Hotel Amrâth Eindhoven

• Kinderopvang

39 reviews over Hotel Amrâth Eindhoven

• 3Dennis08-10-2019

Smerig, bah

Super stoffige kamer, de schoonmakers is na haar vakantie van 6mnd nooit meer terug gekomen, ook vieren de spinnen hoog tij

Front Office, General Manager, 19-10-2019

Beste Dennis,

Wij betreuren ten zeerste wat er is gebeurd tijdens uw verblijf. Dit is niet de standaard die wij hanteren als hotel. Geeft u ons een berichtje via mail of telefoon dan bekijken we de recensie samen, mocht daar behoefte aan zijn.

Met gastvrije groet, Front Office

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Geheimpje11-08-2019

Prima verblijf

Prima verblijf ontbijt was goed Het. Enige nadeel was dat de badkamer erg klein was samen douchen was dus niet mogelijk

Front Office, General Manager, 18-08-2019

Beste Geheimpje,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over het verblijf en ons ontbijt.

Wij hopen u in de toekomst wederom in ons hotel te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet, Front Office

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Ard en Sandra Dollenkamp14-02-2019

Super service

Zeer vriendelijke receptie medewerkster alles top geregeld.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    6R. Evers13-11-2018

Net prima voor 1 nachtje!

Gedateerd hotel! Toiletbril was niet schoon! Douche gordijn is zoooo jammer! Bed was goed! Uitzicht zullen we het maar niet over hebben! Ontbijt prima! Personeel was klantvriendelijk! Mooie fietsafstand van het centrum!

Gereisd met partner in november 2018

• 5Gerjeanne16-03-2018

Geen aanrader

Erg kleine kamer en badkamer. Alles verouderd en gehorig. Weinig sfeer in het hotel. Loopafstand tot het centrum is goed te doen en gratis parkeren op eigen terrein is een plus.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    9Mieke12-06-2017

Aanrader voor 1 nacht!

Wij hebben dit hotel geboekt voor overnachting naar concert. Het is daarvoor een uitstekend hotel. Goed bereikbaar, gratis parkeergelegenheid en maar een half uurtje lopen naar het stadion / kwartiertje naar het centrum. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant heeft geen uitgebreide kaart, maar was wel lekker. In verband met het concert wordt er ook rekening gehouden met snelheid. Ontbijt is ook goed voor elkaar. Ruim keus.

Badkamer inderdaad wat klein, maar wel schoon. Waterdruk was aan de lage kant. Maar dat was ook het enige minpunt.

We hebben voor volgend jaar hetzelfde hotel wederom geboekt!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

8Frau08-05-2016

Het hotel was goed en we hebben heerlijk geslapen.

Het hotel was goed te vinden en had een eigen parkeerterrein. We hebben een heerlijk ontbijt gehad

Gereisd met partner in april 2016

• 4Debbie07-05-2016

Geen vriendelijke personeel en stinkende badkamer

Personeel is helaas niet behulpzaam en op de hoogte wat hier in de omgeving te doen is. Geeft niet uit zichzelf een plattegrond van de omgeving en als je wat vraagt weten ze het 9 van de 10 x het niet.

Badkamer droogt niet goed, wc heeft een nare geur en onderhoud is erg achterstallig. Daarnaast te weinig parkeer plekken, geen mini bar op de kamer en alles deuren op de gang gaan heel hard dicht

Vind de prijs per nacht niet in verhouding met andere hotels. Jammer, zal hier niet meer terug komen.

Gereisd met partner in januari 2016

• 7Grooveman105-12-2015

Heerlijk hotel, op de zeer slechte douche na

Dit hotel heeft vele pluspunten; erg centraal in Eindhoven, heerlijk eten in het restaurant, heerlijke bedden, prima Wifi, mogelijkheid om je ontbijt in te wisselen voor een lunchpakket. Het enige (grote) nadeel is de ontzettend slechte douche. Dat je in de badkuip moet douchen is geen probleem. Maar de druk van de het water wel. Zelfs uit de kraan kwam nog een hardere straal. Daarnaast was het geen thermostaat, dus iedere 10 seconden moet je opnieuw de juiste temperatuur zoeken. Dit is voor mij de reden dat ik hier niet meer terugkom. Daarnaast mistte een minibar, geen must, maar wel fijn.

Alleen gereisd in december 2015

• 5george2129-11-2015

Matig hotel

Kamers zijn niet echt groot. De badkamer is te klein. Douchen in het ligbad en als de buren de kraan opendraaien sta je onder een koude douche. De afzuiging in de badkamer is minimaal. De dinerkaart heeft veel te weinig keuzes. Ik had fish en chips. Wel kabeljouw maar rechtstreeks uit de diepvries van de Macro met een slechte paneerlaag. De chips moest ik maar uit de gezamenlijke patatbakjes van mijn dishgenoten opscheppen. Ook mijn tafelgenoten vonden het eten onder de maat.

Gereisd met vrienden in november 2015

2 tips over Hotel Amrâth Eindhoven

• stevens, 26-11-2011

dikke aanrader voor clienten optical expres..loopafstand en gratis parking bij het hotel.

• Anne Lodewijks, 28-10-2014

Ik zou iedereen aanraden om te ontbijten; heerlijk uitgebreid en de ontbijtdame maakte zelfs voor ons verse poffertjes!

0 vragen over Hotel Amrâth Eindhoven

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart