Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

Nederland, Noord-Brabant, Eindhoven

9Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• 9Astrid Ham09-03-2019

voor herhaling vatbaar!

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Er werd aandacht besteed aan de verjaardag van een van ons. Kamer was schoon en van alle comfort voorzien. De bediening was vriendelijk en netjes. Lekker gegeten.

• 2017
    9suus17-09-2017

super netjes verzorgd

Ruime, nette kamer. Zeer ruime badkamer. Het bed lag lekker. Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel.

• Oude reviews

9Arno15-11-2014

Glow nacht, klantvriendelijkheid in onderwijshotel

Mooie ruime hotelkamers, waterkoker, Senseo-apparaat, theezakjes en koffiepads aanwezig, kluisje en fohn in de badkamer. Prima geslapen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zelfs grote plakken zalm en Mona appeltaart yoghurtjes en heerlijk versgeperst sinaasappelsap, scrambled eggs met bacon, gekookte eitjes, croissants, diverse soorten vers gebakken broodjes en 5 soorten corn flakes voor de kinderen. Alles wordt verzorgd door MBO leerlingen die dus nog vanalles moeten leren maar erg goed hun best doen en heel beleefd en vriendelijk zijn.

• 9jvdelshout14-03-2013

PSV Kamer

Voor mijn zoon, de PSV fan, was het erg leuk om in een kamer met alles in PSV stijl te slapen. Dekbedovertrek, schilderijen, handdoeken enz. Voor de ouders was het uitzicht over Eindhoven by night erg mooi. Het ontvangst was hartelijk en de bediening bij het ontbijt deed erg haar best. Het is leuk dat de leerlingen zo echt praktijkonderwijs krijgen.

8 tips over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• Linda, 29-06-2014

Ga ook eten in het restaurant!

• Rianne ALbers, 11-04-2014

Maak gebruik van een arrangement. Reserveer een diner. Je kunt tegen extreem schappelijke prijzen eten in één van de praktijk restaurants. Deze zijn gezellig en sfeervol ingericht.

• Ronald, 09-11-2012

Ga lekker eten in het restaurant.

0 vragen over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats