Camping Recreatiepark TerSpegelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Camping Recreatiepark TerSpegelt
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

941 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

Helemaal toppie

van helvert, 23-4-2018

We hadden een lakeview lodge voor 8 personen.

Het verblijf was goed verzorgd de accommodatie was schoon, ruim en voldoende luxe voor ons verblijf. De recreatie op het park is ons ook goed bevallen er is genoeg te doen voor jong en oud, zwemmen , spelen, eten en lekker drinken ook in de buurt kun je ook goed wandelen voor de vroege vogels, kortom helemaal toppie.

Fantastisch Recreatiepark

Fam. Heusschen, 23-4-2018

Een hele mooie grote gezellige familie camping, met een geweldig animatie team en hele gastvrije en klantvriendelijke medewerkersters bij de receptiebalie . Een recreatiepark voor jong en oud , mooie omgeving geweldige eetgelegenheden, en mooie ruime kampeerplekken. Een echte aanrader! Wij komen hier nu al 8 jaar, meerdere keren per jaar en wij en onze dochter van inmiddels 9 jaar, willen nog steeds nergens anders heen.

Voor herhaling vatbaar...

Marnix, 21-4-2018

Reeds bij het hartelijk onthaal begon onze korte vakantie. Alles vlot geregeld en een mooie plek mogen kiezen. Rustig genoten van de accommodatie, vooral dan het indoor waterparadijs. Ook de omgeving met de prachtige natuur geeft wandel- en fietsmogelijkheden "à volonté". Kortom: een voltreffer!

Fantastische plek!

Ingrid Huipen, 21-4-2018

Ruim opgezet recreatiepark, met zeer veel recreatiemogelijkheden.Schitterende plekken voor tent en mooie huuracommodaties langs of op het meer.Een recreatiepark die mee gaat met de tijd en er veel aan doet om alles bij te houden.Een recreatiepark die voor elke leeftijdscategorie wel iet te bieden heeft.

Veel mogelijkheden om in de omgeving te fietsen en te wandelen.Zeer vriendelijk en attent personeel.Kortom: een aanrader!!

Onvergetelijk!

Annelies, 21-4-2018

Doordat wij in België paasvakantie hadden en dit in Nederland niet zo is was het heel rustig op de camping. Bijna geen kinderen! Dit was voor onze kinderen heel leuk in sterrenstrand en het zwembad. Zo konden zij meer op de glijbaan enzo en hoefden niet aan te schuiven! Volgend jaar boeken we deze periode terug! Iedereen heel vriendelijk en behulpzaam en een groot aanbod aan animatie voor de kinderen. Camping heel proper!

Geweldige camping om nog een keer terug te komen!

Linda van Hertom, 12-4-2018

Wat een super camping! Een nette camping waar alles tot in de puntjes was geregeld. We hadden gevraagd of we wat eerder op de camping mochten inchecken en het was geen probleem. Ik werd zo vriendelijk te woord gestaan dat ik nog meer zin had in de vakantie. Het winkeltje is goed bevoorraad en ook daar was het personeel heel vriendelijk.

Het sterrenstrand was super. Heerlijk voor jong en oud.

We hebben maar een weekend op de camping gestaan om onze tent uit te testen maar we komen zeker nog een keer terug!

Hoi Linda,

Bedankt voor de review! Een 10, dat zien wij erg graag. Super om te horen dat jullie zo genoten hebben. Wat zal het weekend voorbij zijn gevlogen...

Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen op TerSpegelt!

Helemaal top!

Jarkko buyle, 10-4-2018

Super mooi park, echt proper! Vriendelijk personeel. Dikke duim voor het hele team👍👍
Kristel | Recreatiepark TerSpegelt, Marketing en communicatie, 20-4-2018

Wauw bedankt voor je beoordeling Jarkko en bedankt voor jullie bezoek aan TerSpegelt.

Hopelijk tot snel!

Eenmalig

Danny, 7-4-2018

Vooral een zomerpark , erg massaal park

Hoi Danny,

Allereerst bedankt voor de terugkoppeling. Jammer om te lezen dat TerSpegelt voor jullie wellicht niet de juiste match was. Als jullie nog tips hebben voor ons, dan horen wij het heel graag! Wij willen namelijk naar onze gasten luisteren om zo veel mogelijk aan de wensen te kunnen voldoen. Contact mag opgenomen worden met info@terspegelt.nl t.a.v. Kristel F.

Alvast bedankt!

Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Een top locatie voor jong en oud!

Fam. van der Veer-van de Laak, 4-4-2018

Dat alles dik in orde is!
Kristel | Recreatiepark TerSpegelt, Marketing en communicatie, 20-4-2018

Bedankt deze mooie beoordeling Fam. van der Veer-van de Laak!

Hopelijk tot snel op TerSpegelt :)

Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

ons verblijf was top dikke aanrader

familie verberckmoes, 27-3-2018

de waterlodge was mega tof en orgineel zalige omgeving en de mensen waren heel vriendelijk een dikke pluim aan het personeel daar het mindere was het is perfect voor kinderen volwassen iets minder maar we willen het zeker overdoen

Hoi familie Verberckmoes,

Wat fijn om te horen dat jullie (en de kids) zo genoten hebben! Waar wij erg benieuwd naar zijn; wat zouden jullie graag nog zien voor volwassenen? Wij willen natuurlijk alle leeftijdsgroepen een fantastische tijd bezorgen, dus suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt.

Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark TerSpegelt scoort een 8.92 uit 10 op basis van 964 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: