Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)

Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)

9.2Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Eersel

Op vakantie geweest naar WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)?

9.2Fenomenaal

• 9.2Inrichting

Chalet info

Meer chalet info
    Tonen op kaart

8 reviews over Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)

• 2019
      8Maartje09-12-2019

Top vakantie!

Heerlijke week gehad.. De Waterlodge is ruim en heeft een mooie centrale ligging. Wij misten alleen wat leukere/spannende glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sandra Rebel04-12-2019

GEWELDIG!!

Al 4 jaar gaan we in de zomer met ons gezinshuis op vakantie in TerSpegelt. Ook voor 2020 hebben we weer een waterlogde geboekt. Ieder jaar waterlodge nummer 9. Een mooi rustig plekje waar je helemaal kunt ontspannen ondanks de 6 kinderen. Van alle gemakken voorzien is deze waterlodge en we genieten van het buitenleven en buiten koken want er is een BBQ bij de waterlodge aanwezig. Ook genieten de kinderen van de activiteiten die er aangeboden worden en ze vervelen zich geen moment. Als ze even geen zin hebben in een activiteit en willen chillen is deze waterlodge voorzien van een hoekbank zowel binnen als buiten of liggen ze lekker in de hangmat die boven het water hangt. Er is wifi in de waterlodge dus dat kan al niet meer stuk. We genieten altijd enorm van deze week en van wat TerSpegelt te bieden heeft. Het is er gewoon SUPER!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
      9Fam van Buren/Wilbrink28-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Een zeer mooi, goed uitgerust allround recreatiepark, met heel veel mogelijkheden in een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Annelien Brunink01-09-2018

Heerlijk

De waterlodge is in één word geweldig! Ruim en fantasch gelegen. Ook de bedden lagen heerlijk, zelf die van de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10C van Lieshout09-11-2017

Geweldig en heerlijk!

In 1 woord geweldig! Als je aankomt heb je al een prachtig uitzicht. Het terras is opvallend groot, met ruime tafel en grote lounge bank. Als je de tent binnenkomt, vergeet je meteen dat het een tent is: mooi interieur en alle luxe. De slaapkamer met een mooi hemelbed en fantastisch: een bedstede. Alles is aanwezig en TerSpegelt denkt aan alles (inclusief welkomstpakketje met schoonmaakmiddelen). Zelfs met slecht weer, fantastische ervaring (lekker verwarming aan 😊). Aanrader! Het park zelf is net zo mooi: lekker ruim opgezet, alle faciliteiten (lekker eten bij De Keizer) en zeer goed onderhouden. Ook het winkeltje op de camping heeft alles wat je nodig hebt!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Fam.Maan01-09-2017

Meer dan fantastisch ! Echt vakantie! Geweldig!

Het was echt boven onze verwachtingen alles was gewoon goed en geweldig! Die bedden liggen heerlijk en de douche was echt super! Alles was super schoon, werkte prima en was zo gezellig ingericht. En het uitzicht was ook echt buitengewoon prachtig ! De service was ook fantastisch! Kortom voor ons kon het echt niet beter!! Wij zijn echt uitgerust en zullen TerSpegelt echt heel erg missen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Adje22-05-2017

Super mooi, maar vertel t niemand!!

Erg mooie ligging en uitzicht. Prima ingericht verblijf en in t zonnetje BBQ en relaxen op de loungebank met een pilsje of wijntje. Heerlijke bedden, wel gehorig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Ellen28-04-2016

Zucht.....

Wat een heerlijke vakantie gehad! Zelfs met koud en regen weer.....Erg ruim, fijne bedden, super uitzicht en toch nog even kunnen genieten van de hangmat boven het water met een klein zonnetje erboven. Ik zou hier graag terugkomen in de zomer!! Let wel op de steile trap met kleinere kinderen en ons zoontje van 6 was uit bed gevallen en zat met 1 been klem in de kier achter t bed....maar daarna gewoon opgelost door t op te vullen met kussens.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

1 tip over Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)

• Corina, 04-12-2019

Als het heet dreigt te worden tijdens je verblijf, neem dan een ventilator mee.

0 vragen over Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting)

Chalet WaterLodge (TerSpegelt) (Bijzondere overnachting) info