Hotel Queen Eindhoven

Contact

21 reviews over Hotel Queen Eindhoven

• 8Ron Tielen28-10-2009

Top lokatie

Hotel Queen ligt midden in het centrum van Eindhoven, kan niet beter - nergens overlast van. Kamers zijn netjes, tegen een gunstige prijs. Ontbijt is in het sfeervolle Grand Café. Ideaal voor een weekendje shoppen en stappen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8anneke06-10-2009

Prima hotel midden in het centrum

Comfortable hotel aan de markt, midden in het centrum van Eindhoven. Ruime kamer, netjes, schoon en heerlijk bed.Ontbijt in het cafe restaurant.Leuke sfeer. Ontbijt is voldoende uitgebreid.Vriendelijk personeel.Vanuit het hotel "rol"je zo het verwarmd terras op.Ideaal. Alle uitgaansgelegenheden liggen "om de hoek ".Parkeren dichtbij in Parkeergarage Heuvelgalerie. 14 euro per dag.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8DorienB20-04-2009

erg goed hotel voor weekendje weg

Het hotel ligt precies in het centrum van Eindhoven. De kamer was redelijk klein maar wel netjes. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel! Je kunt er heel goed shoppen en 's avonds op stap in het Stratumseind (straatje met allemaal leuke kroegjes).

Gereisd met partner in januari 2006

• 10Sheila.gerritsen02-11-2008

Super TOP en Super GOEDKOOP en Super PERSONEEL

Echt een aanrader. Wij zijn afgelopen weekend met 12 meiden (of vrouwen) wezen shoppen in Eindhoven. We hebben geweldig gewinkeld (zeker in de shoppingmall waar het hotel aan grensd), heerlijk gegeten maar het Hotel was wel de grootste verassing en topper van het weekend. Ontzettend goedkoop voor wat je krijgt. Echt top. Schoonmaak uitstekend, Service uitstekend, Ontbijt uitstekend, Receptie uitstekend, Kamers uitstekend echt helemaal niets op aan te merken!

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Jolanda05-10-2008

Goed hotel,aanrader!!!!

Een heel leuk hotel. Met vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Fred Hokkelman27-07-2008

Genieten midden in het centrum

De keuze voor dit hotel bleek "een schot in de roos". Je loopt zo vanuit je kamer het centrum in. De kamers bevinden zich boven het café-restaurant van het hotel. We kregen de demo-kamer (onlangs verbouwd) die zeer mooi en modern was ingericht met alle benodigde faciliteiten. We hebben beslist geen geluidsoverlast gehad van uitgaansgasten. Men moet er trouwens ook niet over zeuren. Dat calculeer je gewoon in als je een hotel in het centrum kiest. Het ontbijt was niet overdadig, maar acceptabel. Koffie en thee kun je nu (in tegenstelling tot voorheen) zelf onbeperkt uit de automaat (DE) tappen. De melk en de sapjes worden niet gekoeld gepresenteerd. Tip aan de eigenaar om dit beslist wel te doen. Het diner is niet top, maar redelijk in te nemen. Het terras is zéér gezellig en overdekt. Ze hebben 4 heerlijke biertjes uit het vat. Al met al een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9C Blom09-02-2008

Wij zijn er 2 dagen geweest,in januari,het was geweldig. We hadden een kamer aan de achterzijde,en die was net heel mooi opgeknapt,prachtig.Ook de badkamer was mooi. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gaan in april er weer naar toe.

Gereisd met partner in februari 2008

• 9bianca 09-09-2007

wij vonden dit hotel echt super. de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. mooi kamers mooie badkamer. het is ook heel erg goed en onbijt was ook goed. wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Kyra09-11-2006

kamers zijn wel goed. moderne badkamer, alleen de lamellen voor het raam lijken niet zo goed af te sluiten, dus je hebt het gevoel dat je bekeken word. Geen extra kussens of dekens op de kamer. Bij de koffie en thee faciliteiten 2 zakjes thee/koffie en 1 glas en 1 kopje. Het ontbijt is uitgebreid, alleen maar 1 soort ''bruin'' brood. Heeeel licht, kun je geen bruin noemen. Koffie en thee word geschonken, dus als je meer wilt, dan moet je op zoek naar de bediende. Maar het hotel is wel een aanrader.

Gereisd in november 2006

• 9E. Thonen07-07-2006

Absoluut een goed hotel. Zeer goed bereikbaar (Parkeergarage onder hotel en op 5 a 10 minuten loopafstand van Station Eindhoven), zeer goede ligging in Centrum van Eindhoven. Goed restaurant, leuk terrasje op de Markt van Eindhoven, goede bediening, mooi antiek ingerichte kamers, maar wel van alle luxe voorzien. Een echte aanrader en wij zullen er zeker nog een keer terugkomen

Gereisd in juli 2006

4 tips over Hotel Queen Eindhoven

• bianca_bezembinder, 08-07-2013

Wij, beiden 28 jr voelden ons een beetje te oud in de kroegen verderop. 2 panden naast hotel Queen, is kroeg Wildeman. Hier is het ongeveer 30+ en super gezellig. Hele aardige mensen en leuke muziek. Je kunt er ook lekker buiten zitten als je wilt. De kroegen sluiten om 0400 uur allemaal in Eindhoven.

• SK, 23-02-2014

Restaurant News Cafe is een echte aanrader. Lekker eten en niet duur. Aankleding is erg gezellig.

• Moniek, 11-01-2013

Parkeren bij P+R Meerhoven. €3,00 voor 24 uur en voor €0,50 per persoon een busretour naar het centrum.

0 vragen over Hotel Queen Eindhoven

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV