31 tips over Camping Recreatiepark TerSpegelt

• Cindy, 04-05-2014

Ik zou de volgende keer wel een fiets meenemen, want het was een aardig stukje lopen naar het zwembad en strand.

• bertudink, 19-06-2013

markt Lommel , fietsen op de hei, dagje eindhoven, pretpark duitsland

• Bamo, 02-08-2013

Over eetgelegenheden op het terrein: onze ervaring: cafetaria is prima, restaurant beter niet doen, pizza? Echt niet goed (bv veel te zout). Daar en tegen kunnen wij Italiaans restaurant La Porta ten zeerste aanraden. Ze bezorgen wel TRAAG, dus beter zelf ophalen, maar SUPER lekker.

• weentje, 28-07-2013

Neem je vis hengel mee, zeker 's avonds is het heerlijk vertoeven aan de randen van de diverse (grote)vijvers .

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

• chantal, 16-05-2013

Dagje lommel, dagje Eindhoven

• Marc, 06-05-2013

Kies met zorg het soort veld waar je gaat staan ( vooral op leeftijd van de kids ingericht) Dat maakt dat je geen kind aan je kinderen hebt. En hebben zij het fijn, kunnen pa en ma er ook weer eens voor elkaar zijn.

• Diane, 20-10-2012

Leuke omgeving, vooral richting de Belgische grens (die maar 15 km verderop is), Postelseweg af, en je komt bij een mooie Abdij met prachtige omgeving!

• Marc, 20-10-2012

wil je nabij "het te beleven" staan, dan niet bij de eigen sanitair plekken boeken. verder van de aktiviteiten kun je niet zitten, ideaal dus voor rustzoekers. ga er ook eens een hapje eten, en verbaas je over de betrokkenheid van het bedienend (vakantiekracht?) personeel, die, zo lijkt het wel, een training in klantvriendelijkheid/gastvrijheid hebben gehad waar menig "gewoon" restaurant zeer jaloers op zou zijn. Chapeau!!

• w-ekkel, 22-09-2013

De Spooktocht,De dropping, het sprookjestocht, en het fatsenspel zijn echte aanraders

• Devin, 18-09-2012

Restaurant de Bengel en ijssalon ice&chocolate in Eersel, zeker de moeite waard!

• reaver005, 07-07-2013

Als je echt boodschappen wil doen ga naar Eersel, op fietsafstand, er is een Lidl, Aldi, C1000 en een AH voor zo'n dorp. Ook de zaterdagochtendmarkt is aan te bevelen. Ga ook eens naar het bos en de vele dorpjes erom heen. Er is veel te doen voor jonge kinderen dat je in feite het park niet af hoeft.

• john.veen, 28-08-2012

leuke fietsroutes in de buurt, natuurgebied. Eersel is een gezellig dorp!

• Jermaine Hoeven, 23-08-2012

Geef uw kind de vakantie van zijn of haar leven. Laat hem of haar bandraften, ofwel op een opblaasbare band keihard achter een boot hangen. Of bloppen, gelanceerd worden van een luchtkussen of van een heftige kabelbaan.

Op deze camping is voor kinderen altijd wat te doen!

• Fam Ekkel, 13-08-2012

Vergeet niet naar de Eerselse markt te gaan een bezoekje aan de Abdij in Postel (B) is ook de moeite waard

• kaat_vandamme, 10-08-2013

Neem fietsen zeker mee. Het is een hele grote camping en als je zoals wij aan het uiteinde van de camping staat (wel lekker rustig) zit je ver van alle faciliteiten.

• Cvan Es, 29-06-2012

De Camping heeft voor ieder wat wils van klein tot groot.Het dorpje Eersel is heel actief met evenementen er is altijd wel iets te doen.En ook heel gezellig om te wandelen.

• Mattu, 24-08-2012

tokkelen en blobben erg leuk

• miranda, 03-05-2012

ga ook eens uit eten want het is er erg lekker en ze zijn er erg op kinderen gericht.

• kamp, 14-08-2012

Wij zijn een dagje in het openlucht museum in eindhoven geweest. Dit is erg leuk voor kleine kinderen. En de zomermarkt en pannekoekenhuis in Eersel ook een aanrader om heen te gaan.

• Iwan, 31-10-2011

Campingshop van eijk in Hapert, heeft een goede service!

• Bianka van Zijl, 29-09-2014

Neem voor je kinderen fietsen mee. Zo kunnen ze de camping zelf ontdekken en verkennen. En zijn de afstanden van speeltuin naar cross baan en van winkel naar zwembad prima te overbruggen!

• R.swinkels7, 30-05-2015

Je kunt gewoon met buggy in het sterrenstrand...

• lorenzo, 09-08-2014

kijk uit voor de 'nachtwacht'

• Bianka van Zijl, 29-09-2014

Ik was blij dat ik fietsen voor onze kinderen mee had genomen. Zo kunnen ze makkelijk de camping zelf ontdekken, naar het winkeltje, zwembad, speeltuin en niet te vergeten de cross baan fietsen.

• Esther, 11-07-2014

IJssalon de Smaak in Eersel en restaurant 't Menneke in Eersel. Beide aanraders. Goede kwaliteit en zeer vriendelijke medewerkers.

• sarina, 22-09-2014

Er zijn prachtige fietsroutes!

• j. van hoof, 09-05-2015

Kies een huurcaravan die wat verder van de Spijkertsedijk ligt. Daar wordt door tractorcombinaties erg hard gereden en dat levert soms behorlijk wat geluidsoverlast op. Pas op bij het uitparkeren voor de paaltjes langs de verkeersdrempels: in het donker zie je ze nauwelijks en je rijdt er zo tegenaan.

• Richard, 22-05-2015

Lekker wandelen en fietsen in de omgeving.

• Fam. Dirkx, 09-01-2015

Eten bij De Keizer eten & drinken, ligt vooraan het park naast de receptie. Hele mooie zaak met heerlijk eten!

• a. van de vijver, 11-05-2015

Let op: zwembad is gehuisvest in een soort van kassengebouw!

• sera, 08-08-2017

een ouder kind tandum huren voor maar 16.00 euro bij fietsverhuurbrabant.nl in bladel is zeker een aanrader. heel de dag een heerlijk fiets tocht gemaakt. rondje postel in belgie net over de grens met als tussen stop het abdei van postel met een bezoek aan hun prachtige kruiden tuin.