We hebben een aantal aanbieders voor Erp voor je op een rij gezet:

Reviews over Erp

ontzettend leuke vakantie gehad

Fam. Meijer,
    29-11-2018

Wij waren hier al voor de derde keer samen voor een familie (herfst) midweek.

Heerlijk ruime sfeervolle boerderij in een landelijke omgeving. Wat een rust! Bossen op loopafstand achter het huis. Veel fietsroutes door de natuur met onderweg gezellige Brabantse terrasjes vooral in en rond Gemert. Ook nog een route rond natuurgebied de Maashorst gedaan. Prachtige bossen. Rondvaart door de Dieze in Den Bosch was ook een leuke ervaring.

Verder nog van een flink aantal zonnige momentjes in de tuin en vooral van de speeltuin en speelzolder genoten. De grote airhockey tafel was erg in trek. Wij kijken weer met plezier terug op deze vakantie bij de familie Maltha.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Een geweldige verrassing!

Victor,
    3-11-2018

De brabantse boerderij, midden in de natuur, bleek een complete verrassing: veel aparte ruimten, waardoor het èn mogelijk was met z'n allen in één ruimte bij elkaar te zijn (b.v. eten aan één grote tafel - geschikt voor 14 personen) als in groepjes apart iets te doen (spelletjes, kletsen, lezen of tv-kijken). De keuken was groot en zo volledig voorzien van alles en nog wat, dat het een plezier was om te koken en we er zelfs een 'diner' hebben klaar gemaakt. Ons oudste kleinkind (4 jaar) vermaakte zich intussen uitstekend in het grote poppenhuis op de spelletjeszolder. Het was voor het eerst dat wij met z'n allen een weekend uit waren: een geweldige ervaring, deels door de verrassingen die de kinderen voor ons hadden, maar het huis en de vriendelijke ontvangst door de fam. Maltha en het inspelen op onze wensen heeft daar zeker ook een groot aandeel in gehad! We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Aachterum is een uitmuntende keuze...

Srebrek,
    18-8-2018

Na 8 jaar seizoenplaatsen op (grotere) campings, dit jaar gekampeerd op 3 mini(boeren) campings. 'Aachterum' sprong er met kop en schouders boven uit. De camping is kleinschalig en gevestigd op een voormalig boerenbedrijf. Schitterend sanitair; een door de gasten te gebruiken leefkeuken met alle apparatuur. Gebruik van koelkasten en vriezer. Daarnaast een recreatieruimte voor de wat mindere dagen. De plekken zijn groot en het terrein is goed onderhouden. Het grootste pluspunt is eigenaresse Mieke. Zij doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een ander groot voordeel is dat er geen boeren-activiteiten meer zijn. Bij een 'actieve' boer zal het bedrijf altijd boven de camping gaan. Dat hebben we bij de twee andere boeren-campings gemerkt. Nachtenlang een landbouwtrekker op de akker die een sproei-installatie aandrijft. Een kudde koeien in het nabijgelegen weiland die je spontaan om 5 uur 's-morgen met geloei wakker maakt.

Gereisd met partner in juli 2018

Vakantiegevoel

Fam. Bouw,
    22-7-2018

Een minicamping tussen de boeren en natuur met fantastische voorzieningen: speelschuur, huiskamer, met ruime plekken, groot speelveld, leuke afwisseling tussen accommodaties: pipowagen, Yurt, Magirus met de campingplekken en een geweldige gastvrouw die je van A tot Z helpt om een onvergetelijke vakantie te vieren! Ps. heel leuk met kleine kindjes :-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Jan v Berkel,
    14-7-2018

Geweldige camping met goede sanitaire voorzieningen.

Ook goede voorzieningen voor mijn camper zoals chemisch toilet en afvaltank legen

Gastvrij ontvangst . Het gras hoeft niet meer gemaaid te worden Door het mooie weer veel ( Spaans ) gras.

Gereisd met partner in juli 2018
Erp scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews