Camping Recreatiepark TerSpegelt

8.6Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten in het zuiden van Nederland bij Camping Recreatiepark TerSpegelt. Een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Kies jij voor een kampeerplaats of een luxe glampingaccommodatie? Binnen een half uur sta je trouwens in het centrum van Eindhoven vanaf Eersel.

Contact

1385 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt

• 3Ruud Jehae14-01-2020

Huren Bosvilla NIET DOEN !!!

Huren Bosvilla NIET DOEN !!!!

Veel te veel geld voor wat je krijgt, namenlijk een verouderde zooi. Te kleine stinkende koelkast, veel missend gerei in de keuken. Internet ultra ultra traag en op kleine plek in het huis en zeker niet te doen met 12 man, TV is analoog met een paar zenders en veel ruis en soms stilstaand beeld. De rest is een beetje viezig en smoezelig, plinten afwerkingen enzo. Afvoer is verstopt, overal in het huis zijn lampen kapot. Klachten doorgegeven, wordt niets mee gedaan. Advies NIET DOEN !!!!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Kristel, Marketing en communicatie, 22-01-2020

Hallo Ruud, Wij vinden het (zoals ook telefonisch aangegeven) jammer om deze review te lezen aangezien wij meerdere malen contact hebben gehad met de contactpersoon van uw groep. Veel van bovenstaande punten hebben wij opgepakt of zijn we aan het oplossen. Er is een nieuwe koelkast geplaatst, toiletten zijn vervangen, met de komst van glasvezel zijn wij in de mogelijkheid om WiFi/TV te verbeteren en de twee kapotte lampen zijn vervangen. We hebben uw gezelschap hier ook van op de hoogte gebracht en betreuren het dan ook dat deze review geplaatst wordt. Ondanks dat u de BosVilla niet aanbeveelt aan anderen, zien wij u tijdens de kerstvakantie wel weer terug voor een verblijf in onze groepsaccommodatie. Aangezien uw groep nogmaals bij ons geboekt heeft.

Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    9Theo Konings11-12-2019

fantastisch, zeker naar toe gaan

Mooi hotel, het enigste dat in deze periode (december) open blijft. Zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding en toch evengoed als in zomerperiode aan volle prijs Zeer goed uitgebaat en vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in december 2019

• 9Familie Scholtes13-11-2019

Ruim, gezellig en een fijne omgeving!

Ons verblijf was in de Bosvilla van TerSpegelt, aan de overkant van het recreatiepark. Een heerlijk verblijf voor een grotere groep vrienden inclusief kinderen. Een aantal jaar geleden waren we hier al geweest en omdat het zo goed was bevallen zijn we begin dit jaar nog eens gegaan. Rondom de Bosvilla kun je heerlijk wandelen met de vele routes van de Natuurpoort en achteraf hebben we ook nog in het zonnetje gezeten bij de Keizer voor een lekkere borrel. We komen zelf uit de omgeving en hebben meteen het gevoel er even uit te zijn. De Bosvilla zelf is goed uitgerust met grote (slaap)kamers en goede bedden. Alles is ruim, schoon en netjes maar het interieur van de badkamers is wel iets verouderd en minder luxe dan de rest van de villa. Wij komen zeker nog eens terug voor een ontspannend weekendje!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Sonny en anita25-10-2019

Niet autovrij. Voor wie wil

Fantastische camping. Wat wil je nog meer . Alleen jammer dat t geen auto vrije camping is. Ze zeggen van wel. Maar er is geen controle op. Vooral onze oosterburen parkeren waar ze willen. HEEL ERG .JAMMER voor deze camping en voor ons een reden om niet terug te komen. En wij zijn niet de enigste .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9fam verhees25-10-2019

super!

Super leuke camping, mooie natuur in de omgeving, sterrenstrand is erg leuk ook bij slechtweer, het zwembad ziet er super netjes en schoon uit.

• 8Eetgelegenheden

• 5lindsay24-10-2019

liever nooit meer

kinderstoel huren is zonde van je geld je komt niet eens boven tafel uit dus kind zit onder tafel erg zielig. ook de wifi is heel erg slecht gebruik het maar niet. ook kinderbedje wat we gehuurd hebben 1e was stuk maar je moet alles zelf ophalen bij de receptie dus je sjouwt je een breuk. ook de app werk niet optimaal. zwembad en strand zijn wel erg leuk voor kleinere kinderen alleen het water in het strand is koud veel te koud mijn zoontje kwam er blauw uit.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Cees24-10-2019

Prachtig

Geweldige camping, zowel mét als zonder kinderen. Schoon sanitair, goede voorzieningen, prima zwembad ( ook voor ouderen). Mooie omgeving!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marjon21-10-2019

Ondanks het regenachtige weer een toppertje

Wij zijn in de herfstvakantie een week in een stacaravan verbleven op ter spegelt Het weer was niet heel erg geweldig maar desondanks hebben we een geweldige week gehad Er werd veel georganiseerd wat onze kinderen heel leuk vonden knutselen bingo disco en natuurlijk het zwembad en sterrestrand De stacaravan tussen de seizoen plaatsen was ook prachtig netjes in gericht en van alle gemakken voorzien Al bij al een geweldige week gehad echt een aanrader

• 10Eetgelegenheden

• 9Michiel19-10-2019

Erg vriendelijke ontvangst! Zeer nette camping en vriendelijk personeel

31 tips over Camping Recreatiepark TerSpegelt

• Cindy, 04-05-2014

Ik zou de volgende keer wel een fiets meenemen, want het was een aardig stukje lopen naar het zwembad en strand.

• bertudink, 19-06-2013

markt Lommel , fietsen op de hei, dagje eindhoven, pretpark duitsland

• Bamo, 02-08-2013

Over eetgelegenheden op het terrein: onze ervaring: cafetaria is prima, restaurant beter niet doen, pizza? Echt niet goed (bv veel te zout). Daar en tegen kunnen wij Italiaans restaurant La Porta ten zeerste aanraden. Ze bezorgen wel TRAAG, dus beter zelf ophalen, maar SUPER lekker.

63 vragen over Camping Recreatiepark TerSpegelt

• K.C. Versteden, 20-12-2019

Plaats camping

Wij willen zomer 2020 graag naar ter spegelt met caravan. Wat is een geschikte standplaats of welk veldje is praktisch voor jonge kinderen? We komen met een kind van 5 en 2 jaar. Een klein speeltuintje op het veld is dan dus fijn want ze kunnen nog niet alleen weg. Heeft iemand (praktische) tips?

• Janne, 08-08-2019

Sterrenstrand

Is zwemkleding voor volwassenen verplicht binnen bij het sterrenstrand of mag je ook in je gewone kleding binnen?

• Sandra, 28-06-2019

Rups

In hoeverre is er veel overlast van de rups?

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine