Camping Minicamping De Tramhalte

Meer camping info
Tonen op kaart

35 reviews over Camping Minicamping De Tramhalte

• 9Bert de Lange01-11-2016

Fantastische minicamping en zeer gastvrij !!

Alles is er zeer goed verzorgd, uitstekend sanitair. Mooie omgeving en goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en fietstochten. De eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en zeer gastvrij !!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Corten30-10-2016

Geweldige lokatie voor een fijne overnachting.

We verbleven 1 nacht in de hooiberg (blokhut) en het was helemaal geweldig. Bij aankomst werd gelijk koffie aangeboden. Bedden waren fijn en er was ruimte genoeg. Echt gezellig.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 9Henk05-10-2016

Geweldige camping

Camping de Tramhalte is een bijzonder verzorgde camping. Gastvrouw Luus is heel vriendelijk en gastvrij. Koffie bij aankomst en bij vetrek. Mooie plaatsen met betonplaten waar de voortent komt. Sanitair is prachtig (met vloerverwarming) en schoon. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Peter en Agnes18-09-2016

Fantastische overnachting in den hooiberg

wij hadden in september een overnachting geboekt en wel in de romantische hooiberg, bij aankomst meteen een leuk gesprek en koffie aangeboden door de gast vrouw niets maar werkelijk niets was hun teveel om de gasten het naar hun zin te maken, we waren spullen vergeten om 's morgens te ontbijten die was ze in de middag nog gaan halen voor ons en de bakker kwam op zondag morgen het terrein op rijden met verse lekkere broodjes, mocht u in de buurt van Esbeek willen overnachten zoek niet verder en ga bij deze lieve zorgzame mensen langs u zal er geen spijt van krijgen

Gereisd met partner in september 2016

• 9Familie Nix22-08-2016

Prima rustige camping

Goed onderhouden en mooi aangelegd. Prima sanitair. voldoende speelgelegenheid voor kleine kinderen. Gastvrij en betrokken campingeigenaar. Slechtweer voorzieningen. Verharde kampeerplekken. Mooie omgeving tegen dorpje aangelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9M. Lourens03-08-2016

Een echte aanrader!

Een fantastisch verblijf gehad op deze camping. De campingeigenaar is erg gastvrij en betrokken. Elk mogelijk ongemak heeft ze in een mum van tijd voor je aangepast. Ze denkt goed mee bij regen of andere ongemakken. Het sanitair is modern en schoon, voldoende sanitair voor het aantal campingbezoekers. Onze zoon van 1,5 heeft zich prima vermaakt in het speeltuintje. Voor oudere kinderen is er niet zoveel te doen. Deze camping zal zeker in de smaak vallen voor jonge gezinnen en ouder stellen die een rustige camping zoeken. Fietsliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Kortom een heel fijne tijd gehad. Goed tot rust gekomen!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Ruud van Bergen31-07-2016

We zien uit naar een volgend verblijf.

Zoek je rust en een schone ontspannende locatie, dan is minicamping de Tramhalte in Esbeek je ideale camping. De omgeving vonden wij prachtig; goede fietspaden, wandelgebied "om de hoek" en het mooie gezellige Brabantse land. Luus en Jan toonden zich hartelijke mensen die echt voor je klaar staan als je ze nodig hebt. Wij hebben zeer genoten.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Ellen Stade29-05-2016

Uitstekend!

Alles was goed,de plekken,de gastvrijheid,sanitair,de omgeving,fietsmogelijkheden,Hilvarenbeek op fietsafstand met leuke restaurants en winkels,de bakker s.,morgens!,en de gezelige,hulpvaardige eigenaren.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Dirk Bollema19-10-2015

Gewoonweg fantastisch

Helemaal toppie,te beginnen bij de ontvangst enalles watdaarna kwam.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Bert27-09-2015

Hartelijke ontvangst met een kopje koffie en duidelijke informatie. Mooie plekken met een verhard gedeelte om de voortent op te plaatsen. Mooie ruime camping met veel groen. Sanitair in een woord geweldig. Schoon en alles aanwezig. Wij gaan hier zeker nog terugkomen.

Gereisd met partner in september 2015

3 tips over Camping Minicamping De Tramhalte

• Yvon, 20-08-2013

Safariepark dichtbij. Kijk op internet voor kortingen anders 21,50 pp . Nu hadden wij de tweede intree gratis bij Croky chips.

• melina21, 06-04-2016

Heel veel leuke wandel- en fietsroutes verkrijgbaar bij d receptie.

• Bert Spruit, 10-05-2018

Geweldige Gastvrije Camping ,Genieten en Ontspannen ,van alles wat Je in een Vakantie nodig hebt.Super mooie natuurlijke relaxe omgeving,en Fietsen .... dat doe je in Brabant !

2 vragen over Camping Minicamping De Tramhalte

• Cor van Egmond, 30-07-2019

BBQ

is er bij het huisje een BBQ

• Winand Callewaert, 30-10-2016

Binnenkomen camping

Wij vertrekken woensdag 2 november rond 19.00u in Leuven, België, komen bij u aan rond 21.00u. Kunnen we dan nog de camping binnenrijden of moeten we proberen vroeger te komen. Hartelijke groet [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig