Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews
+28

9.6FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Nostro Mulino

• 9andrea5526-02-2016

Geweldige ervaring!

Een bijzondere locatie met een geweldig goed interieur! Alles is helemaal in orde, veel kleine extra's zoals een chocolaatje hier, een schaal met appels daar. koffie en thee staat klaar, het ontbijt is meer dan genoeg voor 2 personen! Mooie badkamer waar je normaal alleen maar van kan dromen. De service is heel compleet en de gastvrouw staat open voor vragen en mogelijkheden! Lekker gegeten in een restaurant van de eigenaresse waar we korting kregen op de totaalrekening en een drankje gratis. We zouden er zo nog een keer naar toe gaan!

• 10Madelon11-08-2013

Een fantastische ervaring

Geweldige ervaring is deze perfect gerenoveerde molen, we hebben ons ogen uitgekeken. De eigenaresse is een sympathieke vrouw. Het ontbijt was meer dan geweldig en volledig. Absoluut een onvergetelijke ervaring die ik iedereen kan aanraden.

• 7Corry Pels05-07-2013

Een aparte locatie

Heel leuk een molen, wij vonden het alleen erg muf ruiken binnen.

• 10van gompel28-03-2011

Grandioos!! Pure verwennerij!!

Nostro Mulino is de ideale plek om jezelf of andere eens heerlijk te verwennen! Heerlijk ontspannen en het ontbijt is heerlijk, vers, en heel veel!! Wij gaan er zeker nog eens terug!

• 10Shirley en Leon06-08-2009

TOP B&B IN MOOIE MOLEN!!!

Zeer enthousiast ontvangen door eigenaresse Elvira. Korte uitleg gehad van e.e.a. en hierna heb je de molen helemaal prive.Mooie slaap/woonkamer met superbed, tv, dvd,s,playstation enz. Beneden een zeer mooie badkamer met rond groot bad, stoomcabine en toilet. TOP!!! Eerste verdieping nog een woonkamer met kluisje en minibar. Volop tijdschriften aanwezig. Ook heb je nog een 2e en 3e verdieping, dus ruimte genoeg! Alles was tot in de puntjes verzorgd en geen enkele moeite teveel! s,Ochtends nog een grote ontbijtmand vol met lekkers. Kortom een DIKKE 10 !!!!

• 10Blankestijn14-04-2009

Super romantisch, echt genieten!

Wie iets bijzonders wil beleven moet hier zeker naar toe. Romantisch maar ook met kinderen is het een unieke ervaring. Je ontbijt wordt door de vriendelijke gastvrouw 's ochtends bij je molen gebracht er was aan alles gedacht. Echt genieten

• 10Willemsen13-04-2009

Romantisch op en top!

Wie echt eens wil genieten van iets bijzonders is deze molen een aanrader. Een warm welkom, het grote bad en stoomcabine. En dan nog de meerdere etages waar je het mechanisme van de molen nog kan zien. We hebben een heerlijk ontbijt gehad, met alles er op en aan. Volop genieten!

• 10cindy25-11-2008

Nostalgie in Luxe

Dit is een unieke ervaring, een hele molen voor jezelf. We hebben hier geslapen met onze 3 kinderen waar oog voor detail in het verwennen van gasten centraal staat. Mede ook de extra dingen/attenties voor de kids. Doet een ouder goed als je je zo welkom voelt. Sfeer, karakter en uitstraling van de molen is in ere gehouden. Ultieme locatie voor iets speciaals met een uistekende gastvrouw!!! Na goede tip zalig gegeten in centrum van Eindhoven. Heerlijk gevarieerd ontbijt!! Veel ruimte en totale privacy, nabij de stad.

• 10ilse24-11-2008

helemaal super zeker voor herhaling vatbaar

mijn vriend had dit als verassing voor mij geregeld dit is echt een aanrader als je gezellig een keer romantisch weg wil of bv als huwelijksnacht. Ontbijt is helemaal geweldig en de kamer ook de badkamer is super de luxe.

groetjes wilfred en ilse

Bed & Breakfast Nostro Mulino info