Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven
9,1

8 tips over Hotel Onderwijshotel De Rooi Pannen Eindhoven

Arno, 15-11-2014

De bushalte voor de school (Europalaan). Hier stoppen maar liefst 9 verschillende buslijnen die allemaal naar Eindhoven centrum/station gaan. Binnen 4 minuten ben je op het station.

Naast het onderwijshotel kun je lekkere dingen kopen in het winkeltje. Hier wordt vanalles verkocht wat door leerlingen is gebakken. Prima spullen. Heerlijke speculaasjes en de mokkagebakjes smaken beter dan die van een echte bakker!

Linda, 29-6-2014
Ga ook eten in het restaurant!
Rianne ALbers, 11-4-2014

Maak gebruik van een arrangement. Reserveer een diner.

Je kunt tegen extreem schappelijke prijzen eten in één van de praktijk restaurants. Deze zijn gezellig en sfeervol ingericht.

Ludo Korsten, 18-3-2013
Zorg dat je op tijd bent zodat je kunt aanschuiven aan het diner. Ook hier hoge kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs.
Passant, 17-3-2013
Het hotel (en de ontbijtzaal) wordt gerund door studenten horeca, dus neem iets langer de tijd voor alles (check-in, check-out, ontbijt). Verder totaal geen probleem, integendeel: ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Ronald, 9-11-2012
Ga lekker eten in het restaurant.

P.v.geffen, 16-6-2012
Het Hotel ligt ongeveer een 20 minuten lopen van het centrum,en de bus stopt naast het hotel.
H, 7-6-2012

Wij kunnen het iedereen aanraden om hier te overnachten.

Jammer dat ze het weekeind gesloten zijn , maar ja het is ook een opleidingschool, dus begrijpelijk