63 vragen over Camping Recreatiepark TerSpegelt

• K.C. Versteden, 20-12-2019

Plaats camping

Wij willen zomer 2020 graag naar ter spegelt met caravan. Wat is een geschikte standplaats of welk veldje is praktisch voor jonge kinderen? We komen met een kind van 5 en 2 jaar. Een klein speeltuintje op het veld is dan dus fijn want ze kunnen nog niet alleen weg. Heeft iemand (praktische) tips?

• Janne, 08-08-2019

Sterrenstrand

Is zwemkleding voor volwassenen verplicht binnen bij het sterrenstrand of mag je ook in je gewone kleding binnen?

• Sandra, 28-06-2019

Rups

In hoeverre is er veel overlast van de rups?

• Karin , 27-06-2019

Outbacklodge

Wij gaan deze zomer in een outbacklodge ... we staan op veld 8... weet iemand of dit een leuke plek is? Gr Karin

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping
    Direct boeken
    Direct boeken

• Knaus500, 07-05-2019

polsbandjes

Is het inmiddels verplicht om de hele tijd polsbandjes te dragen?

• Jiska, 12-01-2019

Zon op veld 73

Dag, Weet iemand of er wel zon komt op veld 73? Alvast bedankt voor de antwoorden! Groet, Jiska

• Karin , 06-11-2018

Outbacklodge

Wie heeft er al een keer in zo n tent gezeten? Is het leuk? Gr Karin

Nicole van Harn, 20-12-2018

Zeer aan te raden. Let wel goed op de stand van de zon. Afgelopen zomer hadden wij vanaf 17.00 uur met de hitte de zon aan de voorkant. Nergens schaduw. Bbq was niet te doen. Wij zaten op veld 7, huisje 1. Maar desondanks super vakantie gehad.

• karin, 06-11-2018

outbaklodge

wie heeft er in een safaritent gezeten? bevallen ze? en waar staan ze op de camping? wij willen van de zomer met onze kids naar deze camping gr Karin

• karin, 06-11-2018

outbacklodge

hoi. wie heeft er al eens in een outbacklodge gezeten? staan ze mooi op de camping en hoe is het?\ gr karin

• Erica, 26-08-2018

Animatie

Mijn zoon in gek op spooktochten. worden die op de camping ook georganiseerd ??