Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven

Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven
7,9

14 tips over Hotel Inntel Hotels Art Eindhoven

B, 30-11-2014
Er is veel te doen, lekker winkelen, casino, leuke restaurantjes, bioscoop en allemaal op een paar minuten lopen
Timmie Wisse, 8-8-2014
De Strijp is een gebied met veel leuke winkeltjes en design!
Ilona, 9-7-2014

Ontbijt is 21,50 euro per persoon per nacht. Centrum is ook op zondag open en er ligt een heerlijk bakkertje en diverse broodjeszaken om de hoek.

Parkeren kan naast het hotel (Parkswitch). Hotel parkeren is 15 euro, maar bij Parkswitch 11,50

We hebben een aantal aanbieders voor Inntel Hotels Art Eindhoven voor je op een rij gezet:

Anton, 11-8-2013
Voor de deur van het hotel, in de "tuin" hebben wij in het restaurant heerlijk gegegeten.
Meij, 6-2-2013
Restaurant Zout en Zoet voor een heerlijke lunch en restaurant Indonesia voor een lekker avondbuffet.
Gerby, 3-2-2013
Het psv stadion op directe loopafstand

Andre, 2-1-2013

Kijk eens naar alle verschillende kamernummer bordjes.

Tijdens ons verblijf werden wij door de receptie gewezen op "GLOW 2012", een licht evenement dat een keer per jaar in Eindhoven plaats vind, wij kregen netjes een boekje uitgereikt met tips en een looproute.

ilona desmit, 11-11-2012
deze week is het glow festival in het centrum van eindhoven erg leuk zeker de moeite waard of naar toe te gaan
john hulsen, 31-7-2012
perfect in het centrum 10 min lopen van af het station
Renske, 19-7-2012
Eten bij het Javaans Eetcafe op de kleine berg. Leuk als je niet "standaard" uit eten wilt.