Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven

Kleine hotels
Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Parkzicht Eindhoven voor je op een rij gezet:

Laatste review

super goed

tom,
7-3-2018

mooi en verzorgd hotel . ontbijt was simpel maar goed . vriendelijk personeel en men zit dicht bij het centrum 15 min te voet .

er waren 2 min puntjes het water van de douche was lauw ook als stond alles open en twee apparte matrassen maar das tegenwoordig overal

wij komen zeker terug een echte aanrader voor wie van rust houdt en niet veel luxe nodig heeft

Kenmerken

57 reviews over Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven in het Nederlands

super goed

tom,
7-3-2018

Wij komen zeker nog een keer terug!

Witteveen,
16-11-2017

Het 2-gangen halfpensionarrangement dat we geboekt hadden was fantastisch! We kregen de keus: voor- en hoofdgerecht of hoofdgerecht en dessert. Gastvrij en servicegericht personeel.

Het hotel ligt in een mooie, rustige wijk tegen het centrum aan. Vrij parkeren en binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum.

Helaas geen lift, maar er wordt spontaan aangeboden om de bagage naar boven te brengen.

Onze kamer was niet erg groot, daardoor was er helaas maar ruimte voor één stoel. Daar is mee te leven omdat we de kamer eigenlijk alleen als slaapkamer gebruikten.

Rustig en toch dicht bij het centrum

Pascal,
25-8-2017

Mooie ligging en op wandelafstand van het centrum. Iets ouder hotel maar wel goed onderhouden. Geluidsisolatie in de kamers zou zeker een meerwaarde zijn. Voor de rest vriendelijk personeel, heel verzorgd ontbijt . Het restaurant heeft een mooie kaart met lekker eten aan zeer goede prijzen.

Heerlijk

Marjo,
17-5-2017

Geweldig behulpzaam en vriendelijk

Gastvriendelijk

Koen Olivier,
17-4-2017

Super verblijf gehad bij jullie. Mooie propere kamer met alles erop en eraan. Gratis koffie en thee ter beschikking, gratis wifi.... Heerlijke keuken met aanvaardbare prijzen. Kortom gewoon super. Gaan zeker reclame maken voor jullie hotel. Hadden dit cadeau gekregen van onze kinderen en hebben ze achterna hartelijk voor bedankt. Komen hier zeker nog terug.

Receptie, Hotel manager, 18-4-2017
Beste Koen, wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in Hotel Parkzicht. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Heerlijke gastvrijheid

Ineke,
18-3-2017

Heerlijk dineren en gastvrijheid ten top. Personeel gastvrij en kennis over wijn en spijs. Wij zijn goed in de watten gelegd en komen zeker terug. Gratis Parkeren voor de deur en de bagage werd naar boven gebracht door de vriendelijke mevrouw achter de receptie. Chapeau!

Receptie, Hotel manager, 21-3-2017
Beste Ineke, wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige review. Wat goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in Hotel Parkzicht. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Leuk maar slechte receptie

T. Rusch,
7-2-2017

Leuk hotel met frisse kamers. Alles erop en eraan. Wel wat klein maar goed te doen. Verwarming is wel minder.

Receptie met reservering systeem is slecht en heeft geen bereidwilligheid of service als het om de rekening gaat.

Het Management Team, Hotel manager, 14-2-2017

Beste meneer Rusch

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het jammer dat u onze receptieservice als slecht heeft ervaren. Uw reservering was door een vernieuwde spamfilter niet binnengekomen bij ons. Gezien uw late tijdstip van arriveren en een recente vervelende ervaring van onze receptioniste heeft zij het ontbreken van uw reservering verkeerd ingeschat. Dit is de reden dat zij u heeft gevraagd de rekening direct te voldoen. Zij is daardoor bij u minder gastvrij overgekomen dan zij werkelijk is. Onze excuses voor deze inschattingsfout, wij hopen dat u ons dit eenmalige incident kunt vergeven.

Tijdens uw volgende bezoek maken we het goed met u!

Gastvrije groeten,

Het Management Team

excellent

patrick en annette goedgezelschap-gerlo
15-11-2016

alles was goed, toplocatie, rustige sjieke omgeving en toch dichtbij centrum, gezellige kleine mooie kamer met alles erop en eraan, lekker eten en supervriendelijk personeel

Team Parkzicht, Hotel manager, 29-12-2016
Beste Patrick en Annette, bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u het erg naar uw zin heeft gehad. Wij zijn ook erg tevreden met o.a. de ligging van ons hotel. We verwelkomen u graag in de toekomst weer.

Heel mooi hotel

Danielle
15-9-2016

De ligging is erg mooi aan een park waar je ook een leuke wandeling kunt maken. Ze hebben ook een leuk terras waar je best een paar uurtjes om krijgt. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is voortreffelijk.

Receptie, Hotel manager, 30-9-2016
Beste Danielle, bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij zijn ook zo blij met de mooie ligging van ons hotel. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en lekker heeft gegeten.

Nog een ouderwets gezellig hotel

Dirk V
1-2-2016

Voor de tweede maal in dit hotel gelogeerd, na vorige keer ook vrienden dit hotel aanbevolen.

Dit hotel geeft nog een gevoel van vroeger, mooie art deco stijl wat bewaard is gebleven.

Opgelet geen lift aanwezig,Avond eten was zeer lekker en verzorgd.Ontbijt voldoende.Bedden zijn wel smal en een koelkastje op de kamer zou fijn zijn.Maar we komen zeker nog eens terug.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Parkzicht Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.