Hotel Queen Eindhoven

21 reviews over Hotel Queen Eindhoven

• 2018
    10Regine Tolleneer30-08-2018

Fantastische ervaring!

Goed gelegen en zeer vriendelijk personeel. Uitstekende bediening en lekker eten. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

9SK23-02-2014

Wederom een fantastisch verblijf, erg genoten!

Al meerdere keren hebben wij met onze 2 kinderen hier overnacht. Dat wij regelmatig terugkomen zegt eigenlijk al genoeg. Een toplocatie, midden in het centrum. Ideaal na een dagje Eindhoven. Heel erg aardig personeel! Kamer was schoon en netjes. Heerlijke bedden (boxsprings). Ontbijtbuffet is in het mooie restaurant, wat ook goed is verzorgd. De dames in het restaurant, zijn erg vriendelijk en waren erg lief voor onze kinderen. Kortom, wij hebben weer heerlijk genoten en komen er graag weer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 8bianca_bezembinder08-07-2013

Perfecte ligging voor kleine prijs!

Mooi hotel direct aan de Markt van Eindhoven met alle kroegjes etc. winkelstraat 2 min lopen en de straat met alle barretjes (16+) is ook 5 min. Ontbijt is op zondag tot 1030 uur, uitbreid en lekker. Personeel erg vriendelijk. Afstandsbediening vd airco wel meteen vragen bij incheck anders kun je weer terug om op te halen. Restaurant wat erbij hoort: goedkope cocktails, eten is matig. Snitzel was beetje te hard, aardappelkroketjes koud maar heerlijk om op terras mensen te kijken! Kortom: Dit hotel is de moeite zeker waard!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Martijn09-06-2013

Fijn hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt

Fijn hotel, gunstig gelegen in de binnenstad van Eindhoven aan een mooi plein. Prima ingerichte en schone kamers. Service was zeer goed en vriendelijke bediening bij een fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet.

Zakelijk gereisd in mei 2013

• 8gw05-06-2013

Prima hotel op A1 lokatie

Super ligging, ziet er allemaal goed uit! Mooi terras op de markt, bediening van een van de jongens (met kort rossig haar) zeer nonchalant, bij het brutale af en zeer ongeinterresseerd! Wat doet hij hier?! Gelukkig deden de anderen het stukken beter!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Moniek11-01-2013

Mooie locatie!

Prima hotel. Leuk en gezellig restaurant eronder. Gelegen aan een gezellig plein, waar tijdens mijn verblijf een ijsbaan was. Verwarmd terras. Enige nadeel was de temperatuur in de kamer. Verwarming uit en raam open, maar het was niet fris te krijgen. Uiteindelijk (amper) geslapen met de (brommende) ventilator aan.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7F. Martens18-08-2011

Prima hotel

Netjes hotel voor 1 nacht. Prijs/kwaliteit verhouding is netjes.

Zakelijk gereisd in juni 2011

• 9yvette01-05-2011

Locatie top, prima kamers en prima ontbijt!

Op Koninginnedag 2011 hier met 5 personen overnacht. De kamers zijn groot, netjes ingericht en schoon. Wat een zalig relaxte service, prima kamers en prima ontbijt, met verse cappuccino! De locatie is spot on centrum, loopbaar vanaf het NS station Eindhoven. Niet twijfelen; prijs kwaliteitverhouding is ook nog eens heel goed, dus boeken!

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9sabine westerhof&albert bathimen27-05-2010

heel mooi hotel in het centrum!!!

ik en en me vriend waren in april een weekend hier geweest!! en we hadde een hele mooie kamer!!het personeel was vriendelijk je zat in het centrum !!leuke eettentjes en cafesss !!! we hadde het naar onse sin gehadt!!

Gereisd met partner in mei 2010

• 9J Willems03-12-2009

Dit is echt een super locatie

Alles is al gezegd hieronder...het is middenin het centrum, aan de Markt. Verwarmde terrassen, winkeltjes, het Casino en het muziekcentrum zijn een paar stappen verwijderd. Ook zeer aan te raden met sneeuw en regen want vanuit de achterkant van het hotel stap je zo het overdekte winkelcentrum (Heuvel galerie) binnen. De kamer en badkamer is niet groot maar wel gerieflijk, met bureau, waterkoker etc. Bad en douche zijn heerlijk, met goede douche. Bij het ontbijt krijg je heerlijke cappuccino, koffie of wat je maar wilt. Enige minpuntje wat ik kan bedenken: in de oude kamers laat het behang een beetje los. Dat is het enige wat ik kan bedenken. Aanrader dus, ik kom er zeker terug.

Alleen gereisd in november 2009

4 tips over Hotel Queen Eindhoven

• bianca_bezembinder, 08-07-2013

Wij, beiden 28 jr voelden ons een beetje te oud in de kroegen verderop. 2 panden naast hotel Queen, is kroeg Wildeman. Hier is het ongeveer 30+ en super gezellig. Hele aardige mensen en leuke muziek. Je kunt er ook lekker buiten zitten als je wilt. De kroegen sluiten om 0400 uur allemaal in Eindhoven.

• SK, 23-02-2014

Restaurant News Cafe is een echte aanrader. Lekker eten en niet duur. Aankleding is erg gezellig.

• Moniek, 11-01-2013

Parkeren bij P+R Meerhoven. €3,00 voor 24 uur en voor €0,50 per persoon een busretour naar het centrum.

0 vragen over Hotel Queen Eindhoven

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV