Chalet
9,7

6 reviews over Chalet Watertent (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Fam van Buren/Wilbrink,
28-9-2018

Een zeer mooi, goed uitgerust allround recreatiepark, met heel veel mogelijkheden in een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk

Annelien Brunink,
1-9-2018

De waterlodge is in één word geweldig! Ruim en fantasch gelegen. Ook de bedden lagen heerlijk, zelf die van de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig en heerlijk!

C van Lieshout,
9-11-2017

In 1 woord geweldig! Als je aankomt heb je al een prachtig uitzicht. Het terras is opvallend groot, met ruime tafel en grote lounge bank. Als je de tent binnenkomt, vergeet je meteen dat het een tent is: mooi interieur en alle luxe. De slaapkamer met een mooi hemelbed en fantastisch: een bedstede. Alles is aanwezig en TerSpegelt denkt aan alles (inclusief welkomstpakketje met schoonmaakmiddelen). Zelfs met slecht weer, fantastische ervaring (lekker verwarming aan 😊). Aanrader! Het park zelf is net zo mooi: lekker ruim opgezet, alle faciliteiten (lekker eten bij De Keizer) en zeer goed onderhouden. Ook het winkeltje op de camping heeft alles wat je nodig hebt!

Gereisd met partner in oktober 2017

Het was echt boven onze verwachtingen alles was gewoon goed en geweldig!

Die bedden liggen heerlijk en de douche was echt super!

Alles was super schoon, werkte prima en was zo gezellig ingericht.

En het uitzicht was ook echt buitengewoon prachtig !

De service was ook fantastisch!

Kortom voor ons kon het echt niet beter!!

Wij zijn echt uitgerust en zullen TerSpegelt echt heel erg missen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super mooi, maar vertel t niemand!!

Adje,
22-5-2017

Erg mooie ligging en uitzicht. Prima ingericht verblijf en in t zonnetje BBQ en relaxen op de loungebank met een pilsje of wijntje.

Heerlijke bedden, wel gehorig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Zucht.....

Ellen
28-4-2016

Wat een heerlijke vakantie gehad! Zelfs met koud en regen weer.....Erg ruim, fijne bedden, super uitzicht en toch nog even kunnen genieten van de hangmat boven het water met een klein zonnetje erboven. Ik zou hier graag terugkomen in de zomer!!

Let wel op de steile trap met kleinere kinderen en ons zoontje van 6 was uit bed gevallen en zat met 1 been klem in de kier achter t bed....maar daarna gewoon opgelost door t op te vullen met kussens.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Watertent (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting) in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Watertent (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Chalet Watertent (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)