Camping Recreatiepark TerSpegelt *****

Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,9

WebsiteLink naar website

Weer vandaag7°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

930 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Heerlijk genoten

S Hoeks, 20-1-2018

In september een heerlijk weekend in de waterlodge verbleven met 8 personen. Het was zeer luxe met mooi uitzicht op het water; een echt vakantiegevoel. De waterlodge was groot en van alle gemakken voorzien. De accommodatie is goed ingericht en je miste niets. Het park is mooi en goed onderhouden. Een echte aanrader!

Fantastische camping...

Fam. Langeveld, De Zilk, 12-12-2017

Camping TerSpegelt is in één woord: Fantastisch! Werkelijk alles klopt hier van A tot Z. Het park is super schoon, er is hier veel te doen zowel met mooi als met slecht weer, de animatie is van absoluut hoog niveau, het personeel is super vriendelijk van de receptie tot de technische dienst aan toe (je wordt zelfs herkend, zelfs met je naam, door het personeel, komen hier al 4 jaar)... Ons zoontje van nu 8 jaar wil dan ook absoluut nergens anders meer heen en wij? Wij snappen hem compleet en gaan hier ook graag in mee, wij willen ook niets anders meer... Als we een keer een zondagje niets te doen hebben, gaan we gewoon een dagje 'TerSpegelt' doen, dat zegt natuurlijk genoeg want we moeten er ruim 2u voor rijden. Kortom TerSpegelt is de Zoover Award dubbel en dwars waard!

Geweldige vakantie

Tjeerd, 20-11-2017

Zeer goede camping voor alle kinderen is er wel wat te doen

De fietscrossbaan vonden het aller mooist

De Animatie voor de kids is ook perfect

Kristel, Marketing en communicatie, 23-11-2017
Hoi Tjeerd, bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat jullie hebben genoten. Hopelijk zien we jullie snel weer eens terug bij TerSpegelt.

Geweldig genoten van een hele leuke camping.

Dorien, 10-11-2017

Goede service van de camping. Bij aankomst hadden we nog een klein beetje gas, ik belde naar de receptie en tien minuutjes later stond er iemand van de service dienst. Mijn man zei, pas op dat je niet uit glijd want het is glad op de tegels. Vervolgens kwam ik de volgende middag terug van het strandbad en was er personeel de stoep aan het schoon cleanen... wat een service, echt top

fantastisch, komen zeker nog terug

paul, 4-11-2017

het eten was lekker, kamers in orde, vriendelijk personeel, eten was gevarieerd, goede ligging

Heerlijk, rust, prachtig naseizoen

Van den Boogaard, 1-11-2017

Camping terspegelt is top, naseizoen gehad met twee kids, 11 en 12. Heerlijk elke weekend en de herfstvakantie op de camping met uitzicht op het sportwater/strand. Prachtig is dat. Helaas aan de ene kant mogen er geen honden op de camping, die hebben we elk weekend naar mijn ouders gebracht, gelukkig kon dat bv anders had ik er wel van gebaald. Aan de andere kant vind ik een hondvrije camping ook wel weer fijn, schoon, rustig enz. We hebben ervan genoten, net zoals vorig jaar!!!

Laat je niet meer los, geweldig, onvergetelijk dus

Wil smits, 31-10-2017

Als je niet wilt ontspannen is dit geen goed adres. Je gaat naar Terspegelt voor een optimaal vakantie gevoel en die dromen die je hebt komen daar ook uit.

Feest!!!

fantastisch

fam van Vlierberghe, 29-10-2017

mooie camping, super animatie!

Een fantastische plek in het Brabantse.

Fam. Moers, 25-10-2017

Prachtige waterlodge gehuurd. Ruim van opzet, sfeervol ingericht, luxe en zelfs een vaatwasser. Het uitzicht over het water met zonsondergang was formidabel. Vriendelijke camping met op en rondom de camping legio mogelijkheden om je te vermaken, ook met volwassenen. Restaurant de keizer heerlijk van eten en super vriendelijke bediening.

Super fantastisch

Een zeer tevreden gast, 24-10-2017

Het personeel was overal super vriendelijk . Schone toilet en douche ruimtes . Supermarkt heeft alles wat je nodig hebt en gezellige medewerkers. Gen minpunten te vinden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.92 uit 10 op basis van 953 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: