Bed & Breakfast Eindhoven

NederlandNoord-BrabantEindhoven

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Eindhoven voor je op een rij gezet:

2.1OnvoldoendeScore uit 8 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

2.1OnvoldoendeScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over Eindhoven

• 1janneke15-06-2015

als je dakloos bent is het hier goed vertoeven

Gewoon niet boeken, vies 'pension' opvanghuis

• 10Ronald Cassee23-11-2013

Alles helemaal goed!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede wifi, prima bedden, vlakbij het centrum, schoon, vriendelijke mensen!! Topper!

• 1GNT17-08-2013

Nooit meer!

Ligt op wandelafstand van het centrum Eindhoven. Ontvangst was in het Engels, maar wel vriendelijk. De kamer was een kotje vanachter aan het terras, gelukkig hadden we wel een eigen wc/douche, die niet echt proper was. De kamer op zich was ook niet superproper. En het ergste van al, wij waren daar met ons kindje en ze waren gewoon joints ofzo aan het roken op het terras, de geur ging zo de kamer binnen! Ontbijt hebben we zelfs overgeslaan, zelfbediening noemen ze dat, pot choco van weet ik veel merk, toespijs die ooit al eens opgedaan was, echt geen aanrader en rare sfeer!

• 1Eml21-12-2012

Studentenhuis

Echt geen hotel, meer een studentenhuis!Geen aanrader.

• 1Tryntsje13-12-2012

Studentenhuis

Binnenkomst in studentenhuisachtige setting, inclusief studentenhuiskeuken, interieur en serviesgoed. De kamers zijn motelachtig, oud, te simpel, niet schoon. Het ontbijt bestaat uit casinotarwebrood, wel of niet geroosterd... De B&B wordt vooral bevolkt door buitenlandse werknemers. Zeker géén aanrader.

• 1A. Dekker28-11-2011

NOOIT MEER

Bij de ontvagst ging het eerst al mis over de boekingsdatum, vervolgens werd er gezegd dat er een misverstand was i.v.m een ontslag van iemand en toen we verdere uitleg kregen in de keuken, werd het steeds smeriger !

De kamers waren redelijk maar de dekbedden waren erg smerig en we kregen handdoeken waar men ook mee de afwas doet in de keuken.

Men kan daar nog net de drugsspuiten niet vinden ! en de tuin ? die was bezaaid met heel veel rotzooi. Geen aanrader dus.

• 1I.25-11-2011

Nooit meer!

De kamer waar wij hebben overnacht was slecht onderhouden. Er zaten vieze bruine vlekken op de muur, er waren geen handdoeken in de wc, geen plankje in de badkamer waar je je toiletspullen op kan zetten. De koelkast maakte veel lawaai en de keuken was onhygienisch. De berg wasgoed in de keuken was niet erg netjes. Voor de kamers lagen opgeveegde hoopjes sigaretten. Kortom geen aanrader!

• 1K.15-08-2010

Vreselijk! [11]

Heel onvriendelijk, niet hygiënisch, kleine kamers, onguur... Totaal geen fijne sfeer hangt hier.

Bed & Breakfast Eindhoven info

Building information