Camping Minicamping Aachterum

Meer campinginfo

16 reviews over Camping Minicamping Aachterum

• 10Henk en Marijke Vis28-09-2019

Schitterend!!

3 nachten hebben wij overnacht op deze prachtige camping. trefwoorden voor deze camping, rust, mooi, schoon, mooi en schoon sanitair en ruime plaatsen, kortom een aanrader !

• 9Guillaume20-08-2019

Echt goed!

Voor de tweede keer naar 'Aachterum'. Geboekt voor één week. Het zijn er uiteindelijk 3 geworden. Een prima sfeer op de camping. Rust voor diegenen die dat zoeken. Voor de (kleinere) kinderen een paradijsje. Ruime plaatsen; schitterend sanitair; een prachtige keuken voor diegenen die geen eigen kookgelegenheid hebben en een eigenaresse (Mieke) die Brabantse gastvrijheid uitstraalt. Kortom: uitstekend!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Peter Hendriks15-08-2019

In een woord fantastisch

Kleinschalige camping maar waar het aan niets ontbreekt. Komen zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden

• 10Mieke13-08-2019

Fantastisch voor jong en oud!

Een paar dagen verbleven als afsluiting van onze vakantie. Geweldige locatie, prachtige kampeer plekken en heerlijke, gemoedelijke sfeer. En.. niet te vergeten super sanitair en voor de kleintjes zowel binnen als buiten voldoende te spelen

• 10Eetgelegenheden

• 10Joris14-07-2019

Super camping!

Super leuke, kleine en gezellige camping met luxe uitgebreide voorzieningen zoals een grote leefkeuken, luxe sanitair en een speelschuur. Eigenaresse Mieke snapt het helemaal. Oprecht gastvrij en ze toverde een heel luxe ontbijt voor ons tevoorschijn op zondag ochtend. Wij zaten in de kleine pipowagen, echt heel leuk! Dikke aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Nadine11-07-2019

Superleuk weekend weg in de oude brandweerwagen!

Kleinschalige camping, veel voorzieningen op de camping (huiskamer, pingpongtafel, keuken, schoon en netjes toiletgebouw), mogelijkheid om te bbq-en en om een vuurtje te stoken. Campingeigenaresse is erg gastvrij, snelle communicatie, vriendelijk, bereikbaar en bereid om je in alle gemakken te voorzien. Wat betreft de magister: Stukje comfort tijdens het kamperen. Ook staat er een tafel en stoelen voor de camper.

• 8Eetgelegenheden

• 9Broere04-05-2019

Een echte aanrader!

Kleine rustige camping in een prachtige omgeving. Grote plaatsen met eigen watertappunt. Keurig sanitair van alle gemakken voorzien. Bijzonder prettig is de enorme woonkeuken waar je gebruik van mag maken. Enorm fornuis, oven, koelkast, vriezer.... Alles is er. Wij hebben geregeld in de keuken gekookt, gegeten, afgewassen en een spelletje gedaan. Naast de camping ligt een prachtig bos waar je heerlijk kunt wandelen. In Erp is een AH voor de dagelijkse boodschappen.

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2018
    9Srebrek18-08-2018

Aachterum is een uitmuntende keuze...

Na 8 jaar seizoenplaatsen op (grotere) campings, dit jaar gekampeerd op 3 mini(boeren) campings. 'Aachterum' sprong er met kop en schouders boven uit. De camping is kleinschalig en gevestigd op een voormalig boerenbedrijf. Schitterend sanitair; een door de gasten te gebruiken leefkeuken met alle apparatuur. Gebruik van koelkasten en vriezer. Daarnaast een recreatieruimte voor de wat mindere dagen. De plekken zijn groot en het terrein is goed onderhouden. Het grootste pluspunt is eigenaresse Mieke. Zij doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een ander groot voordeel is dat er geen boeren-activiteiten meer zijn. Bij een 'actieve' boer zal het bedrijf altijd boven de camping gaan. Dat hebben we bij de twee andere boeren-campings gemerkt. Nachtenlang een landbouwtrekker op de akker die een sproei-installatie aandrijft. Een kudde koeien in het nabijgelegen weiland die je spontaan om 5 uur 's-morgen met geloei wakker maakt.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Fam. Bouw22-07-2018

Vakantiegevoel

Een minicamping tussen de boeren en natuur met fantastische voorzieningen: speelschuur, huiskamer, met ruime plekken, groot speelveld, leuke afwisseling tussen accommodaties: pipowagen, Yurt, Magirus met de campingplekken en een geweldige gastvrouw die je van A tot Z helpt om een onvergetelijke vakantie te vieren! Ps. heel leuk met kleine kindjes :-)

• 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Jan v Berkel14-07-2018

Geweldige camping met goede sanitaire voorzieningen. Ook goede voorzieningen voor mijn camper zoals chemisch toilet en afvaltank legen Gastvrij ontvangst . Het gras hoeft niet meer gemaaid te worden Door het mooie weer veel ( Spaans ) gras.

• 6Eetgelegenheden

0 tips over Camping Minicamping Aachterum