Hotel Holiday Inn Eindhoven

Hotel Holiday Inn Eindhovensterstersterster

8.5Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Eindhoven

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Eindhoven voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

129 reviews over Hotel Holiday Inn Eindhoven

• 8Hayke22-08-2019

Heel goed

prima verblijf; uitvalsbasis om Eindhoven te bezoeken; naar het noorden toe (Kruisstraat) veel toko's, Aziatische restaurants ed en de zaterdagmarkt; je kunt al voor het inchecken en na het uitchecken op de ruime parkeerplaats; we konden 's avonds helaas geen gebruik maken van het restaurant (had volgens de medewerker te maken met de periode) en hebben in de ruimte ervoor gegeten; airco en de overige apparaten op de kamer werkte heel goed; kamer aan de noordzijde, geen geluidsoverlast gehad; verder was alles prima geregeld en goede service;

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Annelies Konijnendijk26-05-2019

Geweldig

Al bijtijds in het hotel en konden al om 12.00 uur inchecken. Dat was meteen een goede binnenkomer. Zo hadden we veel tijd om ons te installeren en de stad te gaan verkennen. De grote kamer was een aangename verrassing met het koffiezetapparaat en de waterkoker. Zo dicht bij de stad, winkels, musea en restaurants op loopafstand (in 2 dagen bijna 20 km gelopen, onze eigen keus natuurlijk). Het ontbijt was erg uitgebreid en zonde dat we niet meer op konden. Zoveel keus en uitstekende kwaliteit. Jammer was dat het leeghalen van de tafels en even kijken na ook de rommel onder de tafels iets te wensen overliet.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8jos07-04-2019

Geweldig

prima hotel op vijf minuten loopafstand van het centrum van Eindhoven en station.We hebben van het weekend gebruik gemaakt om naar Den Bosch te gaan met de trein en diverse musea te bezoeken zowel in Eindhoven als Den Bosch

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Jena13-08-2018

Heerlijk geslapen

Vriendelijke receptionisten. Vlotte in- en uitcheck. Kamer was erg netjes. Bed was heerlijk. Bureautje er bij was ook heel erg fijn. Temperatuur en blazer konden naar tevredenheid worden ingesteld. Ik was met het openbaar vervoer en op een mooie afstand van het station en centrum. Ik kon zelf geen trap vinden, wat ik erg zonde vind als je verblijft op de eerste verdieping. Ik had gevraagd om een kamer met bad, helaas had ik die niet. Badkamer was verder prima. Televisie was even uitzoeken hoe die aanging.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Lotte13-08-2018

Super! Echte aanrader.

Fantastisch verblijf. Vriendelijk personeel, mooie en schone kamer, zeer uitgebreid ontbijt en goede liggen ten opzichte van strijp-s (wij waren hier voor een concert) Wel wordt er 14 euro gevraagd aan parkeergeld. Dit vind ik schandalig. Je betaalt al een flink bedrag voor de overnachting dus de parkeergelegenheid zou bij de prijs in moeten zitten. Verder een top hotel. Echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    9Manon05-09-2017

Geweldig verblijf gehad!

Gastvrije ontvangst, schone kamer en behulpzaam personeel. Ruime kamer van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Kortom wij waren zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Mari Vuijk07-01-2017

Fijn hotel.

Parkeren is niet gratis. Het hotel ligt zeer gunstig aan de rand van het centrum (binnenn loopafstand)

Chris Driessen | Front Office Manager, Guest Relations Manager, 09-01-2017

Beste Mari,

hartelijk dank voor uw review. Parkeren is in een grotere stad als Eindhoven helaas niet meer gratis. Onze tarieven zijn gelukkig zeer competitief in vergelijking met de overige hotels en parkeergarages en zijn bij het binnenrijden van de parking vermeld.

Vriendelijke groeten uit Eindhoven!

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

10erik29-12-2016

voor herhaling vatbaar

Super Hotel goeie ligging direct in het centrum ,lekker ontbijt en goeie bedden wij kwamen voor een goeie nachtrust en die hebben we gehad.

Met vriendelijke groet uit Eindhoven, Guest Relations Manager, 31-12-2016

Beste Erik,

Hartelijk dank voor uw goede score en review! Altijd fijn om te lezen dat onze gasten een prettig verblijf hebben gehad.

Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in december 2016

• 10Joost21-11-2016

Zeer schone en nette kamer

Kamers zijn vernieuwd denk ik, alles was perfect en zeer schoon. Positief verrast.

ELA, Guest Relations Manager, 23-11-2016

Bedankt voor de mooie review! Onze badkamers zijn inderdaad onlangs gerenoveerd.

Alleen gereisd in november 2016

• 6Sam13-08-2016

Ok verblijf

Ruime kamer en prima bed. Helaas veel geluidsoverlast 's nachts omdat de kamers heel gehorig zijn en er ook buiten een hoop lawaai was. Geen stopcontact in de badkamer is ook zeer merkwaardig.

Chris Driessen | Front Office Manager, Guest Relations Manager, 20-08-2016

Beste Sam,

hartelijk dank voor de genomen moeite een review te schrijven.

Onze ramen hebben bovenin nog een rooster voor de luchtverversing. Deze kunt u zelf sluiten waardoor straatgeluiden minder hoorbaar zijn. Heeft u deze ook gevonden? Mocht het sluiten van het rooster niet voldoende helpen dan kunnen wij u nog verplaatsen naar een kamer aan de rustigere achterzijde van het hotel of oordopjes bij de receptie. Sinds onze badkamerrenovatie hebben onze badkamers een stopcontact in de föhn verwerkt.

Vriendelijke groeten uit Eindhoven!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

6 tips over Hotel Holiday Inn Eindhoven

• ramona.houweling, 07-07-2013

Eten bij Sopranos, 8 minuten lopen.

• Jay, 17-02-2012

Vraag om een kamer aan de voorkant of vanaf x06. Vermijd ook een kamer op de 1e etage: de hele gang stinkt naar chloor van het zwembad!

• mira, 12-02-2012

Woenselse markt en dunya hamam.

4 vragen over Hotel Holiday Inn Eindhoven

• wilma, 24-05-2017

inchecken

Hoe laat kunnen we inchecken en kunnen we s'morgens onze auto al parkeren

• Thom, 22-05-2016

Binnenzwembad

Wat zijn de openingstijden van het binnenzwembad? Ik las dat het sportzaaltje 24/7 open was.

• Jill, 19-05-2016

binnenzwembad

hoelaat gaat die open en hoelaat sluit die ook weer?

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenFrans, Gerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats