5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Crown Inn Eindhoven voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Crown Inn Eindhoven in het Nederlands

Verkeerde keuze

Sluijter
14-5-2019

Dit hotel verdient helaas geen drie sterren. Locatie van dit hotel is prima. Op de markt, dus centraal in het centrum gelegen. Kamers zijn alles behalve chique. Rotte kozijnen waar de verf van afbladdert, vieze bruine kringen in het systeemplafond, schimmel in de badkamer en een TV die schever hangt dan de toren van Pisa. Een bed wat geen enkele vorm van nachtrust brengt. Naast dat, om half 7 ruw verstoord door de boenwagen op de markt. Er was geen enkele vorm van geluidsisolatie. Kamer is ook alles behalve elektrisch veilig. Stopcontact liggen heel ouderwets langs de grond, wat is al zeer onprettig en onveilig ervaarde. De helft van de elektrische apparaten werkte niet op de kamer (lampen/föhn). Personeel vond ik niet gastvrij, kwam erg verveeld over. Enige positieve wat ik over dit hotel te melden heb, is het ontbijt. Dit was oke.

Gereisd Zakelijk in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer, geen aanrader om te overnachten.

S
12-8-2018

Verschrikkelijk! De hele nacht werd er met deuren gegooid en geschreeuwd op de gang. Via de ventilatie kwam er sigarettenrook de kamer in. Slapen is onmogelijk! Wat een Kleuterhotel!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Amri
11-6-2018

Geweldige grote suite met een prachtige badkamer incl. bubbelbad (kamer 208). Mega tv aan de wand. Heerlijk groot bed met een goed stevig matras. Inchecken gaat lekker vlot door vriendelijke medewerker. Hotel ligt super centraal (lees: midden in de stad). Parkeren kan dichtbij, in parkeergarage bij Holland Casino. We hebben er niet gegeten, daar kan ik niet op beoordelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Vriendelijk , doch gedateerd en defecte apparatuur

Tessa
14-1-2018

De ontvangst was oke, maar de kamer was tja uitzicht op vieze daken brandtrappen en luchtpijpen. DE tv stoorde constant. Werkte niet naar behoren, of helemaal niet. DE afzuiging bleef maar doorlopen op de badkamer. Maar de herrie in de ochtend, is natuurlijk ook heel normaal in de (vroege) ochtend. Dat kun je bedenken als midden in het centrum slaapt. De straat vegers en leveranciers moeten hun werk kunnen doen. Ik heb wel andere kamer gekregen, groter, beter de tv werkte redelijk. Maar er was een gordijn van wand tot wand, daar zat een muur achter, geen raam op een grote 2-persoons kamer. Ja een smal raampje.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel erg basic, kan ermee door voor 1 nacht

Shalini
22-7-2017

Het hotel is pal in het centrum gelegen wat een pluspunt is. Voor de rest een heel oude indruk. Onze kamer lag helemaal boven waardoor we een heel stuk moesten lopen. Eerst de lift, dan een trap naar beneden. 3 gangen helemaal door, dan terug een trap naar boven om dan bij de kamer te komen. Eenmaal aangekwamen merkten we dat de kaart om binnen te raken niet werkte. Moesten we helemaal terug naar de receptie. In de kamer zelf konden geen ramen open en in de badkamer stonk het enorm. Het uitzicht was op een soort van vuilnisbelt. De bedden waaren enorm had en de kussen lagen slecht. Voor de rest enkel een mini tv en een airco. Geen andere faciliteiten. Heel ouderwetse indruk. Kamer kan perfect dienen voor enkel 1 nacht te slapen en als je er voor de rest niet veel moet zijn.

Nooit meer!

Wies
11-3-2017

Ligging is prima. Kamer was een bedompt donker hok . Was een soort binnenhut, waardoor er geen raam open kon. Airco bleef warme lucht blazen. Over geklaagd, maar niets mee gebeurd. Vieze vloerbedekking. We hebben van de warmte amper geslapen. Gehorig, als er dichtbij een deur dichtging, zat je rechtop in bed.Ontbijt was karig. Spijt van dat we daar geboekt hadden

Gereisd Met partner in januari 2017

Prijs vs kwaliteit in goede verhouding

Marc
23-10-2016

Geslapen in 1 persoonskamer aan marktzijde. Was een zaterdagnacht dus veel stappers wat wel hoorbaar was. Bed prima en kamer verder netjes. Douche in bad gewoon gevaarlijk door ronde bodem bad. Niet meer van deze tijd. Wel goed warm en stevige straal. Ontbijt niets op aan te merken. Diverse broodjes, brood en beleg. Ook Engels ontbijt. Goed geholpen aan balie. Ligging midden in centrum is super maar geeft natuurlijk ook zijn hinder.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Mariska
10-8-2016

Midden in het centrum op een top locatie zit dit hotel. Maar verder allemaal erg slecht. Vreselijke bedden, valt echt niet op te slapen vering prikt in je rug. Kamers vieze vlekken op de vloerbedekking , schimmelplekken in de badkamer . Bed was schoon en handdoeken zacht en fris . Erg gehorig, kwamen mensen om 5 uur in de kamer naast ons.. De douche hoor je letterlijk stromen en geluiden die er gemaakt worden . Klaar wakker dus. de macdonalds heeft z'n laadpunt en containers aan de achterkant waar wij dus lagen te slapen .. Ook echt een vreselijke herrie. Echt geen aanrader terwijl het wel een fijne locatie is midden in het centrum. Wij hebben niet in het hotel gegeten dus daar kan ik niks van zeggen. Toen wij weg gingen werd er ook niets gevraagd !!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prima voor een nacht.

Anita
31-7-2016

Ligging is lekker centraal voor een zeer betaalbare prijs. Kamers aan de kant van de markt zijn nogal lawaaiig. De kamers aan de achterkant hebben hier geen last van. Schoonmaak liet te wensen over. Badkamer tegels waren niet schoon! Prima voor een nacht in combinatie met concert Guus Meeuwis. Stel alleen geen hoge eisen. 's Avonds hier ook gegeten. Was snel en goed. Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Prima hotel voor weekend

H.Altena
20-6-2016

Ligging is uitstekend aan de markt in eindhoven,kamer die wij hadden was ruim schoonmaak zou iets beter kunnen m n de badkamer ontbijt is niet erg uitgebreid.ondanks de lage beoordelingen vonden wij het erg meevallen voor een prima prijs.wil je luxe moet je iets anders boeken

Gereisd Met partner in juni 2016

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crown Inn Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crown Inn Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.