Hotel Crown Eindhoven

Midden in het centrum Fijn hotel. Goed ontbijt

Gereisd met partner in juni 2019

• 10J.W. Koopman12-04-2019

Geweldig!

Mooi hotel, vlak bij station, centrum en bioscoop. Personeel is zeer vriendelijk en neemt de tijd. Restaurant is zeer goed. Ze hebben een open keuken dus je kan haast meekijken hoe je eten bereid word. Bediening is zeer goed en uiterst vriendelijk. Kok komt als er tijd voor is zelf ook nog even langs of alles naar wens is. Nu meerdere malen geweest in dit hotel, mede door de gastvrije sfeer voelt het haast als een tweede thuis.

Zakelijk gereisd in april 2019

• 2018
    6Monique Krans21-10-2018

Volgende keer een ander hotel

Ontbijt was prima, kamer erg klein en benauwd wel alles schoon maar er kan geen raam open het is net een sauna en veel herrie van de straat van het stap publiek

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 7Esther23-08-2018

Degelijk hotel op goede locatie

Wij verbleven in een executive suite. De kamer waar wij verbleven was schoon en het bed comfortabel. Uitzicht was zeer matig; op een plat dak/muur. Het ontbijt bood veel keus en was van goede kwaliteit. Echter vonden wij de service aan de balie maar matig, niet meer dan nodig.

Peter V | General Manager, Guest Relations Manager, 27-08-2018

Beste Esther,

Hartelijk dank voor je feedback. Goed te lezen dat het bed comfortabel was en het ontbijt naar wens. Ik zal je feedback m.b.t. de receptie bespreken met onze Front Desk Manager voor follow-up. Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Vincent14-08-2018

Zeker de moeite waard Voor een 2de keer

Een prima hotel. Niks mis mee. Personeel zeer vriendlijk. Doen zelf dat extra stapje voor je als je handen volt hebt. Lopen gewoon even met je mee. Top. Ligging is top. Ik ben hier geweest met mijn vrouw voor een duur van 3 dagen. We hebben ons prima vermaakt in de binnenstad van Eindhoven. Leuke terrasjes, winkels en goeie restaurants. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen

Peter V | General Manager, Guest Relations Manager, 19-08-2018

Beste Vincent,

Wat leuk om te lezen dat je verblijf naar wens is geweest en ik wil je dan ook bedanken voor deze prachtige score! Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

Peter V I General Manager, Guest Relations Manager, 24-08-2018

Beste Vincent , heel hartelijk bedankt voor deze geweldige score. Erg leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.! Met veel trots zal ik, jullie zeer positieve ervaring, delen met alle medewerkers. Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7D. Dijkstra24-03-2018

Niet voor een tweede keer.

Airco deed het niet goed. Het was snikheet in de kamer ( kamer 411) met als gevolg dat we twee nachten bijna niet hebben geslapen van de hitte. Wij vonden dit een zeer benauwde kamer.( misschien ventilatoren standaard op de kamers? ) Het ontbijt was voortreffelijk en werd goed aangevuld. De reden dat we hier niet meer terugkomem is nog niet eens het Crown hotel, want de ligging is ideaal met het station en stad bijna voor de deur, maar Eindhoven is een zeer ongezellige grauwe stad , waar je na twee uurtjes bent uitgekeken. Geen gezellgheid , grauwe straten , geen leuke aparte winkeltjes. Was niks aan. Maar gelukkig ligt Den Bosch vlakbij....deze prachtige stad heeft alles goedgemaakt. De volgende keer wordt het Den Bosch voor een paar dagen. In Eindhoven kom ik nooit meer.

Peter V / General Manager, Guest Relations Manager, 26-03-2018

Beste heer D. Dijkstra,

Hartelijk dank voor uw review en recent verblijf. Mijn excuses dat de airco niet naar behoren heeft gewerkt voor u. Heeft u hiervoor een melding gemaakt bij de front desk van het hotel? We hadden het probleem direct voor u kunnen verhelpen. Ik ben blij dat het ontbijt voor u naar wens is geweest.

Gelukkig is het hotel niet de reden dat u niet terug zult keren. Jammer dat u deze indruk van Eindhoven heeft gekregen. Die ervaring kunnen we zelf helaas niet veranderen.

Met vriendelijke groet, Peter V / General Manager

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Bianca07-02-2018

Mooie nette schone kamers

Mooie nette schone kamers

Peter V. | General Manager, Guest Relations Manager, 10-02-2018

Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw recente verblijf en deze goede review en score. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

Alleen gereisd in januari 2018

• 8Linda03-02-2018

Heerlijk verblijf

Fijn verblijf gehad! Vriendelijk personeel en zeer nette kamers, super schoon. Na de eerste nacht werd onze kamer ook weer netjes gemaakt. Complimenten aan de housekeeping.

Beste Lindsey_v,

Hartelijk dank voor deze mooie feedback. Ik ben verheugd te lezen dat alles in orde was voor u.

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Emma03-02-2018

Prima

Prima hotel, kamers netjes schoon, ontbijt oké.

Beste Emma,

hartelijk dank voor uw recent verblijf en deze mooie score! Graag tot een volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 8Erwin03-02-2018

Schone kamers

Genoten en mooie schone kamers

Peter V | General Manager, Guest Relations Manager, 05-02-2018

Beste Erwin, hartelijk dank voor deze review! Graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in februari 2018

6 tips over Hotel Crown Eindhoven

• Saskia, 05-05-2014

Omdat het in het centrum ligt, zou ik vragen om een kamer op een hogere verdieping. Wij sliepen in de koninginnenacht op de 6e en hebben helemaal niks van het lawaai op straat meegekregen.

• inediepenmaat, 25-07-2014

Een bezoek aan het Philipsmuseum is zeer de moeite waard. Eindhoven heeft op de markt een aantal hele gezellige terrasjes. Ook een lunch bij zout en zoet is aan te bevelen.

• musicmaestro, 20-09-2013

Zeker een "nieuwe" kamer nemen, een leuke verrassing staat klaar in de vorm van een Nespresso apparaatje + chocolade.

1 vraag over Hotel Crown Eindhoven

• fam. Visser, 15-06-2018

Personeel ronduit onvriendelijk

We boeken dit hotel elk jaar,dit jaar weer.Hadden we per ongeluk Crown Inn geboekt, i.p.v.dit hotel.Bij receptie waren de dames ronduit onvriendelijk.We vroegen of ze ons konden uitleggen waar dit andere hotel zat.Maar kregen alleen te horen dat we Direct onze auto van de parkeerplaats moesten halen.Nogmaals geprobeerd uit te leggen dat we in veronderstelling waren dat we dit hotel hadden geboekt en of ze wisten waar het andere hotel was maar kregen we te horen:hier vlakbij en zet je auto weg!

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektEngels, Nederlands
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats