Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

Nederland, Noord-Brabant, Eindhoven

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• 2018
    9Wijnen19-05-2018

Perfect!

Het is een keurig hotel met ruime, nette kamers. Heerlijk ontbeten. Studenten doen al het werk onder begeleiding van docenten/begeleiders. Ze zijn erg gemotiveerd en doen het keurig allemaal.

• 10Gooris19-05-2018

Verrassend leuk hotel

Zeer vriendelijk onthaal, begeleid naar de kamer, alles zeer professioneel. De kamer was mooi en proper, badkamer ruim en netjes. Goede bedden en geen lawaaihinder. Zeker een aanrader om dichtbij centrum Eindhoven te verblijven. Ontbijt was lekker en voldoende. Verse fruitsap, koffie, ... De studenten doen er alles aan om het naar je zin te maken. Mooi hotel. Verschillende restaurants aanwezig.

• 9Marcia15-04-2018

Een interessante, maar ook luxe ervaring

Ondanks dat het hotel onderdeel uitmaakte van een school ( eerste en tweede etage waren leslokalen) was de entree als van een groot hotel en de kamers waren luxe, goede bedden en een regendouche in de badkamer. Ontbijt was uitgebreid. We kregen ook verse omelet of roerei aangeboden, omdat op het bUffet alleen gekookte eieren waren. Fantastisch! Al het personeel begon onze week met de stage in het hotel van een paar maanden. Ze waren dus wat onwennig, maar héél erg vriendelijk.

• 9Rob Goutbeek09-04-2018

Zeer tervreden

Goed en vriendelijk ontvangst. Grote Hotelkamer en deze netjes en schoon.

• 9W.M. van Dijk21-03-2018

We vonden het alle 4 geweldig

Onze boeking via Internet was niet goed gegaan. Het Hotel wist bij aankomst van niets, gelukkig hadden we een bevestiging per e-mail. Dit is door De Rooi Pannen goed opgelost en gelukkig waren er 2 2-persoonskamers beschikbaar

Met vrienden

• 9Leonie WH16-03-2018

Geweldig hotel, geweldige service, kortom Top

Geweldig hotel, het kost geen stuiver en je waant je echt in een 4*hotel. Ik had een executive room, heel erg ruim, ruime badkamer met bad, van alle gemakken voorzien! Personeel doet echt haar uiterste best om topkwaliteit diensten te verlenen, ontbijt was heerlijk en de kamer was op en top schoon. Mocht ik nog een keer in Eindhoven willen overnachten weet ik waar ik een kamer boek, en dat is in het Onderwijshotel. Het doet niet onder aan een ander kwalitatief hoogstaand hotel, behalve dat de leerlingen misschien nog wel extra hun best doen om je van geweldige service te voorzien!

• 9Richard Smid01-03-2018

Fantastisch. De moeite waard om terug te komen.

Heb geen zaken meegemaakt die niet goed gegaan zijn. Wat ik fantastisch heb gevonden is de snelle schakeling v/d receptioniste ( Nicky) wat betreft het diner. Gerechten wat ik niet lekker vind. Daar heeft zij wat anders voor geregeld. En dat nog in zeer korte tijd. Over het geheel fantastisch, dat iedereen in zijn eigen rol, gemotiveerd was met hun studie. Kortom ik heb genoten. Toppie

• 9H.B. de Visser25-02-2018

Bijzondere ervaring!

Bij aankomst bleek de geboekte kamer niet opgeruimd/schoongemaakt. Dat werd gelukkig gelijk opgelost: ik kreeg de suite tot mijn beschikking! Prachtige kamer, schoon en van alle gemakken voorzien. De eerste avond een heerlijk 4-gangen menu gehad. De tweede avond bleek het menu, in tegenstelling tot wat was toegezegd, weer uit dezelfde ingrediënten te bestaan. Ook dit werd gelijk opgepakt en de kok zorgde voor een alternatief. Prachtig om te zien hoe de leerlingen hier horeca-ervaring kunnen opdoen. Ik kom graag nog eens terug!

• 10Andre Drenth12-01-2018

Verrassend goed

Rekening ermee houdend, dat het een opleidingshotel is, vond ik het verblijf verrassend goed. Prima uitleg bij incheck en begeleiding naar de kamer. Heerlijk diner en ontbijt gehad. De check-out verliep ook prima. Kamer zijn zeer comfortabel. Het geheel doet absoluut niet onder voor een regulier hotel. Derhalve was ik verrassend tevreden.

• 10Ludo Cuijpers04-01-2018

Geweldig

Eten, slapen en gastvrijheid.

Parkeergelegenheid was minder.

8 tips over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• Linda, 29-06-2014

Ga ook eten in het restaurant!

• Rianne ALbers, 11-04-2014

Maak gebruik van een arrangement. Reserveer een diner. Je kunt tegen extreem schappelijke prijzen eten in één van de praktijk restaurants. Deze zijn gezellig en sfeervol ingericht.

• Ronald, 09-11-2012

Ga lekker eten in het restaurant.

0 vragen over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats