Hotel Hampshire - Crown Eindhoven ****

Hotel Hampshire - Crown Eindhoven ****

Hotel Hampshire - Crown Eindhoven
Hotel Hampshire - Crown Eindhoven

Weer vandaag5°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Crown Eindhoven voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Hampshire - Crown Eindhoven in het Nederlands

Mooie nette schone kamers

Bianca, 7-2-2018

Mooie nette schone kamers
Peter V. | General Manager, Guest Relations Manager, 10-2-2018

Beste Bianca,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en deze goede review en score.

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

Heerlijk verblijf

Linda, 3-2-2018

Fijn verblijf gehad! Vriendelijk personeel en zeer nette kamers, super schoon. Na de eerste nacht werd onze kamer ook weer netjes gemaakt. Complimenten aan de housekeeping.

Beste Lindsey_v,

Hartelijk dank voor deze mooie feedback. Ik ben verheugd te lezen dat alles in orde was voor u.

Prima

Emma, 3-2-2018

Prima hotel, kamers netjes schoon, ontbijt oké.

Beste Emma,

hartelijk dank voor uw recent verblijf en deze mooie score!

Graag tot een volgende keer.

Schone kamers

Erwin, 3-2-2018

Genoten en mooie schone kamers
Peter V | General Manager, Guest Relations Manager, 5-2-2018

Beste Erwin, hartelijk dank voor deze review!

Graag tot een volgende keer.

heerlijk verblijf midden in het centrum

Costatica, 18-11-2017

Wij hebben het heerlijk gehad. Mooie kamer op de 7e verdieping. Groot en ramen van vloer tot plafond aan de achterzijde. Heel rustig en geen last van geluiden van mede gasten gehad, wel maakte de airco geluid alsof er continue water door stroomt ook als hij uit staat. Oordopjes ingedaan. Mooi ingerichte kamer. Groot bed maar matrassen een beetje doorgezakt. Een espresso apparaat op de kamer waar ook thee zakjes bij lagen. Thee maken uit een espresso apparaat is echt niet te drinken. Gelukkig hadden we zelf een waterkokertje mee. Medewerkers aan de receptie erg vriendelijk. Parkeren aan de overkant voor €13,50 was ook prima, je zit immers midden in het centrum. Het ontbijt was heerlijk en vers en veel keus, verse zalm, vleeswaren, kaas soorten, lekkere handgemaakte jam, vers fruit etc. etc. Wat ik wel vreemd vond is de vraag van de ontbijt medewerkster wat onze kamernummer was. Dit kan er toe leiden dat "foute" gasten op het moment dat jij beneden aan het ontbijten bent, iemand anders je kamer leeghaalt omdat ze weten dat je toch niet boven komt. Vragen naar je naam zal beter zijn. Al met al hebben we genoten tijdens het Glowfestival.
P. Vos, Guest Relations Manager, 22-11-2017

Beste Costatica,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en feedback! Wat fijn om te lezen dat u het als heerlijk heeft ervaren in het hotel. Uw opmerking over de airco ga ik doorgeven aan mijn collega’s van de technische dienst, zodat zij dat kunnen verhelpen.

Indien u liever gebruikmaakt van een waterkoker zijn deze ook beschikbaar op aanvraag bij de receptie, maar dat was in dit geval niet nodig, gezien u die een zelf bij had.

Het klopt dat wij bij het ontbijt vragen naar een kamernummer. Weet dat niemand anders toegang heeft tot uw kamer. U heeft de sleutel in eigen beheer en andere gasten kunnen nooit zomaar een sleutel tot uw kamer krijgen.

Hartelijk dank voor uw verblijf en heel graag tot ziens!

P. Vos | General Manager

Zeer gezellig

De Craene /Cherlet, 31-10-2017

Mooie kamers !

Zeer proper

Geen lawaai van de straat zoals in sommige recensies te lezen was !

Zeer goede en correcte ontvangst

Super personeel in elke sector

Bedankt Jorge (receptie )

Bedankt Jan en Pieter jan (sorry als ik fout ben in de naam !) bar en ontbijt

Bedankt aan het housekeeping team voor onze zeer nette kamer !

Het aantal hotels dat ik in mijn leven heb gezien wil ik u allen besparen ik heb de ganse wereld reeds gezien !

Maar k'ben hier welkom en thuis geweest ! Dank u wel !

T'was kort ( te kort ) maar leuk 👍🏻

Houden zo !

Groeten en hopelijk tot wederzien !

Peter V. | General Manager, Guest Relations Manager, 2-11-2017

Beste Cherlet,

Bedankt voor deze goede en vooral leuke review!

Fijn om te lezen dat alles weer naar wens is geweest voor u en ook altijd fijn om te lezen dat onze gasten zich thuis voelen bij ons.

En hartelijk dank voor de complimenten van de collega's dit ga ik ook zeker met ze delen!

We zien u graag weer een volgende keer!

Leuk weekend gehad

Maurice, 30-10-2017

Mooi hotel op een top locatie.

Wij waren hier nu voor de tweede keer, en het beviel weer uitstekend.

Kamer was schoon, en mooi, en ja, het raam kan niet open, maar er is ventilatie.

We hebben geparkeerd in de parkeergarage van Q-park, deze is op loopafstand € 14 per 24 uur.

Het ontbijt is er goed, en uitgebreid.

Peter V. | General Manager, Guest Relations Manager, 2-11-2017

Bedankt voor deze goede review Maurice!

Fijn om te lezen dat alles weer naar wens is geweest voor u en uiteraard hopen we u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Slechtste hotel ooit

Gebroken, 1-9-2017

Ik schrijf deze revieuw nadat we 3 uur geslapen hebben in Hampshire Crown Einhoven. Om 3 uur s'nachts stonden we zelfs op het punt om gewoon lekker naar huis te gaan. De enorme hitte, de gehorige kamer (de snurkende buurman leek bij ons in bed te liggen!!) En ook het straat geluid was niet normaal, terwijl we op de 6de verdieping zaten. De kamer was oud, vies en onder de vlekken. Op het matras lag een topper die kleiner was dan het matras zelf waardoor er aan de zijkanten een soort gat zat van 20 cm. Van een 4 sterren hotel mag je echt meer verwachten. De reactie van het hotel om dan maar een superior of executive kamer te boeken i.p.v. een basic kamer is ronduit beschamend. Van een 4 sterren hotel mag je ook van een basic kamer verwachten dat het schoon is en een beetje netjes eruit ziet en vooral fris ruikt. Het aantal sterren heeft niets te maken met simpele basis behoefte!! Je kan je geld beter besteden in een fatsoenlijk hotel. Want na 1 nacht ben je gebroken!!
Peter Vos, Guest Relations Manager, 3-9-2017

Beste Gast,

Allereerst hartelijk dank voor deze review en feedback.

Naar aanleiding van dit verblijf heeft u deze review geplaatst. Al onze gasten zijn van groot belang voor ons en wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in ons hotel te delen. Hiermee geeft u ons de mogelijkheid verbeteringen aan te brengen en ons serviceniveau te optimaliseren. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren betreffende het geluidsoverlast, indien u geluidsoverlast in het hotel ervaart kunt u dag en nacht contact opnemen met onze Manager on Duty. Hij of zij zal er alles aan doen om dit geluidsoverlast te beperken.

Betreffende de schoonmaak van de kamer, hoe u de kamer aantrof is zeker niet de bedoeling, al onze kamers dienen netjes schoon te zijn en fris te ruiken en uw opmerking ga ik dan ook direct met onze housekeeping manager opnemen. Dit mag u ook direct melden bij de collega's van de receptie dan hadden we genoemde zaken direct opgepakt en ons uiterste best gedaan uw verblijf alsnog zo optimaal mogelijk te maken.

Mijn collega informeerde u bij het uitchecken over onze verschillende kamertypes, mijn excuses voor het misverstand dat hier is ontstaan want ongeacht welk kamertype u boekt de kamer dient tip top in orde te zijn bij ons!

Beste gast, we zijn ons er van bewust dat wij het vervelende gevoel dat u hieraan heeft overgehouden niet zomaar kunnen wegnemen. Echter, wij hopen dat wij u met deze reactie laten blijken dit voorval zeer serieus te nemen. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groet, Peter Vos | General Manager

Geen 4 sterren waard; 3 is al veel

Vakantieman, 17-8-2017

Slechte bereikbaarheid en parkeren op buitenterrein aan de overzijde. Dames met mooie schoentjes of hoge hakken zijn gewaarschuwd. Parkeerplaats is een terrein met grof grind. Hotel wist van de vele omleidingen in de stad maar heeft dit niet aangegeven. Kleine "superior" kamer met sleetse vloerbedekking waar slordig was gestofzuigd. Glassplinters op de vloer. Kleine schone badkamer. Bed erg goed en wel schoon. Ramen kunnen niet open. Eenvoudig ontbijt, goedkope vleeswaren en geen verse jus en geen spiegeleitje. Brood om te zelf te snijden zonder servet. Iedereen zit met z'n handen aan dit brood. Lekker hygiënisch. En dat bij een 4 sterren hotel!
Max H | General Manager, Guest Relations Manager, 21-8-2017

Beste vakantieman,

Dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het klopt inderdaad dat onze parkeerplaats is voorzien van grind. Helaas is de parkeerplaats geen eigendom van het hotel, waardoor we dit niet zomaar kunnen wijzigen. Een verzoek bij de verhuurder van de parkeerplaats voor het wijzigen van de ondergrond is al eerder ingediend. Het spijt mij ook om te lezen dat de kamer niet goed gereinigd is, dit zal ik zeker oppakken met de Housekeeping manager. Bij het snijbrood hoort een servet te liggen, mijn excuses dat dit niet het geval was. Deze opmerking zal ik delen met de restaurant manager zodat hij ervoor kan zorgen dat het ontbijtbuffet weer helemaal op orde is. Dank nogmaals voor uw feedback en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Max H | General Manager

Prima locatie

L, 28-7-2017

Prima locatie in het centrum.

Wij zijn 2 nachten verbleven in het Hampshire City Crown Hotel.

We zijn optijd aangekomen en mochten de koffers achterlaten. Zijn later teruggekomen en kregen een pasje voor onze kamer. Wij kregen verder geen uitleg hoe en wat en waar we zaten.

Wij zijn vooral naar het hotel gegaan voor de locatie want de locatie is top.

Jammer dat de kamer klein was en dat de kamers best gehorig zijn.

De tijden van het ontbijt vind ik persoonlijk niet zo. Je kan tot 10 uur ontbijten en als je om half 10 komt heb je geen vers brood meer.

Echter moet ik wel bekennen dat je bijzonder vriendelijk wordt geholpen bij aankomst van het ontbijt.

Jammer van deze minpuntjes maar voor alleen een overnachting, is het prima.

Max Hermers | General Manager, Guest Relations Manager, 31-7-2017

Beste Hannes3, hartelijk bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen.

Onze service in het algemeen staat bij ons hoog in het vaandel, daarom zal ik uw feedback zeker bespreken met mijn team. Betreft het punt over het ontbijt zal ik dit doorsturen naar onze F&B Service Manager voor follow-up.

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Crown Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Crown Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Crown Eindhoven scoort een 7.01 uit 10 op basis van 110 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: