Camping Minicamping De Tramhalte

Tonen op kaart

35 reviews over Camping Minicamping De Tramhalte

• 2019
    10Didden06-08-2019

Top camping voor rust zoekers.

Ontvangst met koffie en duidelijke uitleg waar alles is. Grote plaatsen op een mooie grasmat. Prima sanitair. Perfekte fiets omgeving. Meer voor ouderen hoewel er wel een klein speeltuintje is. Ook verhuur van mooie huisjes en een hooibergachtig huisje. Kortom een geweldige camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jan en Ria Hartjes28-04-2019

Zeer goed.

Zeer rustige schone en gezellige camping. Je komt aan, wil niet meer weg en als je dan toch weg moet, wil je weer terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Ria van Linschooten04-04-2019

Ga zo door !

Mooie camping . Vriendelijke gastvrouw . Verwarmde en schoon sanitair en erg belangrijk voor ons . Goede Wi-Fi . We komen zeker weer .

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Fam Vanhove01-10-2018

Fijne rustige camping

Rust , wandelen, fietsen , dorp op loopafstand , iedere dag bakkersservice ( zeer gesmaakt), fijne ontvangst en hulp op elk vlak ( ook bij het uitkiezen van je plaats ). Plaatsen in de lengte wat wat minder is voor de privacy !

Gereisd met partner in september 2018

• 9fam.Bongers-Giesbers11-09-2018

vriendelijke eigenaren zeer behulpzaam

mooie camping zeker een aanrader voor wandelaars en fietsers.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Annie en Jo Verhagen26-08-2018

Camping de " Tramhalte kunnen wij iedereen aanbevelen, alles wat je nodig hebt is er, bovendien géén seizoensplaatsen wat wij erg prettig vonden! Zeker een dikke 10 waardig!! Luus en Jan dank voor de service en ga zo door!! Lieve groet, Annie en Jo Verhagen. Best.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Nelly17-08-2018

Fantastische camping.

Je hebt gelijk een goed gevoel , als je op deze Minicamping arriveert. De gastvrouw Luus ontvangt je met koffiie.en een koek. Map met inf over de omgeving. Wifi werkt perfect.

Door het warme weer,was het mooie grasveld in hooikleur veranderd. Gastvrouw vond dat wel vervelend. "Overmacht"😃 Dat is beter als teveel wateroverlast , zoals we in augustus 2016 hadden , toen we hier ook verbleven. We hebben 2 mooie weken gehad,komen graag weer terug. Deze camping is een echte aanrader.

We komen graag weer terug , bij Luus en Jan van Dal.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Ties04-06-2018

Heel goed , komen graag terug

Vriendelijke ontvangst, terrein goed verzorgd met mooie bloemen in hangbakken,sanitair werd regelmatig bijgehouden. Caravans wat dicht op elkaar en door de plaatsing in de lengte minder privacy

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Geert26-05-2018

Een camping waar de eigenaar trots op mag zijn!

Aankomend op een zonnige dag in mei werden wij hartelijk verwelkomd door de alleraardigste gastvrouw. Een bak koffie was de eerste vereiste om samen het ijs te breken en om elkaar een beetje te leren kennen. Het werdt een fantastische week ook mede doordat de weergoden ons goed gestemd waren. Een heldere documentatiemap liet ons gelijk veel van de omgeving zien. Prachtige fietstochten door bossen en leuke plaatsen en gehuchten maakten voor ons de vakantie compleet. Het sanitair op de camping verdient zeker een 10+ evenals het WiFi gebruik. Al met al een prachtige camping aan de grens van Nederland/ België.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Leo en Lianne van Doorn10-05-2018

Grandioos

Grandioze gastvrije prima onderhouden minicamping. Zijn alweer een paar keer terug geweest steeds weer gezellig en leuk. Toffe lui. mooie fietsomgeving

Gereisd met partner in mei 2017

3 tips over Camping Minicamping De Tramhalte

• Yvon, 20-08-2013

Safariepark dichtbij. Kijk op internet voor kortingen anders 21,50 pp . Nu hadden wij de tweede intree gratis bij Croky chips.

• melina21, 06-04-2016

Heel veel leuke wandel- en fietsroutes verkrijgbaar bij d receptie.

• Bert Spruit, 10-05-2018

Geweldige Gastvrije Camping ,Genieten en Ontspannen ,van alles wat Je in een Vakantie nodig hebt.Super mooie natuurlijke relaxe omgeving,en Fietsen .... dat doe je in Brabant !

2 vragen over Camping Minicamping De Tramhalte

• Cor van Egmond, 30-07-2019

BBQ

is er bij het huisje een BBQ

• Winand Callewaert, 30-10-2016

Binnenkomen camping

Wij vertrekken woensdag 2 november rond 19.00u in Leuven, België, komen bij u aan rond 21.00u. Kunnen we dan nog de camping binnenrijden of moeten we proberen vroeger te komen. Hartelijke groet [email protected]

Camping Minicamping De Tramhalte info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50