. Echte aanrader. Bedankt Luus en Jan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Van den Bergh- Peeters Dré en Inge26-08-2014

Een échte aanrader! TOP!

Al bij het binnenrijden voel je meteen de hartelijkheid, een reuze "welkom"! Zeer rustige omgeving met fiets-en wandelroutes. Dichtbijgelegen, het gezellige dorpje met leuke cafeetjes en restaurantjes... Ook ideaal voor wie van rust houdt. Wij sliepen in "den hooiberg", knus, alles voorzien, netjes! Kindvriendelijk, misschien mag er wat meer ruimte zijn voor kinderen, speeltuintje ligt net naast "den hooiberg", op drukke periodes misschien wat minder rustig, maar, het is een minicamping , dus moet men spelende kinderen verdragen. Uitbaters Luus en Jan, hebben geen personeel nodig! Zij doen dat fantastisch, vriendelijk, hartelijk, huiselijk, kortom ideaal! Wij waren verbaasd over de prijs/kwaliteitsverhouding, zeker niet te veel voor wat je krijgt!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jan en Frieda Boonman19-08-2014

Geweldige plek om te verblijven

We werden heel hartelijk ontvangen, supervriendelijke mensen. De accommodatie was van alles voorzien en heel netjes. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Marjolein25-09-2013

Heerlijk om weer helemaal bij te tanken

Geweldige camping met geweldig ontvangst en gezelligheid

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 10Yvon20-08-2013

1 van de betere boerencampings.

Mooie boerencamping ,22 plaatsen in totaal .Half/schaduw met afgebakende plaatsen, of zon een open veld (7 caravans) .Waar wij, super gezellig gestaan hebben.Groot ,ruim goed onderhouden grasveld voor je. Verharde platen voor onder je voortent ,weinig schoonmaken dus ,van het grondzeil als je weggaat. Luus is zeer gastvrij, koffie/thee , map voor iedere caravan met informatie , wandel , en fietsroutes. Wandelbos op 500 m. van de camping. En nieuw, schoon sanitair. Met zacht wc papier. Mijn complimenten. Beviel zo goed ipv. 2 weken nog 1 week bijgeboekt .Al meteen in het begin want het was helemaal vol. Wij gaan nooit 2x naar de zelfde camping maar deze is het zeker waard.

Gereisd met partner in juli 2013

3 tips over Camping Minicamping De Tramhalte

• Yvon, 20-08-2013

Safariepark dichtbij. Kijk op internet voor kortingen anders 21,50 pp . Nu hadden wij de tweede intree gratis bij Croky chips.

• melina21, 06-04-2016

Heel veel leuke wandel- en fietsroutes verkrijgbaar bij d receptie.

• Bert Spruit, 10-05-2018

Geweldige Gastvrije Camping ,Genieten en Ontspannen ,van alles wat Je in een Vakantie nodig hebt.Super mooie natuurlijke relaxe omgeving,en Fietsen .... dat doe je in Brabant !

2 vragen over Camping Minicamping De Tramhalte

• Cor van Egmond, 30-07-2019

BBQ

is er bij het huisje een BBQ

• Winand Callewaert, 30-10-2016

Binnenkomen camping

Wij vertrekken woensdag 2 november rond 19.00u in Leuven, België, komen bij u aan rond 21.00u. Kunnen we dan nog de camping binnenrijden of moeten we proberen vroeger te komen. Hartelijke groet [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig