Camping Recreatiepark TerSpegelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,8

Omschrijving
Genieten in het zuiden van Nederland bij Camping Recreatiepark TerSpegelt. Een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Kies jij voor een kampeerplaats of een luxe glampingaccommodatie? Binnen een half uur sta je trouwens in het centrum van Eindhoven vanaf Eersel.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

Laatste review

Peter,
12-12-2018

Plaatsen zijn dik in orde, camping is goed onderhouden.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

1166 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Peter,
12-12-2018

Plaatsen zijn dik in orde, camping is goed onderhouden.

Een gastvrije en zeer mooie camping alleen maar lo

Bart dircksens,
6-12-2018

En zeer fijne camping met gastvrij top

Fleur, Marketing en communicatie, 7-12-2018
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je onze camping zo gastvrij vindt. Hopelijk tot snel!

top vakantie geweldige camping dikke aanrader

marjon van huijkelom,
16-11-2018

wij zijn in de herfstvakantie een weekje bij ter spegelt geweest met 2 kinderen van 3 en 5 jaar we hebben in de cabin lounge gezeten we hebben erg genoten we hadden natuurlijk ook pracht weer maar de camping was ook fantastisch veel te beleven voor jong en oud super animatie mijn kinderen heb op en top genoten huisje was ook top en heel schoon wat ik erg waardeer dus weinig op of aan te merken

Direct boeken

Je wilt niet meer naar huis!

Arjan maalderink,
6-11-2018

Het helpt je echt als je van te voren de app installeert of de website raadpleegt van wat er allemaal te beleven valt. Op deze manier kun je je dagen goed plannen en alles eruit halen . Want er is meer dan genoeg te doen. Voor ieder wat wils.

Een jaarlijks terugkerend weekje

Post,
3-11-2018

In het najaar in een wAterlodge. Geen moment koud gehad door de warme lucht kachels

Mooie camping voor jonge gezinnen.

Anne Daams,
3-11-2018

Camping met veel faciliteiten, ruime kampeerplaatsen, mooie ligging. Alleen de sanitairgebouwen waren niet schoon ,ook het zwembad kon beter. Wel groot zwembad met ook voor de kleinere kinderen ruimte genoeg om te zwemmen.

Mirjam Strang,
28-10-2018

Een weekend gekampeerd op camping Ter Spegelt. Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Mooie plekken, schoon sanitair en er wordt veel georganiseerd! Wij waren erg tevreden. Met een stevige handdruk gedag gezegd door de medewerkster bij de receptie. Wij komen hier zeker terug

leuk!!

oostmeijer,
28-10-2018

leuke camping waar veel te doen is voor

de kinderen.

chalet was netjes en zag er leuk uit.

mooie ligging.

Fantastisch!

T. Dirks,
26-10-2018

Mijn man, zoontje van 5 maanden en ik hebben een week gelogeerd op Ter Spegelt in een Loungecabin. We hebben ontzettend genoten van deze week. Het huisje was schoon en fijn in gebruik. We hebben een campingbedje van het park gehuurd, zodat we deze niet zelf mee hoefden te nemen. Door het heerlijke kacheltje hebben we ook de nachten lekker warm kunnen blijven.

Op het park zelf waren er veel mogelijkheden voor ons. We hebben veel gewandeld en genoten van een kabouterpad. Ook de dieren vonden wij heel leuk om te zien. Op de vele veldjes staan ook speeltoestellen. Het zwembad was heerlijk. Door gebruik te maken van bandjes hoefden we ook niet aan kaartjes te denken. Dit was erg makkelijk. We hebben veel eten gemaakt, maar daar ook lekker gegeten.

geweldig gezinsweekend!

linda van Willigen,
26-10-2018

Onze waterlodge nr 9 grenst aan 1 kant aan een natuurgebied. vanaf het terras kijk je prachtig over het water en kun je tot laat in de avond in de zon zitten en de zon achter het meer zien ondergaan. Keuken goed uitgerust met allerlei pannen en kookgerei. Heerlijk bed en voor de kinderen heel leuk: een echte bedstee. Kortom genieten!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.