Hotel Novotel Eindhoven

Hotel Novotel Eindhovensterstersterster

6.3Voldoende

Nederland, Noord-Brabant, Eindhoven

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Eindhoven voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

45 reviews over Hotel Novotel Eindhoven

• 2019
    5Oscar Bout25-09-2019

Heel matig, onder de maat

Matige bedden, vooral de uitklap bank had niet de beste kwaliteit.

18 euro parkeerkosten achteraf was een bijzonder vervelende verassing.

De douche was ok, maar had niet genoeg kracht om over het schuine deel van het bad heen te komen. Groot risico op uitglijden.

Ik had een extra deken gevraagd, maar die is nooit gekomen.

Al met al niet een verblijf op basis waarvan ik graag wil terugkeren.

Reint, General Manager, General Manager, 22-10-2019

Beste Oscar, Dank voor jullie bezoek en review. Ik ben het helemaal met je eens dat jullie ervaringen niet overeen komen met wat wij graag willen zijn en doen, waarvoor excuses. De parkeerkosten communiceren wij zo goed mogelijk, helaas is dat bij jullie niet gelukt. Ik neem de feedback zeker mee om met mijn collega's te kijken wat we beter kunnen doen!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 2018
    8Suzanne15-05-2018

Perfecte park sleep fly arrangement

Ideaal voor een vliegvakantie vanaf Eindhoven. Uitgerust op reis gegaan dankzij deze accommodatie. Goed hotel, goede bedden, schone kamers, speelvoorzieningen voor de kinderen, en vooral een goede service. Ontbijt stond om 6.00 uur klaar toen we gingen vertrekken. Een minpunt : het diner viel erg tegen. Hoge prijzen voor kwalitatief echt niet goed eten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

10Monique24-09-2016

Geweldig hotel

Een geweldig hotel met ruime kamers. Super uitgebreid ontbijt. 8 minuten lopen naar de bus om het centrum in te gaan dus prima te doen.

Gereisd met partner in september 2016

• 8mieke24-08-2016

Kinderen zijn er welkom!

Een nachtje geweest met twee kinderen in een family kamer met 1 twee persoonsbed en een slaapbank die prima is. Personeel is vriendelijk en de kinderen worden leuk genaderd. Zwembad buiten is er koud maar net 33gr is dat juist lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Leo17-11-2015

Prima hotel voor overnachting en vlakbij airport

hier overnacht daags voor vakantie met vertrek van Eindhoven airport. Auto parking (bewaakt) inbegrepen. Mooie rustige nette kamer met koffie en thee faciliteiten,, in de morgen koffie en ontbijt pakket. zeer vriendelijk personeel en inclusief taxi service naar en van de airport. Al bij al een aanrader, voor herhaling vatbaar Service zoals men van een goed hotel verwacht!

Gereisd met partner in november 2015

• 7Rob16-11-2015

Prettig hotel waarvan de kamer wat minder is

Heel handig hotel als aanloop naar de vakantie en om te parkeren. Heel servicegericht personeel. Goede sfeer. De kamers zijn wat gedateerd. De bedden zijn wat smal. De matrassen wat hard. De douche is glad en heeft geen veiligheidsbeugel. Apart toilet is achterhaald. Onhandige kraan en wastafel. Wel fijn dat er thee en koffie op de kamer en in de hal beschikbaar is. Geen centrale schakeling met pasje voor de verlichting.

Gereisd met partner in november 2015

• 8Wendy06-09-2015

Prima hotel

Goed hotel. Hebben hier een fijn verblijf gehad. Veel roomservice gebruikt en dat was goed. Ontbijt op de kamer kan beter. De kamer is goed de bedden ook.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9trudyf9921-07-2015

gezellig

voor vertrek naar onze vakantie, hier een drive,sleep,fly arrangement geboekt. leuke ontvangst aan de balie met de nodige uitleg voor het brengen en halen van de taxi naar de luchthaven. de kamers waren perfect in orde. het diner en ontbijtbuffet goed.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Van den Brink16-10-2014

Redelijk hotel maar airport service is slecht

Bij terugkomst op vliegveld Eindhoven heb ik direct conform afgesproken airport service het hotel gebeld voor een taxi. Mij werd toegezegd dat de taxi over een kwartier gereed zou staan. Helaas heb ik een paar keer naar het hotel moeten bellen met de vraag waar de taxi toch bleef. Uiteindelijk heb ik het hotel dringend verzocht om mij door een medewerker van het hotel op te laten halen, hetgeen ook gebeurde. Ruim een uur later was ik pas bij de auto bij het hotel (lopen 15 - 20 min. was sneller geweest). Deze service nooit weer.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 9nathalie04-09-2014

mooi hotel naast airport eindhoven

we hadden arrangement sleep drive and fly. we sliepen hier voor onze reis naar spanje. de taxi was na een heerlijk ontbijt precies op tijd. En binnen paar minuutjes waren we op airport eindhoven. De terug weg (auto mag hier tijdens vakantie blijven staan) ook zo geregeld. koffers afhalen bellen en taxi staat klaar . ideaal voor reizigers. En zeker fijn en netjes hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

2 tips over Hotel Novotel Eindhoven

• Mijneke, 04-06-2012

Dicht bij airport Eindhoven.

• Leo, 17-11-2015

Vlakbij hotel een mooi wandel park en golfbaan. Slechts 5 minuten van Eindhoven airport

2 vragen over Hotel Novotel Eindhoven

• moniek alberts, 22-08-2016

ontbijt

wij willen overnachten voor we met het vliegtuig op vakantie gaan, nu moeten wij om 5.30 uur vertrekken, maar hebben dan geen ontbijt gehad, is het mogelijk dat je een ontbijt pakketje mee krijgt?

• mia, 03-06-2014

vraagje

wat kost de parking is is er fietsstalling

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig