Hotel Blue Collar

Kleine hotelsWeer vandaag15°12°
Hotel Blue Collar

5 reviews over Hotel Blue Collar in het Nederlands

Nooit meer in de slaapzaal

Karin, 22-10-2017

Ik slaap op de zaal van 35, op de foto ziet de plek er groot uit, in werkelijkheid is de ruimte 2x1.40 en dat moet je met z'n tweeën delen. Je kunt je koffer niet kwijt. Lekker bed maar de zaal is te warm en 's nachts branden er 17 lampen!! Ze kunnen niet uit, je ligt dus vol in het licht de hele nacht, vreselijk. De mensen die er werken zijn hartstikke aardig en de bar is heel gezellig

prijzen vliegen omhoog

marco, 20-6-2017

In juni geweest en wilde direct weer 3 kamers voor 2018 boeken. Dat kon niet. Nu weten we waarom: ze belden dinsdag terug dit jaar 116,- euro per kamer volgend jaar 161,- euro. Een verhoging van 40% !!! Op de vraag waarom: omdat genoeg mensen hier willen slapen." En als u niet wilt meneer dan ga je toch ergens anders naar toe. Ons maakt het niet uit" klantenservice : 0 . Mangement weigerde aan de telefoon te komen.

Goede lokatie

Joke, 12-6-2017

Bedden zijn goed, alleen slecht geslapen door de herrie van de gasten (slaande deuren / hard praten)

Chaotisch bij inchecken, daardoor lange wachtrij! Waarom niet eerder en verspreid inchecken? Dan is er minder irritatie!

Top geregeld!

T, 14-10-2016

Door een fout in het boekingssysteem was de kamer die wij in eerste instantie hadden geboekt al vol. Hierdoor kregen wij een upgrade!

Het beviel ons zo goed dat we nog een nachtje extra zijn verbleven!

Vriendelijk personeel, relaxte sfeer en lekker eten in het restaurant :)

Het centrum is wel een stukje lopen (20 minuten)

Wij hebben ons prima vermaakt!

Stijlvol industrieel

Dennis, 17-9-2016

Dit hotel bevind zich in het opbloeiende gedeelte van Eindhoven, Strijp-S. Een voormalig Philipsterrein.

Een hotel wat niet te vergelijken is met bijv. hotel van keten. Erg old/new school en industrieel. Erg goed eten en drinken.

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar mocht ik weer eens in Eindhoven zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Collar in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Collar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Collar scoort een 6.04 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: