Camping Recreatiepark TerSpegelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°9°
Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

1148 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige camping om lekker bij te komen

Jan Smeets
9-10-2018

Mooie verzorgde camping met alle gemakken. Ideaal voor kleine kinderen maar ook voor stelletjes.

fantastische en goed geregeld park.

Smith
9-10-2018

Voor ons (6 volwassenen en 6 kinderen van 3 t/m 14 jaar) waren de huisjes toereikend. Zeker als je je gedraagt zoals je thuis ook zou moeten doen. Een zeer goed animatieteam met veel inzet en enthousiasme. Schone camping en veel waterplassen. Prachtige voetbalgelegenheden, tennisbaan, tafeltennis (meerdere tafels) Een mooie glijbaan in het binnenbad en zelfs glijbanen in het buitenbad. En als dat nog niet genoeg is een tokkelbaan boven de plas. Twee mooie BMX fietsbanen. Theater, disco. Samenvattend een prachtige recreative en zeer sportieve camping, waar je ook rust vindt.

Voor herhaling vatbaar

Jeroen en Ria
7-10-2018

Mooie en hartelijke Camping.

fantastisch

dina tak
5-10-2018

was een heel mooi staan plek recht tegen over het strand .

met afvoer en tv kabelaansluiting .

zwembad en speel gelegenheid was fantasie .

winkel piekfijn en schoon en alles wat je wil kopen kun je daar voor terecht .

kinderboerderij ook heel leuk en goed onderhouden .

gewoon een leuk en gezellig verblijf .

zullen er zeker weer terug naar toe gaan en is zeker aan bevelen voor jong en voor oud

Kei leuk!

F. Sperling
3-10-2018

Er is heel veel te doen voor jong en oud. De chalet zag er netjes uit, evenals het hele park. De service was heel vriendelijk. Doordat het park kindvriendelijk is, heb je zelf ook tijd voor ontspanning!

Geweldig

Henk Volbeda
2-10-2018

Onze dochter had een water lodge gehuurd in het weekend van 28 september tot 1 oktober om haar 50 ste verjaardag te vieren. wij hebben de receptie gevraagd of wij eerder het park op konden om de lodge te versieren. Kortom wij hebben een geweldige mede werking van hun gehad en niets was hun teveel, mede door hun medewerking kunnen wij zeggen het was een geweldig weekend en wij komen zeer zeker hier nog eens terug. Wij bevelen een ieder dit park zeer zeker aan. In een woord het hele park en medewerkers Geweldig nogmaals onze dank

Manon
30-9-2018

Een geweldige camping. Ondanks het mindere weer hebben wij echt genoten. Het ontvangst was ontzettend warm, sanitair erg ruim en schoon, speeltuin voor ons zoontje van 4 geweldig en binnenstrand een topper. Kortom: een echte aanrader. Er is zoveel te doen, ook voor oudere kinderen. Het belevings pad was ook heel leuk om te doen met de kids.

Sjh Strijker
25-9-2018

Een mooi park genoeg aanbod voor de kinderen van alle leeftijden. Tip neem je (cross)fietsen mee voor de kinderen.

Enigste nadeel die ik me kan verzinnen is dat het water op het sterrenstrand mega koud is voor de jongere kinderen maar wel heel leuk opgezet is en de kinderen zich prima vermaken.

Zwembad vindt ik ook niet zo hygienisch vooral de vloer 😫 tip badslippers

fantastisch

J franssen - koolen
24-9-2018

wij kwamen aan en wisten niet precies hoelang dat we bleven, ja doe maar 10 tot 14 dagen.

we moesten meteen betalen, wat we eigenlijk op een campings niet gewend waren maar we kregen het geld terug als we eerder naar huis gingen oke een prima regeling. we konden een plekje zoeken wat nog vrij was. We kregen contact met de buren die een maand bleven en zij vertelde ons wat ze betaald hadden dat was een heel stuk minder dan van ons dat hadden ze toch bij de balie moeten zeggen maar ja wij hadden betaald, toen moesten we bij de balie zijn en vertelde dit ja dat waren ze vergeten maar het werd veranderd naar een maand en kregen geld terug, wat wij een groot pluspunt vonden van de camping dat ze dat deden wij vonden het daar heerlijk vertoeven en een pluim voor het onderhoud van toiletgebouw super een dikke 9

Het was een prima plekje

Een park voor jong en oud.

fam. de Wit
24-9-2018

Het sterrenstrand is uniek voor kinderen. Het animatieteam is geweldig. Het personeel super vriendelijk. Ook buiten het park genoeg te beleven.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.