Camping Recreatiepark TerSpegelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°14°
Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

993 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Heerlijk!

Marcella Blokker
20-6-2018

We verbleven in een waterlodge met 7 personen. Heerlijk lang weekend gehad. Goede bedden, fijne douche, keuken goed uitgerust. Genoeg plek om je spullen op te ruimen. Lekker veel buiten ruimte. Prachtig uitzicht. Er is meer dan genoeg te doen op de camping. We vonden het allemaal jammer dat we alweer naar huis gingen.

Aanrader

S. Hazen
18-6-2018

Echt een fijn park. Wat een gastvrije kindvriendelijke mensen vd receptie tot de bediening. Iedereen had oog voor onze meiden. Een aanrader

Fantastiche aanrader voor gezinnen met kinderen!

Fam. Uijl
18-6-2018

Fantastische camping! Wij zaten in een loungecabin met uitzicht op het kleine speeltuintje waar onze dochter van 2 heerlijk kon spelen. Onze ligging was perfect, want we zaten dicht bij de receptie en supermarkt, we hadden een klein speeltuintje op ons veldje, en tegenover ons veldje was de grote speeltuin. Voor het overdekte sterrensrand moesten we een eindje wandelen. Aardig personeel, mooie omgeving, leuke accommodatie, veel activiteiten voor kinderen kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Zeer gezellige camping

Fam. Suijkerbuijk
18-6-2018

Zeer gezellige familie camping voor jong en oud

In eerste instantie deed de canping heel groot aan maar door de kleinere veldjes geeft het toch het gevoel dat je op een niet zo grote camping staat wat ik zeer kan waarderen. Zelf hebben we op een kinderveldje gestaan wat natuurlijk ideaal is voor de kinderen. Het is ook goed doordacht dat als je rust wilt niet op een kinderveldje wordt gezet maar op een veld met minder 'herrie'.

Super genoten op deze kindvriendelijke plek!

Leonie mulder
16-6-2018

Superleuk voor kinderen, de overdekte zandspeeltuin! De plas buiten met glijbanen

Super!

Derks
15-6-2018

Wij verbleven in de superluxe WaterLodge. Deze is heerlijk rustig gelegen en je hebt hier een superuitzicht! Alle faciliteiten waren ook top en alle medewerks heel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar dus!

Hartstikke leuk

Van Vleuten
15-6-2018

Het is een mooie camping, met veel speelmogelijkheden voor kinderen, met heel vriendelijk personeel en heel schoon sanitair.

Uitstekend

Vanderhasselt
13-6-2018

Wij vonden alles super leuk: de activiteiten voor de kinderen, de omgeving, de tipitent, de sympathieke mensen die daar werken...het was SUPER! Hopelijk tot snel!

Voor herhaling vatbaar!

F.
13-6-2018

We hebben gebruik gemaakt van een loungecabin.

Deze had een prima ligging.

De veranda was ook ideaal.

Er was een klein minpuntje.... De vloer van de loungecabin kraakte en de deuren van de slaapkamer en badkamer piepte.

Super vakantie

Verena
7-6-2018

+ programma voor de kinderen

+ hygiene top

+ top medewerker

+ ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.91 uit 10 op basis van 1016 reviews.