NederlandNoord-BrabantErpVakantiehuizen ErpVakantiehuis Boerderij de Laren

• 6.3Inrichting
  • 8.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

19 Reviews over Boerderij de Laren

• 9Michelle von Rhein01-11-2021

Heerlijke plek; rust en ruimte, natuurliefhebbers

Wat een uniek plekje is dit! De rust en ruimte en bosrijke omgeving is een verademing. Het huis is groot, heeft lekker wat speelruimte voor de kinderen en een ruime keuken. Het was schoon en gezellig ingericht en de bedden waren zelfs al opgemaakt! De eigenaren verwelkomden ons uitgebreid en hielpen ons met al onze vragen. Buiten is een heerlijk terras en een grote prive speeltuin voor de kinderen. Genoten van het zalige herfstweer. We komen zeker nog eens een keer terug in de zomer om te ontsnappen van alle drukte in de stad om het zwembad te proberen.

• 9Natuur
  • 3Michaël02-10-2021

Echt geen aanrader

Huis is op de website veel mooier dan in het echt. Slechte staat van onderhoud, elektrische installatie niet veilig, vreemde lompe binnendeuren die moeizaam sluiten, erg oud en gebutst servies, lage plafonds (herhaaldelijk hoofd gestoten), niet schoon. Zeker niet geschikt voor astmatische of allergische mensen. Op de borg werd absurd veel ingehouden voor verbruik van water en energie. Irritant waren alle stickers met verboden en geboden. Onvriendelijke eigenaars. We hebben het onder elkaar wel gezellig gemaakt.

• 2Natuur
  • 7Fam vd Nieuwenhof16-02-2020

Geschikt voor zomerperiode. Dan lage energiekosten

Pluspunten: - Veel ruimte, bedden zijn opgemaakt bij aankomst, flesje wijn als welkom, mooie speeltuin, eigenaars zijn vriendelijk. Minpunten: - energiekosten moeten worden nabetaald en dat viel tegen, bij aankomst bleken de eigenaars op hetzelfde terrein te wonen, er was te weinig sanitair voor een grote groep, sanitair was erg verouderd. Verwacht geen luxe.

• 8Cees Markus12-06-2019

Mooi , rustig en zeker de moeite waard

Wat een rust. voor ieder wat te doen

• 9Tom Lorman25-01-2019

We komen nog een keer!

Prachtige omgeving! Super groot huis met alles erop en eraan. Het is schoon en netjes en sfeervol aangekleed. Wij konden lekker ontspannen terwijl de kinderen zich vermaakte op de speelzolder en in de speeltuin. We hebben een heerlijk en zorgeloos weekend gehad! De beheerder was heel behulpzaam als we vragen hadden en na afloop werd alles ook netjes en op tijd afgerond. Hartelijk bedankt voor alles!

• 9Philip Arends25-01-2019

Super leuk!

Het is een hele grote boerderij met een groot landschap eromheen. Heel mooi en sfeervol. Alles wat schoon en netjes en er is genoeg te doen binnen en buiten. Binnen is en een kast vol met leuke spelletje (te veel om uit te kiezen) boven is een speelzolder met tafelvoetbal, biljar, darten en airhockey. Buiten is er een grote speeltuin. Je kan ook leuk wandelen in de bossen. We hebben ons het hele weekend rijkelijk vermaakt! Alles was naar wens. We komen graag nog een keer terug:)

• 9Fam. Meijer29-11-2018

ontzettend leuke vakantie gehad

Wij waren hier al voor de derde keer samen voor een familie (herfst) midweek. Heerlijk ruime sfeervolle boerderij in een landelijke omgeving. Wat een rust! Bossen op loopafstand achter het huis. Veel fietsroutes door de natuur met onderweg gezellige Brabantse terrasjes vooral in en rond Gemert. Ook nog een route rond natuurgebied de Maashorst gedaan. Prachtige bossen. Rondvaart door de Dieze in Den Bosch was ook een leuke ervaring. Verder nog van een flink aantal zonnige momentjes in de tuin en vooral van de speeltuin en speelzolder genoten. De grote airhockey tafel was erg in trek. Wij kijken weer met plezier terug op deze vakantie bij de familie Maltha.

• 9Victor03-11-2018

Een geweldige verrassing!

De brabantse boerderij, midden in de natuur, bleek een complete verrassing: veel aparte ruimten, waardoor het èn mogelijk was met z'n allen in één ruimte bij elkaar te zijn (b.v. eten aan één grote tafel - geschikt voor 14 personen) als in groepjes apart iets te doen (spelletjes, kletsen, lezen of tv-kijken). De keuken was groot en zo volledig voorzien van alles en nog wat, dat het een plezier was om te koken en we er zelfs een 'diner' hebben klaar gemaakt. Ons oudste kleinkind (4 jaar) vermaakte zich intussen uitstekend in het grote poppenhuis op de spelletjeszolder. Het was voor het eerst dat wij met z'n allen een weekend uit waren: een geweldige ervaring, deels door de verrassingen die de kinderen voor ons hadden, maar het huis en de vriendelijke ontvangst door de fam. Maltha en het inspelen op onze wensen heeft daar zeker ook een groot aandeel in gehad! We komen zeker nog een keer terug!

• 9Judith kooiman13-03-2017

Heerlijk weekend gehad!

We hebben ons heerlijk vermaakt in deze grote boerderij. De kinderen konden fijn spelen op de speelzolder, in de speeltuin en als het even niet mee zat met het weer dan waren er enorm veel spelletjes uit de kast om uit te kiezen. Wij hebben genoten van de rust en de natuur. De beheerder was echt een lieverd, heel vriendelijk en behulpzaam. We komen graag nog een keer terug. Zeker een aanrader!

• 9Philip Arends24-01-2017

Geweldige plek!

Wij hebben een oergezellig familie weekend gehad in deze grote Brabantse boerderij. De kinderen konden zich prima vermaken, zowel binnen als buiten. Voor zowel groot als klein zorgde de spelletjeszolder voor veel plezier! TV kijken was even helemaal niet in trek.

Overdag een uitstapje naar den Bosch en een natuurwandeling in de omgeving. 'sAvonds gezamelijk koken. Een waar feest in de grote gezellige woonkeuken.

Kortom, een zeer geslaagd winterweekend op een mooie plek.

Vakantiehuis Boerderij de Laren info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij