Camping Minicamping Aachterum

Camping Minicamping Aachterum
9,2

9 reviews over Camping Minicamping Aachterum in het Nederlands

Aachterum is een uitmuntende keuze...

Srebrek,
18-8-2018

Na 8 jaar seizoenplaatsen op (grotere) campings, dit jaar gekampeerd op 3 mini(boeren) campings. 'Aachterum' sprong er met kop en schouders boven uit. De camping is kleinschalig en gevestigd op een voormalig boerenbedrijf. Schitterend sanitair; een door de gasten te gebruiken leefkeuken met alle apparatuur. Gebruik van koelkasten en vriezer. Daarnaast een recreatieruimte voor de wat mindere dagen. De plekken zijn groot en het terrein is goed onderhouden. Het grootste pluspunt is eigenaresse Mieke. Zij doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een ander groot voordeel is dat er geen boeren-activiteiten meer zijn. Bij een 'actieve' boer zal het bedrijf altijd boven de camping gaan. Dat hebben we bij de twee andere boeren-campings gemerkt. Nachtenlang een landbouwtrekker op de akker die een sproei-installatie aandrijft. Een kudde koeien in het nabijgelegen weiland die je spontaan om 5 uur 's-morgen met geloei wakker maakt.

Vakantiegevoel

Fam. Bouw,
22-7-2018

Een minicamping tussen de boeren en natuur met fantastische voorzieningen: speelschuur, huiskamer, met ruime plekken, groot speelveld, leuke afwisseling tussen accommodaties: pipowagen, Yurt, Magirus met de campingplekken en een geweldige gastvrouw die je van A tot Z helpt om een onvergetelijke vakantie te vieren! Ps. heel leuk met kleine kindjes :-)

Jan v Berkel,
14-7-2018

Geweldige camping met goede sanitaire voorzieningen.

Ook goede voorzieningen voor mijn camper zoals chemisch toilet en afvaltank legen

Gastvrij ontvangst . Het gras hoeft niet meer gemaaid te worden Door het mooie weer veel ( Spaans ) gras.

Rond de camping fieten en de buurt verkennen

Wim de Smit,
1-8-2017

Ik vind het een mooie camping met een gastvrije eigenaresse, die zorg draagt dat alles er netjes bij staat, en het toiletgebouw altijd proper is.

Heeft altijd even tijd voor een praatje en advies waar je heen kan op de fiets.

Wij zijn op aanwijzing van Mieke (eigenaresse) naar het voormalige CHV-fabriek geweest, waar nu b.v. een Super Jumbo in zit, en nog een aantal kleine zaakjes.

Kortom wij waren zeer tevreden over ons verblijf van 6 nachten.

Het is wel wenselijk dat op kort termijn een mogelijkheid gemaakt wordt om het chemisch toilet te legen.

Perfect met kleine kinderen

Erik,
11-6-2017

Dankzij de gastvrijheid en persoonlijke betrokkenheid van Mieke voelde we ons helemaal thuis!

Heerlijk op het tentenveld gestaan met een grote groep met veel kinderen.

Sanitair keurig netjes en handig gebruik kunnen maken van de woonksmer/keuken.

perfecte camping voor een korte vakantie.

Willy Schrijver,
28-5-2017

Alles was goed! Prijs meer dan waard! Betrokken, vriendelijke en gastvrije eigenaresse.

Mooie vakantie week gehad op de mini Camping

Maria en Jo,
18-5-2017

Gastvrouw Mieke zeer gastvrij, Sanitair zeer mooi en goed onderhoud vloer voorzien van vloerverwarming (pluspunt) vanuit de camping zeer mooie wandeltochten en fietstochten.

Deze Mini camping is zeker een aanrader voor rust en genot.

in de toekomst misschien nog in Jul 'd boel baan.

Leuke plek.

Familie van Zwol,
17-2-2017

Klein en fijn. Mooie faciliteiten voor kampeerders die graag wat luxer koken in uitgebreide keuken. En een vuurtje stoken mag! Gezellig!

Leuke gastvrije boerencamping

H. van Pijkeren
14-12-2015

Wie een leuke kleine camping zoekt is dit een aanrader, gastvrij en goed sanitair

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Aachterum in Erp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Aachterum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.