Camping Recreatiepark TerSpegelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°10°
Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

1116 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Super camping!!

Fam van dijk
18-8-2018

Al jaren komen wij op deze camping. Vaak ook eerst een andere camping maar hier hebben we het het beste naar ons zin. Dus voor volgend jaar maar gelijk 2 weken geboekt! Geen andere camping meer voor ons. Niks kan op tegen ter spegelt! Kids hebben het naar het zin, dus wij ook!

Aanrader v

Jo
16-8-2018

Heel mooie en goede camping

Zeer mooie camping met super personeel!

Keijsers
16-8-2018

Zeer mooie camping met veel activiteiten voor de kinderen jong en oud. Ook als het slecht weer is kunnen ze binnen zwemmen, klauteren of met zand spelen. Eersel en de omgeving erheen is zeer mooi. Mijn complimenten voor het personeel. Zeer aardig en behulpzaam. Niets is een probleem. Als er problemen zijn worden deze zeer snel opgelost.

fanastisch grandioos

hijdra kind 8 en kind 12 jaar
16-8-2018

anniematie gezelligheid en er is altijd wat te doen

Fantastische

Verbeke
16-8-2018

Een heerlijk weekend gehad. Zowel personeel als camping is top. Was 2e x dat wij hier waren en zeker niet de laatste keer. Een aanrader voor mensen met kinderen.

Voor de 2e keer naar deze camping gegaan.

2 maal een super leuke vakantie gehad.

Geen enkele opmerking voor deze camping, alleen maar lof!

Echt super leuke camping, de kinderen vervelen zich hier geen moment.

Enorm veel leuke en afwisselende activiteiten gedurende de hele dag.

Zwemmen is ook dolle pret in het meer of in het binnenbad OF in het binnen strand.

Eet- en drinkgelegenheden genoeg op de camping zelf.

Het dorpje Eersel is ook zeker de moeite waard om te bezoeken met tal van leuke restaurantjes.

Neem de fietsen mee, want fietsplezier in de omgeving is er gegarandeerd.

Alsook is het een prachtige omgeving om te wandelen.

Top vakantie!

Marilla
16-8-2018

Een heerlijke camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk binnen en buiten zwembad. Het sterrenstrand is geweldig! Zeker aan te raden met kinderen van 0 tot 18!

Prima

Nancy
16-8-2018

De mensen die afkomen op de camping sloten niet altijd aan bij ons. Verder zijn wij enorm tevreden over de camping. We zijn hier vroeger ook al gekomen en nu alweer voor de derde keer.

Mooie camping, een mooi gelegen restaurant en goed eten. Tevens een prachtig groot zwem meer met strand. Ook vriendelijk personeel.

Voor kinderen worden er diverse activiteiten georganiseerd. Eigenlijk een hele mooie camping maar met één nadeel zo hebben wij ervaren; Wil je 's-avonds rustig genieten en bijkomen van een prachtige dag? Boek dan niet een plaats te dicht bij de horeca gelegenheden La Cantina en het Après Ski Café !

Wij zaten op veld 40 en hebben helaas 14 dagen last gehad van het lawaai van muziek en veel luidruchtige pubers, zeker tot ongeveer 01:30 uur. Toch wel een grote smet op onze vakantie.

Paul van den born
14-8-2018

Het is gewoon een fantastische camping er word zo veel gedaan om het iedere leeftijd naar de zin te maken geweldig !

Wij zaten 1 week in een sta caravan die ruim zat was voor ons 4en en een leuk zitje erbij !

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.87 uit 10 op basis van 1107 reviews.