Kleine hotelsWeer vandaag22°
Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

We hebben een aantal aanbieders voor Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven in het Nederlands

Prima gastvrij leerhotel

Harry
29-8-2019

Leuk en kleinschalig hotel in een leeromgeving. Kamers zijn prima en super netjes en het personeel is gastvrij. Het hotel is gelegen in een woonwijk. Daar is verder weinig te beleven. Door de weinige gasten is de bar ook stil. Ontbijt is prima. Al met al een prima hotel voor een zakelijke overnachting. Ik kom zeker nog een keer terug.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima. Voor herhaling vatbaar.

Ronald Schouten
27-2-2019

Prima verblijf. Check echter van tevoren - althans als je nog wat wilt eten - of er nog plek is in het restarurant.

Gereisd Alleenreizend in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste plek net buiten het centrum!

Dhr. van den Heuvel
20-11-2018

Inmiddels hier al heel veel nachten verbleven. De studenten en begeleiders bieden een service die vaak hoger ligt dan bij het gemiddelde hotel, de kamers zijn ruim en schoon en het ontbijt is uitgebreid. Je kan de auto gratis binnen het hek parkeren en er is gratis wifi. Iedere kamer draagt het stempel van zijn sponsor, waardoor de kamers telkens een eigen touch hebben gekregen. Erg leuk om hier te verblijven.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ontspannen en rustig geslapen, lekker ontbeten.

Peter
2-10-2018

Alles was schoon, rustig en goed verzorgd. Bedden 2,00cm waren voor mij 1,95cm iets aan de korte kant maar waren wel comfortabel. De studenten leken allemaal goed hun best te doen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Willigenburg
14-6-2018

Super goed en gastvrij! Daar kan menig 'echt' hotel nog wat van leren. Goed voor elkaar. Absolute aanrader.

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

meer dan fastastisch

Wout Doeve
30-5-2018

Hier was niets op aan te merken.Een prima hotel waar de studenten een opleiding volgen.De services was uitstekend.Ontbijt was goed en de kamer meer dan uitstekend.Een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voorbeeld voor veel hotels

de Ruijter
25-5-2018

Mooi verzorgd hotel, vriendelijk, enthousiast personeel. Ontbijt prima met vers (zelfgemaakt) brood, fruit en beleg. Heerlijke verse jus.

Perfect!

Wijnen
19-5-2018

Het is een keurig hotel met ruime, nette kamers. Heerlijk ontbeten. Studenten doen al het werk onder begeleiding van docenten/begeleiders. Ze zijn erg gemotiveerd en doen het keurig allemaal.

Geweldig hotel, geweldige service, kortom Top

Leonie WH
16-3-2018

Geweldig hotel, het kost geen stuiver en je waant je echt in een 4*hotel. Ik had een executive room, heel erg ruim, ruime badkamer met bad, van alle gemakken voorzien! Personeel doet echt haar uiterste best om topkwaliteit diensten te verlenen, ontbijt was heerlijk en de kamer was op en top schoon. Mocht ik nog een keer in Eindhoven willen overnachten weet ik waar ik een kamer boek, en dat is in het Onderwijshotel. Het doet niet onder aan een ander kwalitatief hoogstaand hotel, behalve dat de leerlingen misschien nog wel extra hun best doen om je van geweldige service te voorzien!

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Verrassend goed

Andre Drenth
12-1-2018

Rekening ermee houdend, dat het een opleidingshotel is, vond ik het verblijf verrassend goed. Prima uitleg bij incheck en begeleiding naar de kamer. Heerlijk diner en ontbijt gehad. De check-out verliep ook prima. Kamer zijn zeer comfortabel. Het geheel doet absoluut niet onder voor een regulier hotel. Derhalve was ik verrassend tevreden.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.