4 tips over Hotel Queen Eindhoven

• bianca_bezembinder, 08-07-2013

Wij, beiden 28 jr voelden ons een beetje te oud in de kroegen verderop. 2 panden naast hotel Queen, is kroeg Wildeman. Hier is het ongeveer 30+ en super gezellig. Hele aardige mensen en leuke muziek. Je kunt er ook lekker buiten zitten als je wilt. De kroegen sluiten om 0400 uur allemaal in Eindhoven.

• SK, 23-02-2014

Restaurant News Cafe is een echte aanrader. Lekker eten en niet duur. Aankleding is erg gezellig.

• Moniek, 11-01-2013

Parkeren bij P+R Meerhoven. €3,00 voor 24 uur en voor €0,50 per persoon een busretour naar het centrum.

• M., 25-04-2012

Abbemuseum Daf en Philips en Ufion

We hebben een aantal aanbieders voor Queen Eindhoven voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken