Hotel Benno

23 reviews over Hotel Benno in het Nederlands

Waar-de- loos

Joris Mulder,
24-8-2018

na een geweldige vakantie in het buitenland met vrienden kwamen we savonds laat op eindhoven airport, vandaar dat we een hotel hebben geboekt in eindhoven. Het hotel was niet open toen we aankwamen om 23.00, daarnaast werd het nummer dat op de gevel stond niet opgenomen. Kortom een waardeloos hotel dat haar afspraken niet na komt, terwijl de betaling al ruim van tevoren was voldaan. Een heel negatief einde van onze schitterende vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hotel Benno, neer nooit meer!

De heer F.C. van Zuiden,
7-4-2018

Racistisch bekrompen eigenaar.

Mijn goede vriend en ik hadden een kamer voor 2 personen met losse bedden gereserveerd, Incheckdatum Dinsdag 27 Maart 2018, uitcheck datum Vrijdag 30 Maart 2018. Echter op Woensdag 28 Maart 2018 werkte onze key-card voor de kamer niet meer. Bij navraag bleek hij geblokkeerd vanwege niet tijdig ontvangen betaling, volgens de eigenaar van het hotel Benno. Hiertoe werden onze spullen en mijn ID-kaart gegijzeld;zo

Hiervan is aangifte gedaan bij de Politie wegens verduistering.

De eigenaar heeft ons Rascistisch en bekrompen bejegend. Omdat hij ervan uitging dat wij partners waren, maar wij zijn al enkele jaren goede vrienden.

Mijn goede vriend heeft een getinte huidskleur en spreekt perfect Nederlands.

Uitingen als zwarte, Djoeka=Bosnië er in Hindoestaan cultuur met die witte.

Wij gaan ook aangifte doen vanwege discriminatie.

Het ophalen van onze spullen/mijn ID-kaart Dinsdag 3 April <17:00u.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Benno.....Benniks

Jeroen,
24-9-2017

Goed, we beginnen met iets positiefs; het was schoon en de parkeergelegenheid is vlakbij. Receptie is vriendelijk. Ontbijt is redelijk.

Per ongeluk een kamer met gedeelde badkamer geboekt voor 70 euro.....een piepklein toilet in een douche op de gang. Dat dit een hotel mag heten! Het lijkt wel een studentenhuis.

Het ziet er van voren goed uit, leuk klassiek maar bij aankomst ga je via de achterdeur, de voorkant is een stampvol restaurant. Je moet dwars door dit restaurant naar een deur waar achter de kamers zijn...

Twee losse bedden waarvan bij één een poot mist. Bedden zijn slecht.

Zo gehorig, alsof de andere gasten bij je in de kamer staan. De hele nacht gaan mensen met piepende en in het slot vallende deuren naar het toilet waarbij goed te horen is wat ze doen. Kamer bevindt zich tegenover een terras wat ook goed te horen is.

Kortom, geen positieve bijdrage aan een weekendje Eindhoven, 'hotel' Benno.

Gereisd met partner in september 2017

Wakker wodde!!!

André,
15-8-2017

Dit is een nummer van Jovink en is ook van toepassing op de eigenaar van dit hotel. Als klant mag ik van een eigenaar van een klein hotel verwachten dat de kamers regelmatig worden gecontroleerd en zo niet dat er aan de klanten wordt gevraagd of ze tevreden zijn over hun verblijf. Dit hotel heeft enkele kleine verbeterpunten nodig. Bv. de douche. Om te douchen moet je de , kapotte slang, in de hand houden omdat de houder versleten is. (Dit is toch een kleine investering, eigenaar?) Er was een gezamenlijk toilet, waarvan de toegangsdeur ontzettend kraakte en piepte en er was géén zeep aanwezig. (Hoe is het mogelijk, dit toilet wordt, neem ik aan, toch elke dag schoon gemaakt?) De TV werkte niet goed en de afstandsbediening was niet te vinden op de kamer. Dat de toeristenbelasting zo duur is (3,50 per dag ,per persoon) is waarschijnlijk niet de schuld van dit hotel. Parkeerkosten bij het hotel waren €10,- per dag. Service van dit hotel was wel goed. Ontbijt ook. We hebben niet in dit hotel gegeten maar aan het concept van het restaurant was m.i. niets mis mee.

Gereisd met partner in augustus 2017

Rampzalig

Alain Kantelberg,
7-5-2017

Ik heb overnacht in dit veel te dure hotel, waarvan de kamers (te) klein zijn voor de prijs die men betaald, de hygiëne ver te zoeken is (schimmel in een gedeelde douche) en de eigenaren een geheel nieuwe definitie aan het woord “klantonvriendelijkheid” geven.

Per ongeluk is er bij het openen van een fles wijn op de kamer een deuk ontstaan in de wasbak, waarvoor mij 180,- euro in rekening werd gebracht. Toen ik dit netjes wilde afhandelen met de verzekering, werd mij een factuur verstuurd waarvan de wasbak opeens meer dan 300 euro kostte (terwijl de kamers inclusief de wasbak zwaar verouderd waren), zonder opgave van een bon, of kosten voor het plaatsen van de wasbak. Na vier weken op en neer gemaild, gebeld en langsgegaan te zijn bij “hotel” Benno, werd mij nog steeds geen fatsoenlijke specificatie gegeven van de kosten van het verplaatsen van de wasbak.

Dit, terwijl de eigenaar mij vertelde er “nog een op voorraad te hebben”. Ook kreeg ik een factuur met zogenaamde “dervingskosten”, waarvoor ik 200 euro zou moeten betalen. Juridisch gezien ligt deze verantwoordelijkheid bij het hotel. Daarnaast werden mijn e-mails niet beantwoord, is mij regelmatig voorgelogen dat de “eigenaar niet aanwezig was”, en eisten zij daar bovenop nog eens 387,- euro voor de opgelopen schade. Daarnaast ben ik zeer onvriendelijk behandeld door de eigenaren van dit sterk verouderde hotel, dat eerder de naam “Hotel Schimmel” verdient, dan “Hotel Benno”, en verleenden zijn geen enkele medewerking aan het maken van een correcte factuur zodat de verzekering het gat in de wasbak netjes kon vergoeden.

Naast deze onfortuinlijke omstandigheden, hebben de eigenaren mij verteld “het maar te laten zitten”, waardoor ik niets bij de verzekering kan indienen. Nogmaals: dit is allemaal op een uiterst onprofessionele manier gebeurd, en ik adviseer de eigenaren dan ook een cursus ondernemersrecht te volgen. Daarnaast zijn de kamers gehorig, slapen de bedden als een blok beton en is er veel geluidsoverlast door de flinterdunne deuren.

Als ik iemand goed advies kan geven is het het volgende: blijf ver weg bij dit “Hotel” en de eigenaren daarvan. Ze proberen duidelijk extra geld te verdienen aan gasten, en zijn niet in staat om een “Hotel” te runnen. Het moge duidelijk zijn dat deze mensen geen enkele cent meer krijgen voor een wasbak van 20 jaar oud, wat evident is toen ik via het juridisch loket hen met hun rechten confronteerde. Toen werd dit alles weggeschoven, wat getuigt van het niet professionele handelen van dit hotel. Ik had achteraf liever op straat geslapen dan in dit verschrikkelijke “hotel”.

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Verschrikkelijke service

3-12-2016

Meest klantonvriendelijke hotel waar ik ooit ben geweest.

Gereisd zakelijk in januari 2016

Matig....

Karen
15-11-2015

Prima bedden, maar douche was ronduit vies. Water liep niet door, vieze kit, vergeeld douchegordijn. S nachts werd naast onze kamer door het bar personeel nagepraat en kratten werden versleept en gestapeld.

Ontbijt was redelijk. Niet voor herhaling vatbaar, zeker niet voor die prijs (130€ Voor 3 personen)

Gereisd met vrienden in november 2015

Fantastische plek

Carola333
20-6-2014

Tijdens het WK en het Guus Meeuwis concert hebben we overnacht in dit hotel, en ik kan alleen maar zeggen: voor herhaling vatbaar.

Als ik weer naar Eindhoven ga, dan dit hotel zeker weer.

Schoon, klantvriendelijk en een supergoed ontbijt!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Goed door de weeks, rampzalig in het weekend!

Adriaan van der Sar
15-1-2012

5 nachten verbleven in dit hotel. 1 persoonskamer was redelijk, maar toe aan vernieuwing (vlekken in tapijt, oud bed, te grote kast, geen afstandsbediening bij tv, enz....)

3 nachten door de weeks was lekker rustig slapen. In het weekend is het rampzalig. Schreeuwende jongeren midden in de nacht, tot diep in de nacht muziek uit het restaurant er onder. Erg vervelend als je wil slapen.

Verder was het prima, service goed. Ligging ideaal, vriendelijk personeel.

Internet was k*t, alleen bereik beneden in de lobby.

Gereisd zakelijk in januari 2012

Knus en Gezellig hotel

Vincent Smeenk
26-2-2011

We hadden via veiling kaartjes kunnen scoren voor PSV - LILLE en dachten pakken er ook mooi een hotelovernachting bij. Naar lang zoeken op het internet kwamen we dit hotel tegen. Binnen 5 minuten ben je bij het PSV stadion en een paar minuten later ben je ook midden in het Centrum van de stad. Parkeergelegenheid achter het hotel, hiervoor hoefden wij niks voor te betalen. We waren iets te vroeg, maar konden direct wel in onze hotelkamer. Kamers zijn eenvoudig maar wel goed, wat ik wel jammer vond is dat je geen eigen toilet op je kamer hebt, deze zijn op de gang. Bedden waren goed echt heerlijk geslapen. Ontbijt was ook fantastische, broodjes, eieren, enz werden vers gebakken. Personeel was echt vriendelijk en heel behulpzaam. Zeker een aanradar. Mocht ik nog een keer moeten overnachten in Eindhoven dat ga ik dat zeker hier weer doen!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Benno in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Benno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.